[Mk IV/V] Grodź ze wspomaganiem a bez


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, tak jak w temacie - ma ktoś może zdjęcie grodzi ( szczególnie miejsce gdzie wchodzi maglownica w budę ) od wersji ze wspomaganiem, dokładnie chodzi o umiejscowienie i jaki kształt ma profil od grodzi + jak wygląda to jak idą przewody, może ktoś takowe zdjęcie posiada. Dzięki za pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę że nikt nie robił zdjęć i itp. Trudno.
    To lepiej niech ktoś jak może odpowie mi na pytanie czy krzyżak z Mk III z wersji ze wspomaganiem różni się jakoś od tego z Mk IV 1.0 ?


  • Użytkownik archiwalny

    Mam wspomę w Mk5 więc mogę pstryknąć - tylko nie wiem czy aparat z bliska uchwyci wszystkie krzywizny grodzi. Z widokiem przewodów wspomagania nie powinno być problemu. Jakby co to mogę podesłać zdjęcia w większej rozdzielczości.


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę że nikt nie
    robił zdjęć i itp. Trudno.
    To lepiej niech
    ktoś jak może odpowie mi na pytanie czy krzyżak z Mk III z wersji ze wspomaganiem
    różni się jakoś od tego z Mk IV 1.0 ?

    Różni sie- z tego co pamietam jest krótszy. Nie ma sensu rzeźbić w grodzi, szczególnie bez wyjmowania silnika. Najlepiej znaleźć dawce który miał wspomę i wyciąć kawałek grodzi tak żeby sobie potem rozwiercić zgrzewy na tym "kawałku", który się różni od wersji bez wspomy i przyspawać do swojej budy.


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki za fotki, teraz widzę, że faktycznie ten "cycek" jest dużo krótszy.

    Różni sie- z tego
    co pamietam jest krótszy.

    piszesz o wersji ze wspomaganiem i bez ?
    Bo mi chodzi różnica Mk III vs IV oba ze wspomaganiem, czy na tych krzyżakach coś się zmieniło.

    Nie ma sensu rzeźbić w grodzi, szczególnie bez wyjmowania
    silnika.

    silnika nie ma w grodzi

    Najlepiej znaleźć dawce który miał wspomę i wyciąć kawałek grodzi tak żeby
    sobie potem rozwiercić zgrzewy na tym "kawałku", który się różni od wersji bez
    wspomy i przyspawać do swojej budy.

    wiadomo, tylko kto mi coś takowego zrobi


  • Użytkownik archiwalny

    a co w tym trudnego? Do odwiercenia ok 20 zgrzewów , potem pospawanie calosci . Ale mniej zabawy jest z wycieciem odpowiedniego otworu i zalepienie szpar i dziur w okół maglownicy. Montaż wspomagania trwał u mnie godzinę i działa 2 rok . Nic nie cieknie i wszystko ma sie dobrze


  • Użytkownik archiwalny

    a co w tym
    trudnego? Do odwiercenia ok 20 zgrzewów , potem pospawanie calosci .

    to, że mało który handlarz tnie budę

    Ale mniej
    zabawy jest z wycieciem odpowiedniego otworu i zalepienie szpar i dziur w okół
    maglownicy. Montaż wspomagania trwał u mnie godzinę i działa 2 rok . Nic nie
    cieknie i wszystko ma sie dobrze

    spoko ja się nie pytam jak to zrobić, tylko czy jest różnica generacyjna w krzyżakach od wspomy



  • spoko ja się nie
    pytam jak to zrobić, tylko czy jest różnica generacyjna w krzyżakach od wspomy

    Kupuj tego mk4 od mojego znajomego, on ma oryginalną wspomę mk4


  • Użytkownik archiwalny

    a co w tym
    trudnego? Do odwiercenia ok 20 zgrzewów , potem pospawanie calosci . Ale mniej
    zabawy jest z wycieciem odpowiedniego otworu i zalepienie szpar i dziur w okół
    maglownicy. Montaż wspomagania trwał u mnie godzinę i działa 2 rok . Nic nie
    cieknie i wszystko ma sie dobrze

    Godzinę powiadasz hmm... coś nie chce mi się wierzyć Ciekawe jaką rzeżbę masz pod nogami i czym "zalepiałeś" szpary


  • Użytkownik archiwalny

    najpierw cięcie z grubsza szliferka , potem dopasowanie tego pilnikami. Szpary są na maks 0.5cm i do zaklejenia reszty zużyłem jakieś 50ml kleju do szyb


  • Użytkownik archiwalny

    budę swoją znam, raczej mi jest potrzebny tylko ten krzyżak, resztę sobie ogarnę

    No i co w końcu z tym krzyżakami ?


  • Użytkownik archiwalny

    najpierw cięcie z
    grubsza szliferka , potem dopasowanie tego pilnikami. Szpary są na maks 0.5cm i do
    zaklejenia reszty zużyłem jakieś 50ml kleju do szyb

    Druciarstwo



  • No i co w końcu z
    tym krzyżakami ?

    Chyba będziesz musiał przetrzeć szlak i sam sprawdzić co z czym pasuje



  • Druciarstwo

    Już sama jazda 20 letnim Swiftem to druciarstwo


  • Użytkownik archiwalny

    Chyba będziesz
    musiał przetrzeć szlak i sam sprawdzić co z czym pasuje

    kolejna kasa w plecy xD


  • Użytkownik archiwalny

    Na 99 procent sie nie różni. Najlepiej jest zmontować krzyżak jeden z dwóch i będzie pasować Twoja aktualna kolumna. Przeróbka trwa ok 30min i nie wymaga żadnych cudów


  • Użytkownik archiwalny


Log in to reply