[Mk IV/V] Grodź ze wspomaganiem a bez
-
a co w tym
trudnego? Do odwiercenia ok 20 zgrzewów , potem pospawanie calosci .to, że mało który handlarz tnie budę
Ale mniej
zabawy jest z wycieciem odpowiedniego otworu i zalepienie szpar i dziur w okół
maglownicy. Montaż wspomagania trwał u mnie godzinę i działa 2 rok . Nic nie
cieknie i wszystko ma sie dobrzespoko ja się nie pytam jak to zrobić, tylko czy jest różnica generacyjna w krzyżakach od wspomy
-
spoko ja się nie
pytam jak to zrobić, tylko czy jest różnica generacyjna w krzyżakach od wspomyKupuj tego mk4 od mojego znajomego, on ma oryginalną wspomę mk4
-
a co w tym
trudnego? Do odwiercenia ok 20 zgrzewów , potem pospawanie calosci . Ale mniej
zabawy jest z wycieciem odpowiedniego otworu i zalepienie szpar i dziur w okół
maglownicy. Montaż wspomagania trwał u mnie godzinę i działa 2 rok . Nic nie
cieknie i wszystko ma sie dobrzeGodzinę powiadasz hmm... coś nie chce mi się wierzyć Ciekawe jaką rzeżbę masz pod nogami i czym "zalepiałeś" szpary
-
najpierw cięcie z grubsza szliferka , potem dopasowanie tego pilnikami. Szpary są na maks 0.5cm i do zaklejenia reszty zużyłem jakieś 50ml kleju do szyb
-
budę swoją znam, raczej mi jest potrzebny tylko ten krzyżak, resztę sobie ogarnę
No i co w końcu z tym krzyżakami ?
-
najpierw cięcie z
grubsza szliferka , potem dopasowanie tego pilnikami. Szpary są na maks 0.5cm i do
zaklejenia reszty zużyłem jakieś 50ml kleju do szybDruciarstwo
-
No i co w końcu z
tym krzyżakami ?Chyba będziesz musiał przetrzeć szlak i sam sprawdzić co z czym pasuje
-
Druciarstwo
Już sama jazda 20 letnim Swiftem to druciarstwo
-
Chyba będziesz
musiał przetrzeć szlak i sam sprawdzić co z czym pasujekolejna kasa w plecy xD
-
Na 99 procent sie nie różni. Najlepiej jest zmontować krzyżak jeden z dwóch i będzie pasować Twoja aktualna kolumna. Przeróbka trwa ok 30min i nie wymaga żadnych cudów
-