[ALL] Kontrolka akumulatora
-
której nie trzeba
odkrecaćŻe niby której, bo bez niszczenia plastikowej osłony alternatora nie da rady wyjąć bez odkręcenia tych 5 śrub?!
-
Działa teraz
ladowanie? Ile kaski zaoszczędziłeś?Kontrolka się nie świeci, więc chyba działa...
A kasy 80 zł. -
Kontrolka się nie
świeci, więc chyba działa...
A kasy 80 zł.Miałeś zapasowy altek?
Ja muszę sobie jakiś kupić alternatorek na zapas, bo w moim chyba łożyska głośniej zaczęły chodzić... Sprawdzę jeszcze, czy to na pewno on jak zdejmę pasek wielorowkowy i nim zakręcę.
Jeśli to nie będzie on, to zostaje przyjrzeć się pompie wody (w kwietniu 2013 wymieniana ) albo napinacz paska rozrządu
Czy altek z mk4 i mk5 pasuje do mk3?
-
Miałeś zapasowy
altek?W zeszłym roku w lipcu kupiłem od plastkka, bo w warsztacie powiedzieli mi, że takie świergotanie z pod maski na biegu jałowym to łożysko alternatora, więc wymieniłem. Okazało się, że to wcale nie była kwestia alternatora, więc był wymieniony bez potrzeby, a mój oryginalny mi został.
Czy altek z mk4 i
mk5 pasuje do mk3?U mnie podszedł podobno z GTi, więc i w drugą stronę powinno działać.
Z tego co wiem to jedyne różnice mogą być w ilości rowków na kółku alternatora, więc na to zwróć uwagę. -
W zeszłym roku w
lipcu kupiłem od plastkka, bo w warsztacie powiedzieli mi, że takie
świergotanie z pod maski na biegu jałowym to łożysko alternatora, więc wymieniłem.
Okazało się, że to wcale nie była kwestia alternatora, więc był wymieniony bez
potrzeby, a mój oryginalny mi został.I co było powodem świergotania spod maski?
U mnie podszedł
podobno z GTi, więc i w drugą stronę powinno działać.
Z tego co wiem to
jedyne różnice mogą być w ilości rowków na kółku alternatora, więc na to zwróć
uwagę.U mnie muszą być 3 rowki
-
I co było powodem
świergotania spod maski?Do dziś nie wiem, ale odgłos idzie z okolic łączenia wydechu z kolektorem (uszczelka?). Problem świergotania oczywiście nie został rozwiązany, ale dałem sobie z tym spokój.
U mnie muszą być 3
rowkiJa też mam 3 rowki.
-
Do dziś nie wiem,
ale odgłos idzie z okolic łączenia wydechu z kolektorem (uszczelka?). Problem
świergotania oczywiście nie został rozwiązany, ale dałem sobie z tym spokój.
Ja też mam 3 rowki.No u mnie coś grzechocze z okolic alternatora, pompy wody i napinacza rozrządu
-
łożysko od napinacza paska pompy wspomagania lubi szumieć i wydawać różne odgłosy
-
łożysko od
napinacza paska pompy wspomagania lubi szumieć i wydawać różne odgłosyNie mam wspomagania, ale obstawiam napinacz rozrzadu
-
przy wymianie rozrządu zostawiłeś stary napinacz?
-
przy wymianie
rozrządu zostawiłeś stary napinacz?Kupiłem nowy, ale nie markowy