[ALL] Kontrolka akumulatora
-
Pod blokiem byś sam
założyłNie wydaje mi się, bo do niektórych śrub to od dołu trzeba się dostać. Zresztą jak coś będzie nie teges to chociaż mam na kogo winę zwalić.
-
Nie wydaje mi się,
bo do niektórych śrub to od dołu trzeba się dostać. Zresztą jak coś będzie nie teges
to chociaż mam na kogo winę zwalić.Nie trzeba, odkręcasz śrubę od góry, luzujesz żeby zdjąć pasek, odchylasz altek do tyłu i odkręcasz śrubę na dole, z tego co pamiętam to tak to szło
-
Nie trzeba,
odkręcasz śrubę od góry, luzujesz żeby zdjąć pasek, odchylasz altek do tyłu i
odkręcasz śrubę na dole, z tego co pamiętam to tak to szłoNie do końca jest jak piszesz, ale wjechaliście mi na ambicję, więc spiąłem poślady, 2 godzinki roboty i alternator wymieniony.
Co do ilości śrub do odkręcenia to jest ich 5. Trzy trzymają alternator (jedna na górze, dwie od spodu), a dwie tą prowadnicę na której regulujemy naciąg paska przesuwając alternator.
-
Nie do końca jest
jak piszesz, ale wjechaliście mi na ambicję, więc spiąłem poślady, 2 godzinki roboty
i alternator wymieniony.
Co do ilości śrub
do odkręcenia to jest ich 5. Trzy trzymają alternator (jedna na górze, dwie od
spodu), a dwie tą prowadnicę na której regulujemy naciąg paska przesuwając
alternator.której nie trzeba odkrecać
-
Działa teraz ladowanie? Ile kaski zaoszczędziłeś?
-
której nie trzeba
odkrecaćŻe niby której, bo bez niszczenia plastikowej osłony alternatora nie da rady wyjąć bez odkręcenia tych 5 śrub?!
-
Działa teraz
ladowanie? Ile kaski zaoszczędziłeś?Kontrolka się nie świeci, więc chyba działa...
A kasy 80 zł. -
Kontrolka się nie
świeci, więc chyba działa...
A kasy 80 zł.Miałeś zapasowy altek?
Ja muszę sobie jakiś kupić alternatorek na zapas, bo w moim chyba łożyska głośniej zaczęły chodzić... Sprawdzę jeszcze, czy to na pewno on jak zdejmę pasek wielorowkowy i nim zakręcę.
Jeśli to nie będzie on, to zostaje przyjrzeć się pompie wody (w kwietniu 2013 wymieniana ) albo napinacz paska rozrządu
Czy altek z mk4 i mk5 pasuje do mk3?
-
Miałeś zapasowy
altek?W zeszłym roku w lipcu kupiłem od plastkka, bo w warsztacie powiedzieli mi, że takie świergotanie z pod maski na biegu jałowym to łożysko alternatora, więc wymieniłem. Okazało się, że to wcale nie była kwestia alternatora, więc był wymieniony bez potrzeby, a mój oryginalny mi został.
Czy altek z mk4 i
mk5 pasuje do mk3?U mnie podszedł podobno z GTi, więc i w drugą stronę powinno działać.
Z tego co wiem to jedyne różnice mogą być w ilości rowków na kółku alternatora, więc na to zwróć uwagę. -
W zeszłym roku w
lipcu kupiłem od plastkka, bo w warsztacie powiedzieli mi, że takie
świergotanie z pod maski na biegu jałowym to łożysko alternatora, więc wymieniłem.
Okazało się, że to wcale nie była kwestia alternatora, więc był wymieniony bez
potrzeby, a mój oryginalny mi został.I co było powodem świergotania spod maski?
U mnie podszedł
podobno z GTi, więc i w drugą stronę powinno działać.
Z tego co wiem to
jedyne różnice mogą być w ilości rowków na kółku alternatora, więc na to zwróć
uwagę.U mnie muszą być 3 rowki
-
I co było powodem
świergotania spod maski?Do dziś nie wiem, ale odgłos idzie z okolic łączenia wydechu z kolektorem (uszczelka?). Problem świergotania oczywiście nie został rozwiązany, ale dałem sobie z tym spokój.
U mnie muszą być 3
rowkiJa też mam 3 rowki.
-
Do dziś nie wiem,
ale odgłos idzie z okolic łączenia wydechu z kolektorem (uszczelka?). Problem
świergotania oczywiście nie został rozwiązany, ale dałem sobie z tym spokój.
Ja też mam 3 rowki.No u mnie coś grzechocze z okolic alternatora, pompy wody i napinacza rozrządu
-
łożysko od napinacza paska pompy wspomagania lubi szumieć i wydawać różne odgłosy
-
łożysko od
napinacza paska pompy wspomagania lubi szumieć i wydawać różne odgłosyNie mam wspomagania, ale obstawiam napinacz rozrzadu
-
przy wymianie rozrządu zostawiłeś stary napinacz?
-
przy wymianie
rozrządu zostawiłeś stary napinacz?Kupiłem nowy, ale nie markowy