[Mk III 1.3 8V] rozmiar łożyska przód
-
no i NSK robi
łożyska
ale niestety nie w
WałbrzychuW Kielcach mają jakąś fabrykę i raz w miesiącu dostawę 8 beczek amerykańskiego smaru
-
no i dostałem ofertę od NSK
KOYO za 59,50
co myślicie o tym ?Czyli NSK robi KOYO
-
no i dostałem
ofertę od NSK
KOYO za 59,50
co myślicie o tym ?
Czyli NSK robi KOYOTeraz wszystko jest z jednej fabryki
Uszczelniacze musisz dobrać na własną rękę?
Uważaj, bo jeden jest nietypowy
-
uszczelniacze w kpl.chyba. o takie pytałem dwustronnie zamkniete
a w fakpolu chca za to samo 89 netto plus 30 przesylka -
a co myślicie o KOYO warto?
bo jeszcze nigdy nie wymieniałem łożysk wiec nie mam porównania?
lepsze od tych co zaproponował Adamo81
a poza tym na tej aukcji jest wegier od 94
a ja mam japońca 93 -
a co myślicie o
KOYO warto?
bo jeszcze nigdy
nie wymieniałem łożysk wiec nie mam porównania?
lepsze od tych co
zaproponował Adamo81
a poza tym na tej
aukcji jest wegier od 94
a ja mam japońca 93Ja mam japońca 94 i pasowało
Koyo dobra firma, mam jedno takie łożysko ale jeszcze nie zamontowane
-
ok to wezmę koyo dzięki
-
jeszcze jedno pytanie najważniejsze
czy dam rade samemu ze zwykłym ściągaczem 3-ramiennym zrobić czy bez prasy sie nie da
Bo nigdy tego nie robiłem
a manual jest na tył a nie przód -
Nie ruszysz bez prasy.
-
a taki mały podnośnik hydrauliczny dałby rade
-
a taki mały
podnośnik hydrauliczny dałby radeJa robiłem bez prasy z ojcem, ale ciężko było...
Piasta w duże imadło i ruskim kluczem trzeba było pomachać
-
wyciągnąć łożysko to żaden problem bez prasy.
Problem się pojawia w momencie montowania nowego łożyska.
-
wyciągnąć łożysko
to żaden problem bez prasy.
Problem się pojawia
w momencie montowania nowego łożyska.Mi się bardziej podobało wciśnięcie nowego niż wybijanie starego
Bieżnia starego jako popychacz i myk piastę w duże imadło
-
czyli w moim wypadku
warsztat i niech sie meczą -
czyli w moim
wypadku
warsztat i niech
sie mecząTo popytaj ile w warsztacie robota z ich częściami. Warsztaty mają zniżkę na części
-
tak bede musiał zrobic
-
no i wszystko załatwione zadzwoniłem jeszcze do jednego sklepu u którego brałem wahacze i koncówki i Koyo za 45zł z uszczelniaczami wiec nie ma co sie zastanawiać a wymiana gratis :):):):)
-
wymienione i cisza upragniona ale tylko jedno łozysko a myślałem że dwa będo do wymiany
nastała cisza ale niestety tylko od łożyska
bo jak przestało wyć :0 to usłyszałem inne dzwiekii tak jak wrzucam biegi i w momęcie puszczania sprzęgła jest walnięcie jak jade na niskich obrotach jak sa wysokie tego nie ma i jak redukuje biegi na niższe też tego nie ma
jest tylko jak dokonuje zmiany i puszczam sprzegło. nie ma tego nawet jak zmienie już bieg i ponownie wcisne sprzegło i puszcze bez zmiany biegu .poduszka ? nie wiem co wy o tym myslicie ? na recznym nic nie czuć
myślałem że przegub jezdziłem w koło ale nic nie usłyszłem
dodam ze wymienione wahacze końcówki i drążki zostały do wymiany łaczniki
-
Poduszki silnika do sprawdzenia.
Sprawdź tą od strony grodzi ( na łączeniu silnika i skrzyni)
U mnie też w następny weekend wymiana tylnego łożyska (w sedanie to wymiana całej piasty - już kupiona)
-
nieprawda, zależy, bo w sedanach 1.3 lądowały hamulce zwykłe na 2 łożyska, a w sedanach 1.6 piasty takie jak w GTI + bęben 200mm