[Mk III 1.6] Trzęsie autem powyżej 120km/h
-
a mógłbyś dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że sie kręci
-
a mógłbyś
dokładnie określić którą bo nie mam zielonego pojęcia i co ona robi poza tym że
sie kręciMusisz wleźć pod auto (najlepiej jedź na kanał), znaleźć taki gumowy kapturek na maglownicy i pod nim będziesz miał kremową (u mnie była takiego koloru) śrubę o kwadratowym łbie. Dojście do niej nie jest za rewelacyjne, a łeb jest plastikowy, więc trzeba uważać, żeby jej nie zniszczyć!
-
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i
jesszcze jedno
pytanie jakie
polecacie łaczniki stabilizatora :):)Tylko nie bierz Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria po 17 latach
-
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachnie no napewno nie jak już mam nowe wahacze i koncówki Yamato to nie wezme stabilizatorow deka
a co do przekładni co robi ta śruba jakoś dociska ? czy coś innego reguluje ?
a z tego co widizałem na jakiś zdjęciach jest od sciany grodziowej ? -
Tylko nie bierz
Denckermanna łączników - jak pisałem wcześniej po pół roku wyglądał gorzej niż seria
po 17 latachJa właśnie nie wiem, czy jeden mi już nie stuka, choć mają może ze 4 miesiące
-
Sruba służy do regulacji luzów między zębatką i zębnikiem. Jeżeli przy lekkim poruszaniu kierą wyczuwasz na niej wyczuwalny luz, to możesz śrubę delikatnie dokręcić. Nie można przy tym przesadzić, bo można skasować luz do zera, co spowoduje opory w układzie
Jednak prawdę powiedziawszy, częściej wyrabia się obudowa maglownicy, która prowadzi listwę (listwa ma luz "na boki" w maglownicy), w tej sytuacji pomaga tylko regeneracja magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczki
Edit: Ad umiejscowienia śruby- znajdziesz ją bez problemu jak wejdziesz pod auto i poszukasz w okolicach wałka wejściowego.
-
magla (ok 200zł za magiel bez wspomy), lub wymiana na nowy... kurde, trzeba było
gadać, to bym Ci dorzucił dobrą maglownicę do paczkijak bym wiedział że to to pewnie byśmy się dogadali a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc 230 poleci
to 70% wartości samochodu
-
a tak to jak śruba nie pomoże to będzie trzeba
odłożyć tego magla bo poszło już 400 i jeszcze zbieżność i przegląd z gazem więc
230 poleciŚruba może pomóc, ale jest to tylko tymczasowe rozwiązanie.
-
jutro zobaczymy co będzie sie działo
lewy wahacz to po prostu masakra guma tylna rozerwana zrobię zdjęcie to wrzucę
-
Ja właśnie nie
wiem, czy jeden mi już nie stuka, choć mają może ze 4 miesiąceogólnie dziadostwo
-
widziałem yamato za 53zł /szt
musze zadzwonic tam gdzie brałem wahacze zobacze ile powiedzą -
miałem , choć brałem z promocji yamato po 20zł i padły w pól\rok. Może nie tyle co całe łączniki , ale gumy bardzo szybko sparciały
-
Z tymi gumami to prawda, ja ruszyłem leniwą mózgownicą i założyłem zamiast nich odboje amorów z trabant Osobom z podobnym problemem polecam uderzyć do zenka mechanika, coby coś ze śmieci wygrzebał
-
Z tymi gumami to
prawda, ja ruszyłem leniwą mózgownicą i założyłem zamiast nich odboje amorów z
trabant Osobom z podobnym problemem polecam uderzyć do zenka mechanika,
coby coś ze śmieci wygrzebałW sumie dobry pomysł, bo właśnie w tych Denckermannach gumki sparciały momentalnie
-
czyli gumki samoróbki
-
jestem po przeglądzie i zbieżności lepiej sie prowadzi
ale stuk jest , kręciłem lekko śrubą (o jakieś pół obrotu) nic to nie dało a nie chciałem przesadzać
Wiec magiel