Felgi 13 cali a zaciski Swift GTI
-
U mnie w czerwonym jeżdżą hamulce z GTi a felgi to seryjne 13". Widać że zeszlifowane są jarzma, ale nie jakoś tragicznie.
-
A zwrotnicę masz od 8v?
-
spytaj Erdego jaki model alu 13" ma lub miał do swojego GTi.
wchodziły na przednie zaciski bez problemu z tego co pamiętam -
Zwrotki z 4WD.
-
Czyli wszystko jasne, na zwrotnicy z GTi nie pasuje 13. Ten mod jest opisany na forum - temat podklejony w kąciku technicznym
-
3mm trzeba cofnąć zacisk, co jest imo nieosiągalne na piastach GTi bez strachu, że coś się urwie.
-
dzięki za odpowiedzi!
Kto ma zwrotnice z 4wd na sprzedaż?
-
a zwrotnica z zwykłego swifta 1.3 8v nie będzie ??
-
A da się połączyć piastę od GTi i zwrotnicę od 8v?
-
Przy zwrotnicy z 4WD czeka Cię nieco szlifowania i dopasowywania zacisku i tarczy GTi do siebie. Ja u siebie w justy mam nieco stoczone tarcze po zewnątrz by jarzma się zmieściły. Z punktu widzenia eksploatacji rozsądniejszym rozwiązaniem byłoby podszlifowanie jarzma zamiast tarcz, co pozwoli na bezproblemową ich wymianę w przyszłości.
Swoją drogą na Twoim miejscu zastanowił bym się na hamulcami z crxa. Masz wtedy dużo szerszy wachlarz części aftermarketowych i przede wszystkim 13" wchodzi bez emocji. Ale co kto woli.
W justy najmniejsza obręcz jaką zakładam to 14" więc nie ma problemu z ocierajacymi o felgę zaciskami. W czerwonym SS natomiast boję się, że teraz zakładając pomalowane proszkiem felgi może mi coś kolidować. Zbyt mała tolerancja niestety. Zresztą zobaczymy. -
Zwrotnica z 8v daje radę, ale nie pamiętam dokładnie czy piasta z 8v siada na przegub gti, ale z tego co pamiętam, to da się zrobić podmiankę
Co do rzeźbienia zacisku, to nie polecam, bo trzeba go na prawdę dużo uszczuplić, bałbym się pęknięcia przy przegrzaniu hamulców. Robota z toczeniem tarcz to 10minut i max 20zł za usługę, chyba nie warto na tym oszczędzić
-
z tego co mi wiadomo to tarcz sie nie toczy bo beda bily
-
Ale tu nikt nie ma na myśli planowania tarczy tylko zebrania kilku mm z jej średnicy zaraz po krawędzi.
-
z tego co mi wiadomo to tarcz sie nie toczy bo beda bily
Wlasnie toczy sie by nie bily. Czasami zly montaz, ostre hamowanie lub woda dostanie sie na gorace tarcze i zaczyna telepac kierownica. Wtedy warto przetoczyc tarcze (oczywiscie jesli grubosc na to pozwala). Uwierz ze jest to szeroko praktykowane, toczy sie rowniez piasty bo te tez moga miec bicie.
-
A wracając do felg, słyszałem, że podobno, podkreślam, podobno od jakiejś toyoty ,stalówki, da się wsadzić 13 cali, hi-ace czy coś takiego, ew. pozostaje mitasubiszi z dużym otworem centrującym.
-
Albo może znacie
felgi 13stki które pasują na zaciski bez kombinacji? Stalowe lub aluminiowe, ale
jeśli aluminiowe to minimum o szerokości 6 cali i w rozsądnej cenieJa mam alu 13" co wchodzą na styk na seryjny zacisk, więc da się takie dorwać.
Ciężko mi ustalić z jakiego auta pochodzą ale to chyba była jakaś niemiecka firma z tego co pamiętam... Musiałbym popatrzeć w piwnicy przy okazji. Ale moje nie są na sprzedaż -
Ja mam alu 13" co
wchodzą na styk na seryjny zacisk, więc da się takie dorwać.
Ciężko mi ustalić z
jakiego auta pochodzą ale to chyba była jakaś niemiecka firma z tego co pamiętam...
Musiałbym popatrzeć w piwnicy przy okazji. Ale moje nie są na sprzedażodświeżę trochę kotleta - sprawdzał ktoś czy pasują alu 5,5x13" ?
Według tego tematu szanse są duże: http://www.teamswift.net/viewtopic.php?f=10&t=45717p.s: NDS - 20mm na przednią oś dało radę na styk, czy wchodziły felgi bez problemu ?
Pisałeś też, że felgi miałeś poszerzone, a co z ori felgami - dało by radę na dystansie ? -
czekam na swoje 13x6J , zobaczymy co z tego będzie
-
czekam na swoje
13x6J , zobaczymy co z tego będzie6 za szerokie, gdyby nie było mi szkoda nowych 155/70R13 to pewnie byłyby 14 na zimę ...
-
jak Ty chcesz 5j czy 5.5 upchać na zacisk to nie dziwie się że nie chce wchodzić. Na 6J 155 upchasz bez problemu , po prostu trzeba będzie uwazac na ranty
No ale zacznijmy od tego gdzie kupisz 13x6J bo mi sie trafiły przez przypadek , z ciekawości przegladam allegro i nie ma tego w ogóle.