Obroty 2000; 1500 RPM :(


  • Użytkownik archiwalny

    Witam serdecznie...

    Mam suzuki swift 1.0 z 92r..

    Problem z obrotami gdy zimny 2000 gdy cieply 1500 czasem spadnie powolutku na 1000, i zaczal duzo palic, ale to chyba przez filtr powietrza bo brudny (wymienie po weekendzie)

    Co zrobic, jak zdiagnozowac problem ?



  • A co w tym dziwnego, że na zimnym ma 2000 obrotów?



  • Witam serdecznie...
    Mam suzuki swift
    1.0 z 92r..
    Problem z obrotami
    gdy zimny 2000 gdy cieply 1500 czasem spadnie powolutku na 1000, i zaczal duzo
    palic, ale to chyba przez filtr powietrza bo brudny (wymienie po weekendzie)
    Co zrobic, jak
    zdiagnozowac problem ?

    Z tym spadaniem obrotów na ciepłym to w Swifcie tak jest, że obroty spadają powoli.

    A szczególnie jak wymontuje się akumulator np. do ładowania i zamontuje ponownie to obroty przez jakiś czas nie chcą spadać do 1000 obr./min - może wyjmowałeś aku?

    A co do spalania to jest zima i jest zimno - będzie palił więcej


  • Użytkownik archiwalny

    wymień ten filtr jak najszybciej i sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia,stan płynu w chłodnicy i może termostat?


  • Użytkownik archiwalny

    Mój też czasem ma dziwne falowania obrotów, po puszczeniu gazu, na luzie, stojąc, trzyma na 2500, mimo że ciepły, potrafi tak kilkanaście kilometrów. Ale to tylko wtedy, jak na niego krzyczę i nie częściej niż raz na 2 - 3 miesiące Widocznie ma takie humory raz na jakiś czas, trzeba mu wybaczyć


  • Użytkownik archiwalny

    Tak wyjmowalem parokrotnie do ladowania, ale nigdy takie czegos nie mialem...

    Tzn jakis czas, juz jezdze z takimi obrotami nawet jak jest dlugo jezdze silnik ma 90 stopni to sa wysokie 2k..

    Jak spadna na 1.5k przygazuje lekko podskakuja na 2.3k okolo i spadaja do 2k...



  • Tak wyjmowalem
    parokrotnie do ladowania, ale nigdy takie czegos nie mialem...

    A po podłączeniu akumulatora i włączeniu silnika dajesz mu osiągnąć 90 stopni czy od razu jedziesz?


  • Użytkownik archiwalny

    zaślep zaworek PCV i/lub sprawdz poziom płynu chłodzącego


Log in to reply