Ja kupiłem zamiennik na allegro ( kat był niesamowicie zardzewiały ), przy wymianie urwałem śrubę, która została w kolektorze Trzyma się teraz na jednej i dalej pierdzi, jakoś nie mogę się za to zabrać, trzeba będzie wiercić + lewy gwint ...
Poza tym zamiennik, który kupiłem na allegro nie do końca pasuje, rura opiera się o stabilizator co potęguje dźwięk i wibracje w kabinie.
slawekxc
@slawekxc
Najnowszy post utworzony przez slawekxc
-
RE: Wymiana katalizatora.
-
RE: Swift Mk4 1.3 => 2 problemy
U mnie z obrotami podobnie, jak jadę na luzie nigdy nie spadnie poniżej 1200, czasem trzyma się na 1500 i nie spada, dopiero jak się zatrzymam spada do 1000 dość powoli. I nic mniej, chyba że odpale światła, radio na max, nawiew na max, podgrzewanie szyby tył no to może wtedy spadnie na 900 na postoju.
Zmieniając biegi po wciśnięciu sprzęgła na kilka sekund nie spada poniżej 1500, też z tym walczyłem ale chyba ten model tak ma, regulowałem TPS i nic się nie zmieniło.
Mam mk4 1.3 1997r sedan 185000km. -
RE: Swift hamulce info
U mnie jeszcze jest jeden ciekawy objaw, jak jest zimno to przez kilka pierwszych hamowań, przy odpuszczaniu pedału, słychać głośne syczenie z serwa. ( poniżej -5 stopni) Kilka razy pohamuje i przechodzi, pewnie jakaś uszczelka do wymiany, jak zrobi się cieplej trzeba będzie tam zajrzeć.
-
RE: Swift hamulce info
W mk4 bębny też mają 200mm, samoregulatory są zupełnie inne niż w bębnach 180mm. Dla przykładu nr oryginałów : 53701-80EC0 - sedan 200mm, 53810-51FA0 - hatch 180mm.
U mnie są klocki + tarcze TRW, szczęki jakieś zwykłe za 3 dychy. Wszystko hamuje tak sobie, na suchym zwalnia a jak depne mocniej to się ślizga, (na mokrym ślizga się od razu) taki chyba urok kół 13" z oponami 155 Jak auto załadowane to strach się bać, trzeba się zaprzeć porządnie w fotel żeby zwolnić. Chyba tylko tico miało słabsze hamulce, u kumpla w swifcie mk4 było tak samo, albo i gorzej. -
RE: Otwieranie maski
Kanał był niezbędny. Linka wypadła całkowicie z zamka. Wyrżnąłem kawał zderzaka z dołu żeby było dojście śrubokrętem (mam nowy zderzak w garażu - czeka na wymianę), zwolniłem główną sprężynę (godzina dłubania .... ) i poszło, ale nie było to takie proste jak myślałem. Wyczyściłem, nasmarowałem i działa. Przy okazji olej, filtry, płyny itp. Została również stwierdzona wszechobecna RUDA na podłodze, progach i wszystkim innym co metalowe, na wiosnę czeka mnie trochę spawania
-
Otwieranie maski
Mam dość poważny problem, urwałem linkę od otwierania maski, przy samym zamku. Ma ktoś jakiś sposób na otwarcie tego cholerstwa bez użycia łoma młotka i przecinaka? Słabo się jeździ bez płynu w spryskiwaczach, na olej też przyszedł czas Jak na razie grzebałem śrubokrętem i jedyne co mi się udało to połamać grill. Z góry dzięki za pomoc.
-
RE: Obroty 2000; 1500 RPM :(
Mój też czasem ma dziwne falowania obrotów, po puszczeniu gazu, na luzie, stojąc, trzyma na 2500, mimo że ciepły, potrafi tak kilkanaście kilometrów. Ale to tylko wtedy, jak na niego krzyczę i nie częściej niż raz na 2 - 3 miesiące Widocznie ma takie humory raz na jakiś czas, trzeba mu wybaczyć
-
RE: Zdecydowałem sie na gaz !
Miałem już wiele razy dylemat czy przejść na lpg, zostałem na pb. Dlaczego ? Nie przekraczam 6L pb na 100km (zimą 5.9 - 6.3 max)i nie mam pojęcia kiedy nadejdzie czas na moją rakietę, jak na razie jeździ ale czy jutro rano zapali i pojedzie to nie jestem pewny
Jeżdżę dość delikatnie, raczej nie stoję w korkach, sedan mk4 1.3 8v 1997r. -
RE: Norma pobierania oleju Swift
1.3 8v 86km ? ! Turbo tam wsadziłeś ?
-
RE: Norma pobierania oleju Swift
Ja nie znalazłem uszczelki, zrobiłem na silikon 2 lata temu i trzyma elegancko.