GTI przerywa


  • Użytkownik archiwalny

    Witam!
    Więc objawy są takie że kiedy odpalam silnik i zaczynam jechać to do 3-4 tyś silnik przerywa a powyżej tych obrotów zaczyna zapierd.... Zaobserwowałem że kiedy odpalę samochód poczekam aż się nagrzeje to jest normalnie ale kiedy go wyłączę i postoi kilka minut sytuacja się powtarza. TPS pokazuje idealne wartości. Czy ktoś miał podobną awarię?



  • Witam!
    Więc objawy są
    takie że kiedy odpalam silnik i zaczynam jechać to do 3-4 tyś silnik przerywa a
    powyżej tych obrotów zaczyna zapierd.... Zaobserwowałem że kiedy odpalę samochód
    poczekam aż się nagrzeje to jest normalnie ale kiedy go wyłączę i postoi kilka minut
    sytuacja się powtarza. TPS pokazuje idealne wartości. Czy ktoś miał podobną awarię?

    A świece dawno temu wymieniane?

    Jak któraś świeca jest padnięta to na zimnym mogą się dziać takie cyrki Jak już silnik ciepły to wtedy objawy nie są tak silne


  • Użytkownik archiwalny

    Witam!
    Więc objawy są
    takie że kiedy odpalam silnik i zaczynam jechać to do 3-4 tyś silnik przerywa a
    powyżej tych obrotów zaczyna zapierd.... Zaobserwowałem że kiedy odpalę samochód
    poczekam aż się nagrzeje to jest normalnie ale kiedy go wyłączę i postoi kilka minut
    sytuacja się powtarza. TPS pokazuje idealne wartości. Czy ktoś miał podobną awarię?

    Może czujnik temp jest walniety i jakieś głupoty do ecu wysyła...


  • Użytkownik archiwalny

    Swiece wymieniane są co pół roku... Ale kurcze z tym czujnikiem mnie tak natchnęło bo założyłem czujnik z hyundaia... pasuje i jest identyczny ale może właśnie walić robotę?


  • Użytkownik archiwalny

    Swiece wymieniane
    są co pół roku... Ale kurcze z tym czujnikiem mnie tak natchnęło bo założyłem
    czujnik z hyundaia... pasuje i jest identyczny ale może właśnie walić robotę?

    Jest identyczny bo sprawdzałeś jego charakterystykę czy gwint Ci podpasował i wtyczka?


  • Użytkownik archiwalny

    hahahah właśnie sprawdziłem gwint i wtyczkę dobraaa wybiorę się do garażu i go zmienię


  • Użytkownik archiwalny

    hahahah właśnie
    sprawdziłem gwint i wtyczkę dobraaa wybiorę się do garażu i go zmienię

    koreańskie do japońca !


  • Użytkownik archiwalny

    oj przecież to sąsiedzi będę bardzo się cieszył jeśli to pomoże


  • Użytkownik archiwalny

    Wystarczy sprawdzić w katalogu IC czy są te same numery Wiele rzeczy pasuje. Lambda to do wszystkiego praktycznie podchodzi. A od takiej nexi np. to pasek klinowy pasuje do audi R8


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    Podepnę się pod temat bo mam podobny problem.
    Mój swift jak jechałem delikatnie co czasem zapalił się chek i gasł ale dodałem więcej gazu i odżywał ale jak mi zgasł na postoju to już nie odpalił. Dziś rano zapalił zrobiłem 1km przyjechałem pod garaż i chodził sobie na wolnych i zasł i też już zapalić nie chce. Błędów brak. Ktoś wie co to może być ??
    Wie ktoś jak rozebrać aparat zapłonowy bo chce go uszczelnić ??


  • Użytkownik archiwalny

    No więc czujnik wymieniony ale dalej takie same objawy... odkręciła się jedna śrubka od TPSA i najprawdopodobniej się przestawił. Po za tym znaleźliśmy delikatnie przytopioną kopułkę więc wymienię ją. No i zobaczymy dalej


Log in to reply