GTI przerywa
-
adamo81napisał 11 paź 2012, 03:28 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:47
Witam!
Więc objawy są
takie że kiedy odpalam silnik i zaczynam jechać to do 3-4 tyś silnik przerywa a
powyżej tych obrotów zaczyna zapierd.... Zaobserwowałem że kiedy odpalę samochód
poczekam aż się nagrzeje to jest normalnie ale kiedy go wyłączę i postoi kilka minut
sytuacja się powtarza. TPS pokazuje idealne wartości. Czy ktoś miał podobną awarię?A świece dawno temu wymieniane?
Jak któraś świeca jest padnięta to na zimnym mogą się dziać takie cyrki Jak już silnik ciepły to wtedy objawy nie są tak silne
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 10:05 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:47
Witam!
Więc objawy są
takie że kiedy odpalam silnik i zaczynam jechać to do 3-4 tyś silnik przerywa a
powyżej tych obrotów zaczyna zapierd.... Zaobserwowałem że kiedy odpalę samochód
poczekam aż się nagrzeje to jest normalnie ale kiedy go wyłączę i postoi kilka minut
sytuacja się powtarza. TPS pokazuje idealne wartości. Czy ktoś miał podobną awarię?Może czujnik temp jest walniety i jakieś głupoty do ecu wysyła...
-
dzejk Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 16:06 ostatnio edytowany przez dzejk 11 lis 2016, 00:47
Swiece wymieniane są co pół roku... Ale kurcze z tym czujnikiem mnie tak natchnęło bo założyłem czujnik z hyundaia... pasuje i jest identyczny ale może właśnie walić robotę?
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 16:21 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:47
Swiece wymieniane
są co pół roku... Ale kurcze z tym czujnikiem mnie tak natchnęło bo założyłem
czujnik z hyundaia... pasuje i jest identyczny ale może właśnie walić robotę?Jest identyczny bo sprawdzałeś jego charakterystykę czy gwint Ci podpasował i wtyczka?
-
dzejk Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 16:24 ostatnio edytowany przez dzejk 11 lis 2016, 00:47
hahahah właśnie sprawdziłem gwint i wtyczkę dobraaa wybiorę się do garażu i go zmienię
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 16:52 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 00:47
hahahah właśnie
sprawdziłem gwint i wtyczkę dobraaa wybiorę się do garażu i go zmieniękoreańskie do japońca !
-
dzejk Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 17:07 ostatnio edytowany przez dzejk 11 lis 2016, 00:47
oj przecież to sąsiedzi będę bardzo się cieszył jeśli to pomoże
-
dawidczaju Użytkownik archiwalnynapisał 11 paź 2012, 22:38 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 lis 2016, 00:47
Wystarczy sprawdzić w katalogu IC czy są te same numery Wiele rzeczy pasuje. Lambda to do wszystkiego praktycznie podchodzi. A od takiej nexi np. to pasek klinowy pasuje do audi R8
-
Bincool Użytkownik archiwalnynapisał 12 paź 2012, 17:14 ostatnio edytowany przez Bincool 11 lis 2016, 00:47
Witam
Podepnę się pod temat bo mam podobny problem.
Mój swift jak jechałem delikatnie co czasem zapalił się chek i gasł ale dodałem więcej gazu i odżywał ale jak mi zgasł na postoju to już nie odpalił. Dziś rano zapalił zrobiłem 1km przyjechałem pod garaż i chodził sobie na wolnych i zasł i też już zapalić nie chce. Błędów brak. Ktoś wie co to może być ??
Wie ktoś jak rozebrać aparat zapłonowy bo chce go uszczelnić ?? -
dzejk Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2012, 20:26 ostatnio edytowany przez dzejk 11 lis 2016, 00:47
No więc czujnik wymieniony ale dalej takie same objawy... odkręciła się jedna śrubka od TPSA i najprawdopodobniej się przestawił. Po za tym znaleźliśmy delikatnie przytopioną kopułkę więc wymienię ją. No i zobaczymy dalej
11/11