Gwintowane zawieszenie przód
-
http://imageshack.us/photo/my-images/207/snc00148q.jpg/
Patent na gwint z tyłu, aczkolwiek parę miesięcy już leży i nie mam weny aby to zmontować.
-
A ten gwint ma być od strony wahacza czy od budy ??
-
Tak jak jest na foto tak ma być zamontowane, poducha na budzie ma się opierać na tym alu klocku, a potem to wchodzi w tuleję gwintowaną, dalej reszta, jeszcze nie sprawdzałem czy to zadziała ale powoli, powoli
Tuleja gwintowana oczywiście skrócona zostanie.
-
Kurcze mój bardziej siedzi więc o miskę nie nie martw Da rade zejść jeszcze z 3 cm?
-
Nie bardzo, trzeba by te krótkie sprężyny powyciągać
-
Przód trzeba skręcić bo "motorówka" jest.
Dla mnie i tak koza -
Racja. zastanawia mnie czy wyciągnięcie tej mniejszej spręzyny miało by jakiś negatywny wpływ?
-
Racja. zastanawia
mnie czy wyciągnięcie tej mniejszej spręzyny miało by jakiś negatywny wpływ?Negatywny nie. Tylko pozytywny - poszedł by niżej. U siebie nie mam tej sprężynki.
-
Ta mała sprężynka jest bardzo miękka i chyba odpowiada za to żeby po odciążeniu przy twardym amortyzatorze i sprężynie nic się nie tukło tak mi się wydaje. Bo teraz jak auto stoi na kołach to ona jest całkiem sprasowana (zwój przy zwoju)tak że wiele niżej nie pójdzie jak się ją wyciągnie
-
Noo to co to za mylące zdjęcia? Ale zawsze coś tam niżej pójdzie bez tej sprężynki Jakby dało konkretnie rade to bym w końcu mógł posadzić niżej swojego tarpana. Weź no pokręć dla forumowiczów tym gwintem na maksa
-
-
Może jeszcze 2cm poszedł na dół bo teraz już go skręciłem na maxa a tej spręzynki to ja wyciągał nie będę :0 bo mi się nie chce dla mnie i ta już jest nisko wszystko czym jeździłem tak nisko nie było