[ALL] Moje swifty Porada
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2013, 09:48 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
-
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2013, 09:52 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:37
ma ok 290cm , ale wyjmij stary , nawet w kawałkach i zmierz właśnie sznurkiem.
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2013, 09:57 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
dzięki
-
Artur59681 Użytkownik archiwalnynapisał 28 lis 2013, 11:29 ostatnio edytowany przez Artur59681 11 lis 2016, 00:37
Wymieniając przewody hamulcowe 13, 14 warto wymienić też te, które idą jeszcze do korektora siły hamowania kół tylnych, ponieważ na 90%
też niedługo skończą żywot -jak dobrze widzę, to oznaczone są nr 1 i 2Skoro więc masz rozgrzebane auto, to po co za pół roku czy rok znowu się z tym grzebać, tym bardziej,
że dostęp do nich jest mocno ograniczony i wymiana upierdliwa - to taka moja sugestiaZnalazłeś przyczynę kłopotów z samochodem, czy metoda prób i błędów?
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2013, 22:33 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
Tył wymieniłem wcześniej bo przewód nr 2 poszedł i wymieniłem 1,2 , 18, 19
A problem z samochodem to możliwe że 3 rzeczy kable (wcześniejsze były używane ale działały teraz nówki),
filtr paliwa i obejma chroniąca gumowy wężyk paliwowy zagieła się pod kątem 80stopniDostęp do nakrętek 1, 2 18, 19 przy rozdzielniku ( koło zbiornika) to jest masakra
-
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2013, 23:51 ostatnio edytowany przez plastekk 11 lis 2016, 00:37
Polecam urywanie przewodów od razu przy końcówkach żeby odkręcić je kluczem nasadowym bo płaskim nie ma co nawet podchodzić
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 16:08 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 00:37
Cytat:
Polecam urywanie przewodów od razu przy końcówkach żeby odkręcić je kluczem nasadowym bo płaskim nie ma co nawet podchodzić
dokładnie tak jak pisze ,bo jak obrobisz śruby , to tylko spawanie zostaje .
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 17:13 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 17:17 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:37
a na dobrym gwincie koncówki zarobione ?
nie lepiej było kupić zestaw do zarabiania i rurkę miedzianą ?
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 17:48 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
właśnie niby to samo według tego samego sklepu, a jednak się coś różnią. zestawem to mi odradzano że sobie nie poradzę i że jest ciężko zarobić
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 17:55 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:37
odradzano bo chą zarobić. w swifcie mamy tzw Lejki.
ja sobie kupiłem zestaw YATO, rurkę, końcówki i tyle.
10 zł / mb + 1,90/końcówkę jedną
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 18:16 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 00:37
w tym miejscu możesz zastosować zwykłą złączkę , która ci podpasuje pod gwinty.
-
bendzji Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 18:21 ostatnio edytowany przez bendzji 11 lis 2016, 00:37
oryginalne śruby na przewodach mają 10 mm i chyba maja gwint drobniejszy
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 1 gru 2013, 18:30 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:37
racja. M10 + gwint drobnozwojny
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 18 gru 2013, 09:12 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
Witam po przerwie,
układ hamulcowy udało się złożyć i nic nie cieknie.
przewody przednie 3,05m Problem był z nakrętką ale poszła.
2 razy zostały hamulce odpowietrzone jednak efekt nie jest zadowalający dlaczego?
-trzeba trochę pedała wcisnąć żeby zaczął dobrze hamować
-jest odrobinę miękki niż poprzednio
-przy odpowietrzaniu hamulec nie zawsze wracał do swojego położeniaPo 30km jazdy zgaszeniu i próbie ponownego zapalenia zaczęły się jaja
Problem z paleniem na benzynie (czy ciepły czy zimny nie ma znaczenia)
Silnik spali to co mu pompa poda, a później jedyna reakcja t pompowanie pedałem gazu jak jest cały czas wciśnięty to go momentalnie dławi.
po wlaniu bezpośrednio spokojnie pali.Natomiast na gazie pali bez problemu.
To było wymieniane na nowe.:
filtr paliwa,
przewody WN,
świece, kopułka,
przewody paliwowe.Spotkał się ktoś już z czymś takim?
poniżej zdjęcia cholernej śruby która mnie zablokowała na półtorej tygodnia -
Artur59681 Użytkownik archiwalnynapisał 19 gru 2013, 19:59 ostatnio edytowany przez Artur59681 11 lis 2016, 00:37
Szukaj przyczyny w układzie paliwowym od zbiornika do wtrysku.
Skoro silnik chodzi bez problemu po wlaniu benzyny bezpośrednio do wtrysku, to przyczyna będzie gdzieś w układzie paliwowym.Sprawdzanie wężyków podciśnieniowych, czy czujników raczej nie ma sensu, jak na gazie nie masz problemów, to wychodzi, że tutaj jak i w samym silniku wszystko jest ok.
Jak masz możliwość, to sprawdź sobie między innymi, czy z pompą wszystko ok, czy ciśnienie prawidłowe podaje.Tyle mi przychodzi na myśl na chwilę obecną , może ktoś jeszcze coś doradzi konkretnego.
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 19 gru 2013, 21:38 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
Pytanie jak powinna prawidłowo pracować pompa paliwa? odgłos lub moc strumienia? ostatnio sprawdzałem to lała wężykiem nie był to nadzwyczaj duży strumień ale był.
Wężyki podciśnieniowe to rozumiem te o średnicy 6mm? Może to mieć coś wspólnego jeśli są lekko zawinięte? lub filtr paliwa z tico zamiast oryginalnego z swifta?
-
BPX33napisał 19 gru 2013, 21:53 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 00:37
lub filtr paliwa z tico zamiast oryginalnego z swifta?
Wydaje mi się, że filtr paliwa od Tico może "nie wyrabiać" przy Swifcie, ale pewności nie mam.
-
Olo69 Użytkownik archiwalnynapisał 19 gru 2013, 21:57 ostatnio edytowany przez Olo69 11 lis 2016, 00:37
jutro rano zamienię na stary filtr od mk3 bo w mk4 to ten cały plastikowy podczas wymontowania się połamał...
-
Artur59681 Użytkownik archiwalnynapisał 20 gru 2013, 11:39 ostatnio edytowany przez Artur59681 11 lis 2016, 00:37
Jak lało wężykiem to raczej jest ok, choć manometr był by wskazany, bo tak na oko to....., pytanie tylko, czy leje tak cały czas gdy samochód jest odpalony.
Ja przed wymianami filtra paliwa zrobił bym taki mały test, tylko nie wiem do końca jak to przy LPG jest - wydaje mi się że paliwo cały czas jest pompowane i wraca przelewem ponownie do zbiornika, a więc pompa i cała reszta normalnie pracuje podczas jazdy na gazie, ale pewien nie jestem.Tak więc ja bym zrobił tak ..... odpal samochód i poczekaj aż przełączy się na gaz, chyba że możesz od razu go przełączyć sam. W czasie gdy będzie Ci pracował bez problemu na gazie, to wyciąg przewód paliwowy, który idzie do wtrysku i wówczas zobacz czy paliwo leci cały czas takim strumieniem jak przy włączaniu zapłonu, czy chwilowym kręceniu rozrusznikiem.
Jeżeli zacznie coraz słabiej lecieć czy przerywać, to wówczas przejdź do filtra.Wężyki
podciśnieniowe to rozumiem te o średnicy 6mm?Miałem na myśli te wężyki, które idą przy wtrysku, filtrze powietrza, czy któryś nie jest uszkodzony, ale jak na gazie silnik pracuje bezproblemowo, to to odpada.
Może to mieć coś wspólnego jeśli są
lekko zawinięte?Nie mogą być załamane bądź zawinięte w sposób taki, który by ograniczał ich przepływ.