[ALL] Moje swifty Porada
-
dzięki
-
Wymieniając przewody hamulcowe 13, 14 warto wymienić też te, które idą jeszcze do korektora siły hamowania kół tylnych, ponieważ na 90%
też niedługo skończą żywot -jak dobrze widzę, to oznaczone są nr 1 i 2Skoro więc masz rozgrzebane auto, to po co za pół roku czy rok znowu się z tym grzebać, tym bardziej,
że dostęp do nich jest mocno ograniczony i wymiana upierdliwa - to taka moja sugestiaZnalazłeś przyczynę kłopotów z samochodem, czy metoda prób i błędów?
-
Tył wymieniłem wcześniej bo przewód nr 2 poszedł i wymieniłem 1,2 , 18, 19
A problem z samochodem to możliwe że 3 rzeczy kable (wcześniejsze były używane ale działały teraz nówki),
filtr paliwa i obejma chroniąca gumowy wężyk paliwowy zagieła się pod kątem 80stopniDostęp do nakrętek 1, 2 18, 19 przy rozdzielniku ( koło zbiornika) to jest masakra
-
Polecam urywanie przewodów od razu przy końcówkach żeby odkręcić je kluczem nasadowym bo płaskim nie ma co nawet podchodzić
-
Cytat:
Polecam urywanie przewodów od razu przy końcówkach żeby odkręcić je kluczem nasadowym bo płaskim nie ma co nawet podchodzić
dokładnie tak jak pisze ,bo jak obrobisz śruby , to tylko spawanie zostaje .
-
Dziękuję, też tak zrobiłem. Póki co problem mam przy rozdzielniku przewody które zamówiłem dwa po 3m coś mi nie pasują klucz 11 i ciężko wkręcić w rozdzielnik, a wcześniejsze co zamawiałem to bez problemu się wkręcały...
-
a na dobrym gwincie koncówki zarobione ?
nie lepiej było kupić zestaw do zarabiania i rurkę miedzianą ?
-
właśnie niby to samo według tego samego sklepu, a jednak się coś różnią. zestawem to mi odradzano że sobie nie poradzę i że jest ciężko zarobić
-
odradzano bo chą zarobić. w swifcie mamy tzw Lejki.
ja sobie kupiłem zestaw YATO, rurkę, końcówki i tyle.
10 zł / mb + 1,90/końcówkę jedną
-
w tym miejscu możesz zastosować zwykłą złączkę , która ci podpasuje pod gwinty.
-
oryginalne śruby na przewodach mają 10 mm i chyba maja gwint drobniejszy
-
racja. M10 + gwint drobnozwojny
-
Witam po przerwie,
układ hamulcowy udało się złożyć i nic nie cieknie.
przewody przednie 3,05m Problem był z nakrętką ale poszła.
2 razy zostały hamulce odpowietrzone jednak efekt nie jest zadowalający dlaczego?
-trzeba trochę pedała wcisnąć żeby zaczął dobrze hamować
-jest odrobinę miękki niż poprzednio
-przy odpowietrzaniu hamulec nie zawsze wracał do swojego położeniaPo 30km jazdy zgaszeniu i próbie ponownego zapalenia zaczęły się jaja
Problem z paleniem na benzynie (czy ciepły czy zimny nie ma znaczenia)
Silnik spali to co mu pompa poda, a później jedyna reakcja t pompowanie pedałem gazu jak jest cały czas wciśnięty to go momentalnie dławi.
po wlaniu bezpośrednio spokojnie pali.Natomiast na gazie pali bez problemu.
To było wymieniane na nowe.:
filtr paliwa,
przewody WN,
świece, kopułka,
przewody paliwowe.Spotkał się ktoś już z czymś takim?
poniżej zdjęcia cholernej śruby która mnie zablokowała na półtorej tygodnia -
Szukaj przyczyny w układzie paliwowym od zbiornika do wtrysku.
Skoro silnik chodzi bez problemu po wlaniu benzyny bezpośrednio do wtrysku, to przyczyna będzie gdzieś w układzie paliwowym.Sprawdzanie wężyków podciśnieniowych, czy czujników raczej nie ma sensu, jak na gazie nie masz problemów, to wychodzi, że tutaj jak i w samym silniku wszystko jest ok.
Jak masz możliwość, to sprawdź sobie między innymi, czy z pompą wszystko ok, czy ciśnienie prawidłowe podaje.Tyle mi przychodzi na myśl na chwilę obecną , może ktoś jeszcze coś doradzi konkretnego.
-
Pytanie jak powinna prawidłowo pracować pompa paliwa? odgłos lub moc strumienia? ostatnio sprawdzałem to lała wężykiem nie był to nadzwyczaj duży strumień ale był.
Wężyki podciśnieniowe to rozumiem te o średnicy 6mm? Może to mieć coś wspólnego jeśli są lekko zawinięte? lub filtr paliwa z tico zamiast oryginalnego z swifta?
-
lub filtr paliwa z tico zamiast oryginalnego z swifta?
Wydaje mi się, że filtr paliwa od Tico może "nie wyrabiać" przy Swifcie, ale pewności nie mam.
-
jutro rano zamienię na stary filtr od mk3 bo w mk4 to ten cały plastikowy podczas wymontowania się połamał...
-
Jak lało wężykiem to raczej jest ok, choć manometr był by wskazany, bo tak na oko to....., pytanie tylko, czy leje tak cały czas gdy samochód jest odpalony.
Ja przed wymianami filtra paliwa zrobił bym taki mały test, tylko nie wiem do końca jak to przy LPG jest - wydaje mi się że paliwo cały czas jest pompowane i wraca przelewem ponownie do zbiornika, a więc pompa i cała reszta normalnie pracuje podczas jazdy na gazie, ale pewien nie jestem.Tak więc ja bym zrobił tak ..... odpal samochód i poczekaj aż przełączy się na gaz, chyba że możesz od razu go przełączyć sam. W czasie gdy będzie Ci pracował bez problemu na gazie, to wyciąg przewód paliwowy, który idzie do wtrysku i wówczas zobacz czy paliwo leci cały czas takim strumieniem jak przy włączaniu zapłonu, czy chwilowym kręceniu rozrusznikiem.
Jeżeli zacznie coraz słabiej lecieć czy przerywać, to wówczas przejdź do filtra.Wężyki
podciśnieniowe to rozumiem te o średnicy 6mm?Miałem na myśli te wężyki, które idą przy wtrysku, filtrze powietrza, czy któryś nie jest uszkodzony, ale jak na gazie silnik pracuje bezproblemowo, to to odpada.
Może to mieć coś wspólnego jeśli są
lekko zawinięte?Nie mogą być załamane bądź zawinięte w sposób taki, który by ograniczał ich przepływ.
-
zanim postanowisz takie coś wykonać, odłącz pompę paliwa pod kanapą bo może Ci chlusnąć paliwskiem po silniku
-
fakt - może być tak jak pisze none7, ale zamiast odłączać pompę można również zacisnąć wężyk paliwowy przed jego ściągnięciem następnie skierować do jakiegoś naczynia i puścić zacisk