[1.0 GL]MKV wymiana palca + kopułki rozdzielacza


  • Użytkownik archiwalny

    Proszę o wskazówki jak wymienić te części.


  • Użytkownik archiwalny

    odkrecasz wszystko i dokrecasz nowe czesci w odwrotnej kolejnosci... nie ma w tym żadnej filozofii.


  • Użytkownik archiwalny

    aha dziekuję serdecznie :-)


  • Użytkownik archiwalny

    kopułka trzyma sie na dwóch srubkach , nie pomyl kolejności kabli WM. Palec ma na swojej ośce też jedną srubkę. Wszystko jest banalnie proste


  • Użytkownik archiwalny

    Pamiętaj, że jak okręcisz śrubę palca, to nie możesz nim kręcisz, bo wyłamiesz ząb. Musisz ściągnąć go z ośki (oczywiście jak nie będzie chciał luźno zejść) w takiej pozycji, jakiej jest, ruszając góra dół jego końcami.


  • Użytkownik archiwalny

    w 1.0 nie przypominam sobie śrubki na palcu. wazne zeby kopułka z otworami pasowała, bo zdarzyło mi się ze była inna (pewnie zamiennik)


  • Użytkownik archiwalny

    W Gicie jest, nie wiem, czym kolega dysponuje. Natomiast masz rację - zdarzają się minimalnie mniejsze kopułki a nawet palce przy długie, ale to sklep powinien się wykazać.


  • Użytkownik archiwalny

    w 1.0 nie
    przypominam sobie śrubki na palcu. wazne zeby kopułka z otworami pasowała, bo
    zdarzyło mi się ze była inna (pewnie zamiennik)

    W 1.0 nie ma śrubki palca. Po prostu trzeba mocno ciągnąć.
    Druga sprawa, że jak koledze przejdzie leń to może podniesie maskę i będzie umiał pokazać w katalogu sprzedawcy co jest mu potrzebne przez co uniknie ewentualnych wymian na właściwe części.

    IMHO pytanie roku


  • Użytkownik archiwalny

    kupiłem palec i kopułke jakiejś włoskiej firmy i jest jeszcze gorzej niż było ;-( Powiedzcie jaki jest oryginalny, bądź jakiś dobry japoński zamiennik bo chyba te są najlepsze. nie chce sie poraz n-ty bujać z wymianą. PS: nie ma śruby na palcu. Co ciekaw stara kopułka na środku miała taki szpiczasty grot a ta włoska ma płaski może przez to jest gorzej, sam nie wiem...W środku obczyściłem jeszcze z resztek oleju lub paliwa dużo tego nie było ale przy okazji wyczyściłem. Ps2: myślałem o firmie herth+buss bo miałem kilka czesci z ich stajni i były soldinie wykonane ale chwilowo nie mieli na stanie i wcisneli mi włoszczyzne ;-)


  • Użytkownik archiwalny

    Włoskie to sie kupuje tylko makarony i nic więcej


  • Użytkownik archiwalny

    Zgadzam się :-)

    Włoskie to sie
    kupuje tylko makarony i nic więcej


  • Użytkownik archiwalny

    kupiłem palec i
    kopułke jakiejś włoskiej firmy i jest jeszcze gorzej niż było ;-( Powiedzcie jaki
    jest oryginalny, bądź jakiś dobry japoński zamiennik bo chyba te są najlepsze. nie
    chce sie poraz n-ty bujać z wymianą. PS: nie ma śruby na palcu. Co ciekaw stara
    kopułka na środku miała taki szpiczasty grot a ta włoska ma płaski może przez to
    jest gorzej, sam nie wiem...W środku obczyściłem jeszcze z resztek oleju lub paliwa
    dużo tego nie było ale przy okazji wyczyściłem. Ps2: myślałem o firmie herth+buss bo
    miałem kilka czesci z ich stajni i były soldinie wykonane ale chwilowo nie mieli na
    stanie i wcisneli mi włoszczyzne ;-)

    H&B robią dobre graty. Jeśli masz olej w kopułce, to nie jest dobry znak. Co znaczy, że jest gorzej?


  • Użytkownik archiwalny

    W kopułce było
    sucho, na metalowych częściach było troche nalotu i go wyczyściłem. Po wymiane
    instalacja gazowa zaczeła mi wariować. Na starych gratach było ok, ale że je
    wyzuciłem nie moge do nich wrócić tylko kupić coś dobrego. A wogóle chęc wymiany
    tych części zrodziła sie z pomysłu mechanika który zauwazyłem i zalecił wymiane bo
    często miałem problemy z odpalanie gdy stał 2 dni nie odpalany w te deszcze, gdzie
    wilgoć musiałą zrobić swoje. Po wyjęciu starych gratów blaszka na palcu była czarna.

    H&B robią dobre
    graty. Jeśli masz olej w kopułce, to nie jest dobry znak. Co znaczy, że jest gorzej?


  • Użytkownik archiwalny

    A jak wyglądają świece? Przy gazie należy częściej zmieniać.


  • Użytkownik archiwalny

    W takim razie wyjaśnie: Problem jest taki że podczas jazdy wyłacza sie gaz samoczynie a raz włacza. Po wystgnieciu moge przejechać ok 5km potem zaczynaja sie cyrki. Przed wymiana nie miałem tego problemu. Jeśli chodzi o jazdę samochodem gdy gaz jest paliwem nie ma problemu, także świece raczej nie mają tu prawa tak mieszać. Tak myśle...

    A jak wyglądają
    świece? Przy gazie należy częściej zmieniać.


  • Użytkownik archiwalny

    kupiłem palec i
    Kup komplet YEC.
    BTW: A kable kiedy wymieniałeś ?


  • Użytkownik archiwalny

    Kable myśle ze z 10-15 tys temu

    Kup komplet YEC.
    BTW: A kable kiedy
    wymieniałeś ?


  • Użytkownik archiwalny

    A jaką masz instalację? Przełącza na gaz od obrotów czy też zależnie od temperatury? Może sterownik od gazu ma złe odczyty?


  • Użytkownik archiwalny

    Przełączam samodzielnie na gaz gdy silnik się dogrzeje. U mnie zmiana nastepuje przy 2 tys obrotów. Powiem że cyrki z wyłaczaniem i włączaniem sie gazu zaczeły sie po wymianie kopułki i palca, tego samego dnia. Więc nie przypuszczam by coś mogo być jeszcze..hmmm

    A jaką masz
    instalację? Przełącza na gaz od obrotów czy też zależnie od temperatury? Może
    sterownik od gazu ma złe odczyty?


  • Użytkownik archiwalny

    Problem z gazem"sam" sie naprawił po jeździe na podzespołach YEC. Jeden gazownik chciał wymienić kompóter 2gi przedzwonić przewody od instalacji. Ale że zaczoł jeździć jak dawniej wstrzymałem się z ich pomysłami - zobaczymy jak długo.


Log in to reply