[1.0 GL]MKV wymiana palca + kopułki rozdzielacza
-
w 1.0 nie
przypominam sobie śrubki na palcu. wazne zeby kopułka z otworami pasowała, bo
zdarzyło mi się ze była inna (pewnie zamiennik)W 1.0 nie ma śrubki palca. Po prostu trzeba mocno ciągnąć.
Druga sprawa, że jak koledze przejdzie leń to może podniesie maskę i będzie umiał pokazać w katalogu sprzedawcy co jest mu potrzebne przez co uniknie ewentualnych wymian na właściwe części.IMHO pytanie roku
-
kupiłem palec i kopułke jakiejś włoskiej firmy i jest jeszcze gorzej niż było ;-( Powiedzcie jaki jest oryginalny, bądź jakiś dobry japoński zamiennik bo chyba te są najlepsze. nie chce sie poraz n-ty bujać z wymianą. PS: nie ma śruby na palcu. Co ciekaw stara kopułka na środku miała taki szpiczasty grot a ta włoska ma płaski może przez to jest gorzej, sam nie wiem...W środku obczyściłem jeszcze z resztek oleju lub paliwa dużo tego nie było ale przy okazji wyczyściłem. Ps2: myślałem o firmie herth+buss bo miałem kilka czesci z ich stajni i były soldinie wykonane ale chwilowo nie mieli na stanie i wcisneli mi włoszczyzne ;-)
-
Włoskie to sie kupuje tylko makarony i nic więcej
-
Zgadzam się :-)
Włoskie to sie
kupuje tylko makarony i nic więcej -
kupiłem palec i
kopułke jakiejś włoskiej firmy i jest jeszcze gorzej niż było ;-( Powiedzcie jaki
jest oryginalny, bądź jakiś dobry japoński zamiennik bo chyba te są najlepsze. nie
chce sie poraz n-ty bujać z wymianą. PS: nie ma śruby na palcu. Co ciekaw stara
kopułka na środku miała taki szpiczasty grot a ta włoska ma płaski może przez to
jest gorzej, sam nie wiem...W środku obczyściłem jeszcze z resztek oleju lub paliwa
dużo tego nie było ale przy okazji wyczyściłem. Ps2: myślałem o firmie herth+buss bo
miałem kilka czesci z ich stajni i były soldinie wykonane ale chwilowo nie mieli na
stanie i wcisneli mi włoszczyzne ;-)H&B robią dobre graty. Jeśli masz olej w kopułce, to nie jest dobry znak. Co znaczy, że jest gorzej?
-
W kopułce było
sucho, na metalowych częściach było troche nalotu i go wyczyściłem. Po wymiane
instalacja gazowa zaczeła mi wariować. Na starych gratach było ok, ale że je
wyzuciłem nie moge do nich wrócić tylko kupić coś dobrego. A wogóle chęc wymiany
tych części zrodziła sie z pomysłu mechanika który zauwazyłem i zalecił wymiane bo
często miałem problemy z odpalanie gdy stał 2 dni nie odpalany w te deszcze, gdzie
wilgoć musiałą zrobić swoje. Po wyjęciu starych gratów blaszka na palcu była czarna.H&B robią dobre
graty. Jeśli masz olej w kopułce, to nie jest dobry znak. Co znaczy, że jest gorzej? -
A jak wyglądają świece? Przy gazie należy częściej zmieniać.
-
W takim razie wyjaśnie: Problem jest taki że podczas jazdy wyłacza sie gaz samoczynie a raz włacza. Po wystgnieciu moge przejechać ok 5km potem zaczynaja sie cyrki. Przed wymiana nie miałem tego problemu. Jeśli chodzi o jazdę samochodem gdy gaz jest paliwem nie ma problemu, także świece raczej nie mają tu prawa tak mieszać. Tak myśle...
A jak wyglądają
świece? Przy gazie należy częściej zmieniać. -
kupiłem palec i
Kup komplet YEC.
BTW: A kable kiedy wymieniałeś ? -
Kable myśle ze z 10-15 tys temu
Kup komplet YEC.
BTW: A kable kiedy
wymieniałeś ? -
A jaką masz instalację? Przełącza na gaz od obrotów czy też zależnie od temperatury? Może sterownik od gazu ma złe odczyty?
-
Przełączam samodzielnie na gaz gdy silnik się dogrzeje. U mnie zmiana nastepuje przy 2 tys obrotów. Powiem że cyrki z wyłaczaniem i włączaniem sie gazu zaczeły sie po wymianie kopułki i palca, tego samego dnia. Więc nie przypuszczam by coś mogo być jeszcze..hmmm
A jaką masz
instalację? Przełącza na gaz od obrotów czy też zależnie od temperatury? Może
sterownik od gazu ma złe odczyty? -
Problem z gazem"sam" sie naprawił po jeździe na podzespołach YEC. Jeden gazownik chciał wymienić kompóter 2gi przedzwonić przewody od instalacji. Ale że zaczoł jeździć jak dawniej wstrzymałem się z ich pomysłami - zobaczymy jak długo.