Przepustnica SS 91r. 1.3 regulacja
-
raiwan Użytkownik archiwalnynapisał 26 cze 2011, 08:20 ostatnio edytowany przez raiwan 11 lis 2016, 00:02
Witam
Moje pytanie to czy ta śrubka w przepustnicy obok linki gazu jest do regulacji obrotow ??
W swifcie mam duze obroty podczas jazdy na luzie od 1000 do 1200 a jak przelaczam biegi lub dam gazu na biegu jalowym to powoli opadają obroty z 1500 do 1100 a jak sie zatrzymam to dopiero sa obroty od 800 do 500... Do tego sa za niskie obroty bo spadaja do 500 na biegu jałowym i trzęsie silnikiem.
Do tego smierdzi benzyna podczas jazdy, wezyki i zbiornik odpadaja bo sprawdzalem. Podkreslam ze przepustnice uszczelnilem.
Prosze o pomoc. Przyczyną tych obrotów i zapachu beznyny mogą być stare świece lub ktoraś nie pali lub zapchany filtr powietrza ?? -
Masa_man Użytkownik archiwalnynapisał 26 cze 2011, 10:49 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 lis 2016, 00:02
Najpierw wyczyśc wszystko z nagaru. Możesz zacząć od przepustnicy, potem świece, sprawdzić kable, filtry i tego typu inne rzeczy. Regulacje to moim zdaniem ostateczność, która powinna być wykonywana na końcu naszych prac po weryfikacji wszystkich części i podzespołów
Pozdrawiam -
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 26 cze 2011, 21:13 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:02
podwyższone obroty podczas jazdy to normalne w swifcie. tak jest i nie zmieniaj tego.
-
raiwan Użytkownik archiwalnynapisał 27 cze 2011, 07:16 ostatnio edytowany przez raiwan 11 lis 2016, 00:02
Ale do czego służy regulacja tej śrubki ??
-
marecki12345 Użytkownik archiwalnynapisał 27 cze 2011, 13:21 ostatnio edytowany przez marecki12345 11 lis 2016, 00:02
Do tego smierdzi
benzyna podczas jazdy, wezyki i zbiornik odpadaja bo sprawdzalem. Podkreslam ze
przepustnice uszczelnilem.A przypadkiem samochód nie pali dużo więcej, bo ja mam bardzo podobny problem. Dowiedziałem się tyle, że dostaje dawkę paliwa jak by był na ssaniu i nie wiem za co już się wziąć żeby to obniżyć.
-
raiwan Użytkownik archiwalnynapisał 27 cze 2011, 15:40 ostatnio edytowany przez raiwan 11 lis 2016, 00:02
No wlasnie jakby wiecej palil bo slabszy sie wydaje, ale to przez regulacje tej srubki na slepo.
Mialem tak w poprzedniej suzuki, powodem byl pekniety gdzies wezyk podcisnienia, wymiana wszystkich na slepo pomogla.
Ale tu jest co innego, bo ciekla benzyna pod przepustnica, ale po uszczelnieniu problem dalej jest, tzn smierdzi paliwem, ale to chyba wina filra powietrza lub swiecy.
Zacznij od filtra, reset kompa po kazdej wymianie obowiazkowy byc moze zaworek podcisnienia juz puszcza.
Duzo juz kiedys na ten temat juz pisalem. -
marecki12345 Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2011, 13:34 ostatnio edytowany przez marecki12345 11 lis 2016, 00:02
To już robiłem i nic się nie zmieniło, natomiast gołym okiem widać, że wtryskiwacz na wolnych obrotach podaje za dużo paliwa a co jest tego przyczyną i jak się tego pozbyć nie mam już pojęcia.
7/7