SWAP 1.8 z baleno do swifta
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 11:38 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:31
czemu naet dobre silniki, choc vteca nie lubie wole juz vanosa. choc to troche 2 rozne sprawy.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 12:25 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:31
czemu naet dobre
silniki,tylko jak się przekręci to portfel wsiąka
choc vteca nie lubie wole juz vanosa. choc to troche 2 rozne sprawy.
wsadzaj ja widziałem E36 z K20
-
jartechnology Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 15:20 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:31
Ha! do swifta daj 1.9 tdi to Ci tylne koła podniesie hehe
-
Wesyl Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 15:49 ostatnio edytowany przez Wesyl 11 paź 2016, 23:31
chodzi ci o ten filmik na YT co japonce sobie zrobili auto do driftu?:D
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 23:10 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:31
Dobra skrzynka do b18c6 kosztuje tyle co srednie gti, a 1.9 tdi na przodzie w aucie o masie 800kg... Za to 1.8T moze byc ciekawe
-
Mjecio Użytkownik archiwalnynapisał 8 lis 2010, 23:24 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 23:31
zawsze mozna zapodac z b16, zreszta jezdzi/lo gti z b16a2 1,8 t lub 1,9 tdi jakos do mnie nie przemawia
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2010, 09:23 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:31
Jak robic, to wiecej niz 160KM.
Zreszta bylo juz w PL jakies stare polo z 1.8t, ktore nie dosc ze na prostej zamiatalo, to jeszcze zajebiscie dobrze skrecalo. A smiem twierdzic, ze buda polo ciezsza od swifta nie byla.
Co do tdi, to jest niewiele ciezszy od 1.8t - blok bedzie z 10-15KG ciezszy, a reszta osprzetu podobna.
Za to bardoz tanio robi sie z tego konie, czesci tanie, silniki tanie a roboty tylesamo co z kazdym innym silnikiem. Lepiej takie cos wrzucic niz np uturbiac swifta -
jartechnology Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2010, 15:39 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 23:31
miedzy polo a swiftem grubo ponad 100 kg roznicy w wadze jest, dodatkowo waga ta jest wynikiem wzmocnienia karoserii samochodu.
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2010, 15:57 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:31
miedzy polo a
swiftem grubo ponad 100 kg roznicy w wadze jest, dodatkowo waga ta jest wynikiem
wzmocnienia karoserii samochodu.1.8T ktos wstawil do starego jak swiat polo, 765kg z seryjnym 1.0 r4, wiec biorac pod uwage ciezszy silnik i tak bedzie mniej niz 830kg mk3 GTi, tym bardziej ze z tego co pamietam polo bylo wybebeszone z czego sie da, wiec pewnie sporo mniej niz 800kg.
-
xanio Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2010, 15:42 ostatnio edytowany przez xanio 11 paź 2016, 23:31
A był jakiś swift z silnikiem J18?
19/19