SWAP 1.8 z baleno do swifta
-
Ponad 120 koni i 4wd moglo by byc ciekawe:)
o cały 1KM ...
-
Wiele części z Baleno jest bardzo podobnych do swiftowych więc pewnie dałoby się to zrobić. Mi np bez przeszkód większych weszła pompa ham. ze serwem z baleno i hula aż miło. Silnik tez by pewnie znalazł miejsce pod maską swifta. Ewentualnie byś zrobił dziure na środku maski na wystający silnik jak w autach serii dragstar.
-
Proszę bardzo: http://www.teamswift.net/viewtopic.php?f=7&t=30771
Nowe mocowania, kombinowanie z podłużnicą, ogolnie mniej roboty wyjdzie pogrzebany silnik z GTi
-
chcac tak modzic czyli: tnac podluznice, spawac mocowania itd. lepiej zasadzic b-serie hondowska niz jakies 1,8 o mocy takiej jak srednio zgrzebany silnik z gti
-
Lepiej wlozyc wogole cos dobrego, bo tylesamo roboty co z dziwnym wynalazkiem z baleno. Motor z hondy fobrym wyjsciem, ale jak komus malo to duzo u nas silnikow 1.8t czy 1.9tdi gdzie elektryka dobrze ogarnieta a i koni zrobic duzo bardoz latwo
-
no dokladnie ale ceny roche sa juz wyzsze..
jak ktos ma kase to takie cos mozna na start zalozyc:
http://moto.allegro.pl/honda-swap-silnik-integra-b18c-200km-jdm-1-8-i1294477124.html do tego kiedys turbawke dolozyc i juz inna jazda -
no dokladnie ale
ceny roche sa juz wyzsze..cena silnika wyższa, ale gratów masa i tanie są w miarę.
jak ktos ma kase to
takie cos mozna na start zalozyc:
http://moto.allegro.pl/honda-swap-silnik-integra-b18c-200km-jdm-1-8-i1294477124.html
do tego kiedys turbawke dolozyc i juz inna jazdatia, założysz takie B18 i się sypnie to drugie tyle w remont, znam takie przypadki ...
-
czemu naet dobre silniki, choc vteca nie lubie wole juz vanosa. choc to troche 2 rozne sprawy.
-
czemu naet dobre
silniki,tylko jak się przekręci to portfel wsiąka
choc vteca nie lubie wole juz vanosa. choc to troche 2 rozne sprawy.
wsadzaj ja widziałem E36 z K20
-
Ha! do swifta daj 1.9 tdi to Ci tylne koła podniesie hehe
-
chodzi ci o ten filmik na YT co japonce sobie zrobili auto do driftu?:D
-
Dobra skrzynka do b18c6 kosztuje tyle co srednie gti, a 1.9 tdi na przodzie w aucie o masie 800kg... Za to 1.8T moze byc ciekawe
-
zawsze mozna zapodac z b16, zreszta jezdzi/lo gti z b16a2 1,8 t lub 1,9 tdi jakos do mnie nie przemawia
-
Jak robic, to wiecej niz 160KM.
Zreszta bylo juz w PL jakies stare polo z 1.8t, ktore nie dosc ze na prostej zamiatalo, to jeszcze zajebiscie dobrze skrecalo. A smiem twierdzic, ze buda polo ciezsza od swifta nie byla.
Co do tdi, to jest niewiele ciezszy od 1.8t - blok bedzie z 10-15KG ciezszy, a reszta osprzetu podobna.
Za to bardoz tanio robi sie z tego konie, czesci tanie, silniki tanie a roboty tylesamo co z kazdym innym silnikiem. Lepiej takie cos wrzucic niz np uturbiac swifta -
miedzy polo a swiftem grubo ponad 100 kg roznicy w wadze jest, dodatkowo waga ta jest wynikiem wzmocnienia karoserii samochodu.
-
miedzy polo a
swiftem grubo ponad 100 kg roznicy w wadze jest, dodatkowo waga ta jest wynikiem
wzmocnienia karoserii samochodu.1.8T ktos wstawil do starego jak swiat polo, 765kg z seryjnym 1.0 r4, wiec biorac pod uwage ciezszy silnik i tak bedzie mniej niz 830kg mk3 GTi, tym bardziej ze z tego co pamietam polo bylo wybebeszone z czego sie da, wiec pewnie sporo mniej niz 800kg.
-
A był jakiś swift z silnikiem J18?