Wałki świątka 262 na seryjnym silniku [swift gti]
-
1550 polskich
zlotychto wolę Pipercams-y z UK za 1000 ...
co prawda 256, ale są jeszcze opcje 280 i 290Na stronie CatCams
kiedyś była taka informacjawiem
chyba 10,5mm
278/278 - 11,2mm
Ale to już jest hardcore. -
278/278 - 11,2mm
Ale to już jest hardcore.
Szczególnie, że do nich trzeba dokupić sprężynki i talerzyki do seria jest za słaba. -
Szczególnie, że do
nich trzeba dokupić sprężynki i talerzyki do seria jest za słaba.talerzyki, sprężynki, wałki, kółka, strojenie - i robi się łącznie 4k pln
-
talerzyki,
sprężynki, wałki, kółka, strojenie - i robi się łącznie 4k plni samochod nie jedzie ponizej 4k rpm
-
Nie jedzie poniżej 5000
A koszt tych wszystkich zabawek z catcamsa to około 8000 kPLN. -
i samochod nie
jedzie ponizej 4k rpmdlatego optimum to 256 - ciągnie od 2,5k
Nie jedzie poniżej
5000od 4000 piszą na stronie
A koszt tych
wszystkich zabawek z catcamsa to około 8000 kPLN.pipercams wałki - 1000 zł
talerzyki i sprężynki liczyłem ok. 800 zł ( ale ja się nie znam )
kółka ok 600 zł
strojenie 1500 zł -
Ja pisałem o wałkach catcamsa 278 stopni. Przy takich wałkach, (+ sprężynkach, talerzykach i kółkach) + np. ecumaster i strojenie, wychodzi około 8000 kPLN bez problemu. A jeszcze trzeba by głowicę obrobić, nie mówiąc o dole silnika. No i jedzie toto od 5000. Sprawdzałem osobiście .
-
Ja mam wrażenie, że na 262 też ciągnie Dopiero od 5tys rpm, a poniżej nie jedzie.
-
sadze ze polka i strojenie by troche w tym zmeinilo, ale zawsze dol bedzie slabszy;]
-
250 też by ciągnęły od 5 tys? Fajnie jakby leciał od tych 4 ;p
-
Ja mam wrażenie, że
na 262 też ciągnie Dopiero od 5tys rpm, a poniżej nie jedzie.bo trzeba pokrecic zeby z dolu braly
-
No trzeba, bo jak walki sa robione "na oko" to szanse ze w okolicach seryjnego ustawienia bedzie cos w miare dzialac sa zadne.
Kupisz swiatka tanio to dwa razy tyle wydasz na hamownie i ustawienie kolek. -
Ja mam wrażenie, że
na 262 też ciągnie Dopiero od 5tys rpm, a poniżej nie jedzie.U mnie tak samo i do tej pory tego nie ogarnąłem 5500rpm i gniecie
Pozdrawiam
-
U mnie tak samo i
do tej pory tego nie ogarnąłem 5500rpm i gniecie
Pozdrawiamkolka regulowane potem hamownia i ogarniesz
-
5500rpm + to tylko chyba na cwiartke sie nadaje, no i spod swiatel, bo do innej dziedziny sportu to jednak nie ten tego. Szczegolnie przy dlugiej skrzyni Swifta na takim np. ostrym 90* zanim zlapie ciag na dwojce to mozna obejrzec mode na sukces polowe odcinkow
-
Po wlozeniu takich walkow w taki sposob auto jedzie przez gora 2tys obr i jest wolniejsze od seryjnego. Zajebisty interes