Wszystkie potrzebne czujniki są włącznie z AFR podleje się więcej i może stuku nie będzie.
Co do uszczelki to będzie zwykła oryginalna Po odprężeniu tłokami Vitary powinno chyba wystarczyć. Szukałem ale nie mogłem znaleźć info ile po samych tłokach jest kompresji, pewnie się przekonam jak złożę.
Ile będę dmuchać nie wiem, narazie będzie trzeba dotrzeć
sprężarkę również mam bez tabliczki i nie wiem jaki dokłądnie to model napewno TD04 podobno 13T ale nie zgadza mi się nic 13T jest inna. Wydaje mi się, że 16T. Pewnie 1bar się da dmuchnąć i będzie trzymać. Więcej nie planuję przy barze 190-210KM powinno być. Wszystkie info które piszę są wyczytane wysłuchane nie znam się jestem laikiem w temacie uturbiania Pozatym auto robię i będę musiał sprzedać mam inną zabawkę 2 miesięcznego szkraba a sukę jak zacząłem to dokończę nie ma grama rdzy potrzeba żeby jeszcze się jakoś odpychała.
A co do auta to typowe na codzień nie na ćwiartkę.
Bzyku
@Bzyku
Najnowszy post utworzony przez Bzyku
-
RE: [GTi] Blockguard do silnika G13B
-
RE: [GTi] Blockguard do silnika G13B
A może w moim przypadku do max 250KM (moc podana z dużym zapasem więc proszę tego nie komentować:) ) może nie warto zakładać tego i też będzie jeździć. Chyba, że bez tego będą problemy z uszczelką i nie ma sensu robić. Chciałem dobrze
Pozdrawiam -
RE: [GTi] Blockguard do silnika G13B
Cena troche powala na suzukird. Myślę, że zacznę sam i zobaczę jaki bedzie efekt. Zrobie pomiary zaniose do znajomka przerobi jak trzeba w autocad i zobaczymy ile wyjdzie za wycięcie.
ticol: Jak to po co mi to dla wzmocnienia silnika
Pozdrawiam -
[GTi] Blockguard do silnika G13B
Witam,
Czy dysponuje ktoś może rysunkiem Blockguarda do 1.3 16V?
to jest blockguard http://www.clockwisemotion.co.uk/images/honda-k20-blockguard.jpg
A może ma ktoś na zbyciu albo wie gdzie kupić. Mając rysunek nie ma problemu żeby ktokolwiek to wyciął.
Pozdrawiam -
RE: [GTi] Zatrzymany przez śrubkę
Śruba jest a raczej była na śrubokręt gwiazdkę Taka jak ta która trzyma przepływomierz albo jest przykrecona na kolektorze dolotowym. Te w pokrywie zaworów są 6stki a ta jest mniejsza
-
[GTi] Zatrzymany przez śrubkę
Jest późnawo więc postaram się streścić jak to tylko możliwe.
Postanowiłem zmierzyć moc swifta sprzedałem wałki sportowe zostałem na seryjnych pozostały tylko mody wykonane przezemnie więc mówię sobie, zobaczymy czy trzyma teraz chociaż serię
Hamownia wypluła 121KM i 131niutków
Proszę się nie czepiać, że kręciłem swifta do 8k rpm to był jeden jedyny pomiar do 8k rpm reszta była seryjna 7500. Chciałem poprostu zobaczyc czy jest sens go tak katować.
Zmierzając do senda. Było wykonanych kilkanaście pomiarów staraliśmy się złagodzić trochę wykres, dolny zakres masakra zalewało go paliwem wszelkie modyfikacje w Ecumajstrze nie przynowiły większego rezultatu. Po którymś pomiarze poszliśmy jak zawsze oglądać co wyszło itp. itd. Suzuka chodziła sobie na wolnych obrotach silnik stygł aż tu nagle trzask zatrzymał się momentalnie było wyraźnie słychać, że coś go zablokowało. Rozrusznik nie dawał rady wał nie mógł ruszyć ani w lewą ani w prawą Nie znęcałem się nad biedakiem laweta i do domu.
Tego samego dnia wymiękłem niestety gdyż powrót do domu byl naprawdę późno i nie poszedłem rozkręcać silnika. Nastepnego dnia mówię sobie co będę zdejmował głowicę pięknie trzymała tym razem nic się nie działo żadnych przedmuchów, więc postanowiłem zaczać od innej strony. Ściągnałem dekiel patrze wsyztsko wygląda super (wszystko na swoim miejscu) ściągnałem kolektor wydechowy i dolotowy zaglądałem kamerką inspekcyjną przez kanały żeby zobaczyć czy grzybki zaworów na miejscu i tu również wszystko ok.
No to napewno coś z korbą a może wałem, olej spuszczony wał korby też nie pokazywały żeby coś było nie tak. Ściągnałem pasek altka i później pasek rozrządu klapa wał nadal nie kręci. Wywnioskowałem, że skoro w głowicy wszystko ok wał też góra czyli wałki zawory są ok, mówię sprzęgło a może zamach coś zablokowało. Tak więc do dzieła skrzynia ściągnięta sprzęgło no i zamach i wał nadal stoi Postanowiłem jednak ściągnąć tą głowicę
Co się okazało ciało obce
Nie będę komentował sposobu w jaki zaczałem szukać usterkiponiżej kilka zdjęć głowicy, bloku i uszkodzeń jakie sposodowała.
Tak naprawdę to uszkodzeń nie ma żadnych na szczęście stało się to na wolnych obrotac i nie męczyłem później autka na siłę Jedyne uszkodzenia to gwint który się odcisnął na głowicy i na tłoku który i tak będzie niebawem zmieniony innym ślicznym odprężającym. Silnik poprostu dał znać jak nie dmuchniesz to nie pojedziesz.
Pozdrawiam
-
RE: [GTi] Wtryskiwacze - wydajność
A do jakie mocy wystarczą i czy trzeba podniesc cisnienie na listwie albo zmienic jeszcze pompe paliwa?
Pozdrawiam -
RE: [GTi] Wtryskiwacze - wydajność
Sprzedałem wałki nawet Projekt wolnossaka dobiega końca przygotowywuje się do kolejnego etapu. pssst. Kupa kasy idzie w dłubanie wolnossącego auta które i tak nie sluży do jazdy na codzień. Postanowiłem iść w turbo, miał być kompresor ale za małe mozliwośći i wybór padł na turbo. Częśc gratów mam. został do kupienia IC, turbina, i rurki. No i pierscienie na tłoki w Intercarsie nie mają pierscienie do Vitary o_O.
Pozdrawiam
-
[GTi] Wtryskiwacze - wydajność
Witam,
Standardowo wtryski od swifta gti posiadają 2,3ohm i 230cc tak? tyle sie doszukalem na forum a innych informacji mi potrzebnych nie moge znaleźć może ktoś pomoże.
Jakie inne większe wtryskiwacze można założyc do GTi, googlujac dowiedziałem się że Mitsubishi Eclipse i Nissan SX. A jakie dokładnie modele.
Czy po włożeniu większych wtrysków trzeba jecze tworzyć coś w wiązce czy to będzie zabieg plug and play (oczywiście nie pytam o elektronikę ecumaster powinien dać radę ująć paliwka). Jakie wartości wtryskiwaczy będą odpowiednie do swifta, czy te niskoomowe muszą być dokładnie 2,3ohm czy jest jakaś granica z którymi będzie też ok.
I kolejne pytanie brzmi czy zakładając większe wtryski przymusowo trzeba założyć inny regulator ciśnienia paliwa, jeśli tak to jakie ciśnienie ustawić?
Pozdrawiam -
RE: Wałki świątka 262 na seryjnym silniku [swift gti]
Ja mam wrażenie, że
na 262 też ciągnie Dopiero od 5tys rpm, a poniżej nie jedzie.U mnie tak samo i do tej pory tego nie ogarnąłem 5500rpm i gniecie
Pozdrawiam