jakie obroty lubi swift 94r z silnikiem 1.3 8v?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam kupilem takiego wlasnie swifta.Mozecie powiedziec przy jakich obrotach te silniki najlepiej sie czuja??? zeby ich nie mulic


  • Użytkownik archiwalny

    Ulubione obroty japończyków to WYSOKIE obroty Ja swojego litra kręcę dość konkretnie, oboje to lubimy


  • Użytkownik archiwalny

    A tak w ogołe to byś się kolego przywitał tam gdzie trzeba :-)


  • Użytkownik archiwalny

    A tak w ogołe to byś się
    kolego przywitał tam gdzie trzeba :-)

    Tak w ogóle to jest opcja edytuj a nie nabijanie postów jeden pod drugim

    A obroty lubi lubi,ale jak już silniczek rozgrzany


  • Użytkownik archiwalny

    Tak w ogóle to jest opcja
    edytuj a nie nabijanie postów jeden pod drugim
    A obroty lubi lubi,ale jak
    już silniczek rozgrzany

    Kurczę, a tak chciałem podnieść sobie statystyki :(((



  • Zaraz Was pogodzę


  • Użytkownik archiwalny

    "...przy jakich obrotach te silniki najlepiej sie czuja???..."

    Nie chciałbym tu nikogo urazić, ale widziałem juz parę swistaków, w mojej okolicy pare się kręci, ale ludzie "użytkują" je w przedziale prędkości obrotowej 2000 - 3000 (a jak ktoś ma w gazie to wogóle zamuła). Poważnie, jak wciśnie mu powiedzmy na 4000 to mało silniczek nie wyskoczy z zardzewiałej ramy i te klepiące zawory...;) Auta z roku np.92 czy 94' mają grubo ponad 200 000km, nie tam jakies 102tys (smieszy mnie jak sprzedający tak wspisują przebieg), tam sie licznik juz ze 3 razy przekręcił (w swiftach po 100tys sie kasuje, jak ktoś "nowy" nie jest świadom) także o czym mowa. Silnik swifta jest podobny konstrukcyjnie do Matiza dajmy na to, i co jakbyś miał Matiza też bys pytał "kręcisz go do 8 tyś?..." Szczerze to nie widziałem żeby ktoś tak jeździł Matizem czy Tico.No ale nalepka Suza Swift zobowiązuje...bzdura totalna. Mi osobiście świstak służy żeby z punktu A do B się przemieścić EKONOMICZNIE, i tyle...


  • Użytkownik archiwalny

    Poważnie, jak wciśnie mu powiedzmy na 4000 to mało silniczek nie wyskoczy z
    zardzewiałej ramy i te klepiące zawory...;)

    Przy 4tys to on dopiero zaczyna się zbierać No dobra,powyżej 3,5

    Przyjemność z jazdy zaczyna się wtedy kiedy kończy się ekonomiczna jazda


  • Użytkownik archiwalny

    Silnik swifta jest podobny konstrukcyjnie do Matiza dajmy na to

    Niby co maja podobnego? Bo jakby nie patrzec to ja nie moge znalezc zadnego podobienstwa nie liczac SOHC czy 2 zaworow na cyliner ale to tak jakby powiedziec, ze dwie kobiety sa do siebie podobne, bo obie maja cycki...

    Szczerze to nie widziałem żeby
    ktoś tak jeździł Matizem czy Tico.

    Bo to tapczany na kolach i szybsza jazda grozi dachem

    Mi osobiście świstak służy żeby z punktu A do B się przemieścić EKONOMICZNIE, i tyle...

    No widzisz i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Jak ktos kapeluszy to jezdzi na niskich obrotach, a jak chce dac w pedzel to do odcinki i tyle, wszystko zalezy od humoru czy jakis tam swoich przekonan. Pisanie, ze silnik cos lubi to takie typowe humanistyczne podejscie, silnik nic nie lubi, to troche czesci skreconych ze soba do kupy i moze sie co najwyzej szybciej lub wolniej zuzyc w zaleznosci od stylu jazdy.


  • Użytkownik archiwalny

    Pisanie, ze silnik cos lubi to takie typowe humanistyczne podejscie

    Zgadza się, po co zadawać takie pytania...

    To może zadam pytanie od d..y strony: co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.


  • Użytkownik archiwalny

    To może zadam pytanie od d..y
    strony: co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz
    jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.

    Nie no przecież G13B niczym się nie różni od silnika z Tico


  • Użytkownik archiwalny

    Nie no przecież G13B niczym się nie różni od silnika z Tico

    Chciałbym usłyszeć (przeczytać) jakiś konkret a nie zdanie rzucone niczym nie poparte.


  • Użytkownik archiwalny

    co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz
    jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.

    Chociazby to, ze G13 sa silnikami kwadratowymi, a co za tym idzie srednia predkosc tloka jest duzo mniejsza. Z litosci pomine wszystko inne lacznie z zasilaniem czy przebiegiem momentu w funkcji obrotow.

    Oczywiscie nie pisze o G13B, bo to bedzie smieszne porownywac najlepsze wolnossace 1300ccm w historii motoryzacji, ktore bylo majstersztykiem lat `80 do zwyklego gaznikowca w ktorym najbardziej skomplikowana rzecza jest katalizator.

    p.s
    jesli na prawde chcesz wiedziec dlaczego g13b idzie do 8 tys zwijajac asfalt, a tico umiera przy 5 tys to nie ma problemu, znajde troche wolnego czasu i popisze.


  • Użytkownik archiwalny

    Z litosci pomine wszystko inne lacznie z zasilaniem

    Nie lituj się, wal śmiało, chętnie się dowiem

    dlaczego g13b idzie do 8 tys zwijajac asfalt, a tico umiera przy 5 tys to nie ma problemu, znajde troche wolnego czasu i popisze

    Trzymam za słowo./ oczywiście nie śmiałem nawet porównywać silnika gti (g13b) ale zwykłe SOHC całe 8 zaworów.


  • Użytkownik archiwalny

    Trzymam za słowo./ oczywiście
    nie śmiałem nawet porównywać silnika gti (g13b) ale zwykłe SOHC całe 8 zaworów.

    porównywać Tico do Swifta to już po pierwsze jest nieporozumienie ...
    Tico było oparte o poczciwca zwanego Alto ... więc klasa niżej od Swifta to raz ...
    0.8 z Tico nie można porównać do 1.0 ze swifta za bardzo ... choć prędzej niż do 1.3 8V ... gdzie silnik pracuje od 3500 do 6000 obr. ( Tico 2500-5500 )


Log in to reply