jakie obroty lubi swift 94r z silnikiem 1.3 8v?
-
Witam kupilem takiego wlasnie swifta.Mozecie powiedziec przy jakich obrotach te silniki najlepiej sie czuja??? zeby ich nie mulic
-
Ulubione obroty japończyków to WYSOKIE obroty Ja swojego litra kręcę dość konkretnie, oboje to lubimy
-
A tak w ogołe to byś się kolego przywitał tam gdzie trzeba :-)
-
A tak w ogołe to byś się
kolego przywitał tam gdzie trzeba :-)Tak w ogóle to jest opcja edytuj a nie nabijanie postów jeden pod drugim
A obroty lubi lubi,ale jak już silniczek rozgrzany
-
Tak w ogóle to jest opcja
edytuj a nie nabijanie postów jeden pod drugim
A obroty lubi lubi,ale jak
już silniczek rozgrzanyKurczę, a tak chciałem podnieść sobie statystyki :(((
-
Zaraz Was pogodzę
-
"...przy jakich obrotach te silniki najlepiej sie czuja???..."
Nie chciałbym tu nikogo urazić, ale widziałem juz parę swistaków, w mojej okolicy pare się kręci, ale ludzie "użytkują" je w przedziale prędkości obrotowej 2000 - 3000 (a jak ktoś ma w gazie to wogóle zamuła). Poważnie, jak wciśnie mu powiedzmy na 4000 to mało silniczek nie wyskoczy z zardzewiałej ramy i te klepiące zawory...;) Auta z roku np.92 czy 94' mają grubo ponad 200 000km, nie tam jakies 102tys (smieszy mnie jak sprzedający tak wspisują przebieg), tam sie licznik juz ze 3 razy przekręcił (w swiftach po 100tys sie kasuje, jak ktoś "nowy" nie jest świadom) także o czym mowa. Silnik swifta jest podobny konstrukcyjnie do Matiza dajmy na to, i co jakbyś miał Matiza też bys pytał "kręcisz go do 8 tyś?..." Szczerze to nie widziałem żeby ktoś tak jeździł Matizem czy Tico.No ale nalepka Suza Swift zobowiązuje...bzdura totalna. Mi osobiście świstak służy żeby z punktu A do B się przemieścić EKONOMICZNIE, i tyle...
-
Poważnie, jak wciśnie mu powiedzmy na 4000 to mało silniczek nie wyskoczy z
zardzewiałej ramy i te klepiące zawory...;)Przy 4tys to on dopiero zaczyna się zbierać No dobra,powyżej 3,5
Przyjemność z jazdy zaczyna się wtedy kiedy kończy się ekonomiczna jazda
-
Silnik swifta jest podobny konstrukcyjnie do Matiza dajmy na to
Niby co maja podobnego? Bo jakby nie patrzec to ja nie moge znalezc zadnego podobienstwa nie liczac SOHC czy 2 zaworow na cyliner ale to tak jakby powiedziec, ze dwie kobiety sa do siebie podobne, bo obie maja cycki...
Szczerze to nie widziałem żeby
ktoś tak jeździł Matizem czy Tico.Bo to tapczany na kolach i szybsza jazda grozi dachem
Mi osobiście świstak służy żeby z punktu A do B się przemieścić EKONOMICZNIE, i tyle...
No widzisz i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Jak ktos kapeluszy to jezdzi na niskich obrotach, a jak chce dac w pedzel to do odcinki i tyle, wszystko zalezy od humoru czy jakis tam swoich przekonan. Pisanie, ze silnik cos lubi to takie typowe humanistyczne podejscie, silnik nic nie lubi, to troche czesci skreconych ze soba do kupy i moze sie co najwyzej szybciej lub wolniej zuzyc w zaleznosci od stylu jazdy.
-
Pisanie, ze silnik cos lubi to takie typowe humanistyczne podejscie
Zgadza się, po co zadawać takie pytania...
To może zadam pytanie od d..y strony: co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.
-
To może zadam pytanie od d..y
strony: co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz
jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.Nie no przecież G13B niczym się nie różni od silnika z Tico
-
Nie no przecież G13B niczym się nie różni od silnika z Tico
Chciałbym usłyszeć (przeczytać) jakiś konkret a nie zdanie rzucone niczym nie poparte.
-
co w kosntrukcji silnika swifta jest "lepszego" od np.: Tico, że tym pierwszym kręcisz
jak mówisz "do odcinki" a drugim nie.Chociazby to, ze G13 sa silnikami kwadratowymi, a co za tym idzie srednia predkosc tloka jest duzo mniejsza. Z litosci pomine wszystko inne lacznie z zasilaniem czy przebiegiem momentu w funkcji obrotow.
Oczywiscie nie pisze o G13B, bo to bedzie smieszne porownywac najlepsze wolnossace 1300ccm w historii motoryzacji, ktore bylo majstersztykiem lat `80 do zwyklego gaznikowca w ktorym najbardziej skomplikowana rzecza jest katalizator.
p.s
jesli na prawde chcesz wiedziec dlaczego g13b idzie do 8 tys zwijajac asfalt, a tico umiera przy 5 tys to nie ma problemu, znajde troche wolnego czasu i popisze. -
Z litosci pomine wszystko inne lacznie z zasilaniem
Nie lituj się, wal śmiało, chętnie się dowiem
dlaczego g13b idzie do 8 tys zwijajac asfalt, a tico umiera przy 5 tys to nie ma problemu, znajde troche wolnego czasu i popisze
Trzymam za słowo./ oczywiście nie śmiałem nawet porównywać silnika gti (g13b) ale zwykłe SOHC całe 8 zaworów.
-
Trzymam za słowo./ oczywiście
nie śmiałem nawet porównywać silnika gti (g13b) ale zwykłe SOHC całe 8 zaworów.porównywać Tico do Swifta to już po pierwsze jest nieporozumienie ...
Tico było oparte o poczciwca zwanego Alto ... więc klasa niżej od Swifta to raz ...
0.8 z Tico nie można porównać do 1.0 ze swifta za bardzo ... choć prędzej niż do 1.3 8V ... gdzie silnik pracuje od 3500 do 6000 obr. ( Tico 2500-5500 )