Kontrolka rezerwy.
-
Może tak być, ja jakiś czas temu też chciałem coś takiego zrobić ale ślad zasilanie gubi mi się w wiązce .
Gdyby ktoś coś znalazł jak idzie do tego zasilanie to niech pisze . -
Patent może być ciekawy z tą kontrolką..
Ale w zasadzie to po co Ci to denerwujące światełko?
Ja osobiście nie znoszę, jak mi coś mruga przed oczami.
Kiedyś jak miałem malucha, to przez tą migającą kontrolkę postanowiłem go sprzedać -
Kiedyś jak miałem malucha, to
przez tą migającą kontrolkę postanowiłem go sprzedaćw nowych autach się świeci nie mryga
Co do kontrolki ... hmmmm już to gdzieś słyszałem -
Witam, Jak wiadomo w Suzuki
1.3 GTI 91r nie ma kontrolki rezerwy... Dziś rozebrałem całą deskę rozdzielczą no i zauważyłem
że w jednym miejscu nie jest w ogóle montowana żaróweczka (1), w punkcie (2) nie ma połączenia
ścieżek jak to jest w punkcie (3). Łączona ścieżka prowadzi do (4). Pomyślałem sobie że może
być jak w byłym moim golfie II że nie było licznika z obrotomierzem a wystarczyło wsadzić
deche z obrotomierzem i wszystko grało. Trochę się boje żeby coś się sfajczy. Jak myślicie?
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1209/plytka996a.jpgja ostatnio kombinowałem zrobić coś takiego u siebie w 1.0 i kupiłem sobie specjalnie zegary z mk3, żeby mieć oprawki do żarówek, a i tak dupa z tego wyszła, bo jak się okazało "-" by było (lub "+") ale drugi sygnał w ogóle nie jest wyprowadzony we wtyczce (wiązce) przewodów dochodzących do zegarów i tutaj się załamałem bo nie wiem jak to dalej rozwiązać pewnie trzeba by było zrobić jakiś czujniczek, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać
-
A ja dla samej ciekawości sprawdzę czy to działa. Jak zadziała to to opatentuje:)hehe.
-
Nie wiem wogole po co sie bawicie w takie rezerwy.. przeciez wskaznik pokazuje ile benzyny ci mniej wiecej zostalo, a chcac nie chcac i tak od czasu do czasu na tablice zerkasz.. wiec wystarczy zatankowac jak sie bedzie wskazowka zblizala do empty i tyle
-
No ale to taki bajer .
Na pompie dzis sprawdze czy jest powrót zasilania albo czegokolwiek . -
No ale to taki bajer .
Na pompie dzis sprawdze czy
jest powrót zasilania albo czegokolwiek .na baku sa 3 przewody z tego co pamietam.
1x zasilanie plywaka
2x zasilanie pompki -
Nie wiem wogole po co sie
bawicie w takie rezerwy.. przeciez wskaznik pokazuje ile benzyny ci mniej wiecej zostalo (...)Problem tylko, ze kazdy Swift wskazuje inaczej ilosc paliwa. Dzisiaj mialem wskaznik na gornym daszku E i wlazlo ledwo 33 litry do drugiego odbicia, a w poprzednim wchodzily 3-4l wiecej.
-
Problem tylko, ze kazdy Swift
wskazuje inaczej ilosc paliwa. Dzisiaj mialem wskaznik na gornym daszku E i wlazlo ledwo 33
litry do drugiego odbicia, a w poprzednim wchodzily 3-4l wiecej.No a te 3-4 litry to naprawde jest tak duzo paliwa? A kontrolka rezerwy taka samorobka pokaze ci idealnie dokladnie? Szkoda zachodu jak dla mnie.. Wskazowka pokazuje mniej wiecej ile jest paliwa, wystarczy tankowac gdy bedzie wystarczajaco nisko i tyle
-
Sprawdź ile masz przewodów do pływaka. Jak 1-2, to nie ma rezerwy, jak 3-4 to ma (najprawdopodobniej, chyba, że skośnooki inżynierzy wymyślili coś nietypowego)
-
A ja się bardzo, bardzo cieszę że nie ma tego wkużającego światełka! Myślę, drodzy koledzy, że szkoda czasu na robienie tego. Lepiej se zrobić coś innego . No a tak wogóle to nie da się tego zrobić, bo nie ma wyprowadzenia ze zbiornika na kontroleczkę, jest tylko na wskażnik. I bardzo dobrze.
-
Czujnik w baku działa na zasadzie opornika mniej paliwa większy opór więcej mniejszy (albo na odwrót zależnie od samochodu ). Teraz trzeba zrobić taki układzik który będzie odczytywał opór z czujnika i przy dolnym położeniu wskazówki zapali nam naszą lampeczkę .
Np dolne położenie wskazówki opór od 100 Ohmów do 120 Ohmów układzik odczytuje i zapala kontrolkę .I mamy nasz wymarzony bajer .