Kontrolka rezerwy.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, Jak wiadomo w Suzuki 1.3 GTI 91r nie ma kontrolki rezerwy... Dziś rozebrałem całą deskę rozdzielczą no i zauważyłem że w jednym miejscu nie jest w ogóle montowana żaróweczka (1), w punkcie (2) nie ma połączenia ścieżek jak to jest w punkcie (3). Łączona ścieżka prowadzi do (4). Pomyślałem sobie że może być jak w byłym moim golfie II że nie było licznika z obrotomierzem a wystarczyło wsadzić deche z obrotomierzem i wszystko grało. Trochę się boje żeby coś się sfajczy. Jak myślicie?
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1209/plytka996a.jpg


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, Jak wiadomo w Suzuki
    1.3 GTI 91r nie ma kontrolki rezerwy... Dziś rozebrałem całą deskę rozdzielczą no i zauważyłem
    że w jednym miejscu nie jest w ogóle montowana żaróweczka (1), w punkcie (2) nie ma połączenia
    ścieżek jak to jest w punkcie (3). Łączona ścieżka prowadzi do (4). Pomyślałem sobie że może
    być jak w byłym moim golfie II że nie było licznika z obrotomierzem a wystarczyło wsadzić
    deche z obrotomierzem i wszystko grało. Trochę się boje żeby coś się sfajczy. Jak myślicie?
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1209/plytka996a.jpg

    W japońcach z tamtych czasów (Swift, Civic, CRX) generalnie nie ma kontrolki rezerwy I raczej nie wydaje mi się, by jej "wmontowanie" było takie proste.

    Pozdr.


  • Użytkownik archiwalny

    Może tak być, ja jakiś czas temu też chciałem coś takiego zrobić ale ślad zasilanie gubi mi się w wiązce .
    Gdyby ktoś coś znalazł jak idzie do tego zasilanie to niech pisze .


  • Użytkownik archiwalny

    Patent może być ciekawy z tą kontrolką..
    Ale w zasadzie to po co Ci to denerwujące światełko?
    Ja osobiście nie znoszę, jak mi coś mruga przed oczami.
    Kiedyś jak miałem malucha, to przez tą migającą kontrolkę postanowiłem go sprzedać


  • Użytkownik archiwalny

    Kiedyś jak miałem malucha, to
    przez tą migającą kontrolkę postanowiłem go sprzedać

    w nowych autach się świeci nie mryga
    Co do kontrolki ... hmmmm już to gdzieś słyszałem


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, Jak wiadomo w Suzuki
    1.3 GTI 91r nie ma kontrolki rezerwy... Dziś rozebrałem całą deskę rozdzielczą no i zauważyłem
    że w jednym miejscu nie jest w ogóle montowana żaróweczka (1), w punkcie (2) nie ma połączenia
    ścieżek jak to jest w punkcie (3). Łączona ścieżka prowadzi do (4). Pomyślałem sobie że może
    być jak w byłym moim golfie II że nie było licznika z obrotomierzem a wystarczyło wsadzić
    deche z obrotomierzem i wszystko grało. Trochę się boje żeby coś się sfajczy. Jak myślicie?
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img1209/plytka996a.jpg

    ja ostatnio kombinowałem zrobić coś takiego u siebie w 1.0 i kupiłem sobie specjalnie zegary z mk3, żeby mieć oprawki do żarówek, a i tak dupa z tego wyszła, bo jak się okazało "-" by było (lub "+") ale drugi sygnał w ogóle nie jest wyprowadzony we wtyczce (wiązce) przewodów dochodzących do zegarów i tutaj się załamałem bo nie wiem jak to dalej rozwiązać pewnie trzeba by było zrobić jakiś czujniczek, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać


  • Użytkownik archiwalny

    A ja dla samej ciekawości sprawdzę czy to działa. Jak zadziała to to opatentuje:)hehe.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie wiem wogole po co sie bawicie w takie rezerwy.. przeciez wskaznik pokazuje ile benzyny ci mniej wiecej zostalo, a chcac nie chcac i tak od czasu do czasu na tablice zerkasz.. wiec wystarczy zatankowac jak sie bedzie wskazowka zblizala do empty i tyle


  • Użytkownik archiwalny

    No ale to taki bajer .
    Na pompie dzis sprawdze czy jest powrót zasilania albo czegokolwiek .


  • Użytkownik archiwalny

    No ale to taki bajer .
    Na pompie dzis sprawdze czy
    jest powrót zasilania albo czegokolwiek .

    na baku sa 3 przewody z tego co pamietam.

    1x zasilanie plywaka
    2x zasilanie pompki


  • Użytkownik archiwalny

    Nie wiem wogole po co sie
    bawicie w takie rezerwy.. przeciez wskaznik pokazuje ile benzyny ci mniej wiecej zostalo (...)

    Problem tylko, ze kazdy Swift wskazuje inaczej ilosc paliwa. Dzisiaj mialem wskaznik na gornym daszku E i wlazlo ledwo 33 litry do drugiego odbicia, a w poprzednim wchodzily 3-4l wiecej.


  • Użytkownik archiwalny

    Problem tylko, ze kazdy Swift
    wskazuje inaczej ilosc paliwa. Dzisiaj mialem wskaznik na gornym daszku E i wlazlo ledwo 33
    litry do drugiego odbicia, a w poprzednim wchodzily 3-4l wiecej.

    No a te 3-4 litry to naprawde jest tak duzo paliwa? A kontrolka rezerwy taka samorobka pokaze ci idealnie dokladnie? Szkoda zachodu jak dla mnie.. Wskazowka pokazuje mniej wiecej ile jest paliwa, wystarczy tankowac gdy bedzie wystarczajaco nisko i tyle


  • Użytkownik archiwalny

    Sprawdź ile masz przewodów do pływaka. Jak 1-2, to nie ma rezerwy, jak 3-4 to ma (najprawdopodobniej, chyba, że skośnooki inżynierzy wymyślili coś nietypowego)


  • Użytkownik archiwalny

    A ja się bardzo, bardzo cieszę że nie ma tego wkużającego światełka! Myślę, drodzy koledzy, że szkoda czasu na robienie tego. Lepiej se zrobić coś innego . No a tak wogóle to nie da się tego zrobić, bo nie ma wyprowadzenia ze zbiornika na kontroleczkę, jest tylko na wskażnik. I bardzo dobrze.


  • Użytkownik archiwalny

    Czujnik w baku działa na zasadzie opornika mniej paliwa większy opór więcej mniejszy (albo na odwrót zależnie od samochodu ). Teraz trzeba zrobić taki układzik który będzie odczytywał opór z czujnika i przy dolnym położeniu wskazówki zapali nam naszą lampeczkę .
    Np dolne położenie wskazówki opór od 100 Ohmów do 120 Ohmów układzik odczytuje i zapala kontrolkę .I mamy nasz wymarzony bajer .


Log in to reply