[GTi MK3] Suzuki Swift 1.3 GTi 93" by Wesyl
-
no i Cos z
zamknietego odcinka drogi:
Slaba jakosc: gtik
vs civic 1.5 105km, (pozniej byl jeszcze jeden taki sam i zowu ss z przodu).to jak bić leżącego ze mną to ledwie wygrywa jak jadę z kolegą
-
Jak poszlo z Celina
i A4 ? I jaki wynik z Angelem bo nie widac koncowkicelica -spalilem start totalnie bo cala 1nke przeslizgalem mimo to 1-2 i do 130 szly rowno pozniej minimalnie zaczela celica sie wysowac na przod
A4 bylo z lotnego z 60, 2jka rowno wrecz jakbym mial wrazenie ze ss szedl do przodu ale zlapalem odciecie na 2jce i odskoczyla mi audica z 60cm 3jka dalej rowno szly ale ss juz te 60cm z tylu.Niestety wlasciciele tych aut niechcieli powtarzac.
Jesli chodzi o sama jednostke napedowa to są to serie.
Angelleyes'a ma kolektor sam dobrze wiesz i wydech na 2 cale.
Umnie wydech na 2 cale przelot i dolot zwiekszony standartowo na nyske. Nic wiecej przy silnikach a chcialo by sie kolka, walki i oddac na strojenie.... .miedzy GTIkami wynik byl taki ze pod koniec 2jki i na 3jce byla z mojej strony mala odskocznia do przodu, ale az takiej duzej roznicy nie ma.
Moj mial byc w ciagu roku przygotowany do przegladu(byla dluga lista) i pozostała mi kosmetyka typu zarowka czy wymienic drazek kierownicy.
-
to jak bić leżącego
ze mną to ledwie wygrywa jak jadę z kolegąhehe podszedlem i zapytalem co za silniki to mowili ze 1,5L 105km, mowie ze mam 1,3L i czy pojada zemna. Zapytali tylko czy naped na obie oski, powiedzialem ze na jedna i po chwili sie ustawiali na kreske;],
Zastanawia mnie czy ss gti da rade civicowi 1,6L 125km w teori ma chyba szanse ale nastepnym razem postaram sie sprawdzic w praktyce. -
Jesli chodzi o sama
jednostke napedowa to są to serie.
Angelleyes'a ma
kolektor sam dobrze wiesz i wydech na 2 cale.
Umnie wydech na 2
cale przelot i dolot zwiekszony standartowo na nyske. Nic wiecej przy silnikach a
chcialo by sie kolka, walki i oddac na strojenie.... .
miedzy GTIkami
wynik byl taki ze pod koniec 2jki i na 3jce byla z mojej strony mala odskocznia do
przodu, ale az takiej duzej roznicy nie ma.aaa no tak faktycznie, zapomnialem komu sprzedawalem
-
no o obudowie przeplywki tez pamietasz:D
Dzis bylem na stacji bo myslalem ze przepala ale sie miesci bez zadnych problemow w przedziale dla aut bez kata jak i mam wpisane w dowodzie;] -
hehe podszedlem i
zapytalem co za silniki to mowili ze 1,5L 105km, mowie ze mam 1,3L i czy pojada
zemna. Zapytali tylko czy naped na obie oski, powiedzialem ze na jedna i po chwili
sie ustawiali na kreske;],to nie jedzie ... to ledwie się toczy
Zastanawia mnie czy
ss gti da rade civicowi 1,6L 125km w teori ma chyba szanse ale nastepnym razem
postaram sie sprawdzic w praktyce.ja jak nie umiałem startować SSS, dostawałem od takiego zdrowego 4D baty o 1 do 1,5 długości ... ale mówię, nie umiałem startować ... teraz wiem, że dało by radę
-
hehe podszedlem i
zapytalem co za silniki to mowili ze 1,5L 105km, mowie ze mam 1,3L i czy pojada
zemna. Zapytali tylko czy naped na obie oski, powiedzialem ze na jedna i po chwili
sie ustawiali na kreske;],
Zastanawia mnie czy
ss gti da rade civicowi 1,6L 125km w teori ma chyba szanse ale nastepnym razem
postaram sie sprawdzic w praktyce.Da rady startowałem z takim na 1/4 mili w Olsztynie i o 0,2 sekundy miałem lepsze czasy
-
to nie jedzie ...
to ledwie się toczyBez przesady, D15B7 w EJ2 robi 0-100 km/h w 9,7sek i ma vmax rowne 190 km/h. Od GS`a to jednak sporo lepiej, a od GTi nie ma przepasci (8.9 vs 9.7 to tylko start dobry zrobic). Jednak po chwili namyslu D15B2 w hatchu tez ma niby 9.7, a moim ulubionym zajeciem bylo znecanie sie nad nimi jak mialem GTi Na pewno kilka D15-tek ostro wybatorzylem na miescie Wiec w sumie to chyba macie racje, ze to nie jedzie jakos szybko, zwracam honor I gratuluje stluczenia hondy, nic tak nie poprawia humoru
Wesyl a jakie masz opony i z jakich obrotow startujesz? Ja w Gti majac bdb Conti 175/55 r15 strzelalem z 3 tys i ladnie szedl na suchym. Moze zainwestuj w jakas dobra gume (jak w zyciu bez dobrej gumy nie pojezdzisz bezstresowo :D:D:D:D:D).
-
195/45/15 jesli dobrze pamitem to Nankang ULTRA SPORT NS-II, ale dopiero jak jest naprawde cieplo mozna ruszyc z 4-4,5k nawet, takto szlo z 3k i pozniej gazu niemozna dawac w deche bo odrazu zaczynaja sie slizgac i padaka i nie dizie tak jak z trakcja. wiec trzeba spokojniej, mysle zimą zakupic jakies toyo bo sa w dobrych cenach wtedy.
-
T1R jest fajna bo miekka i klei nawet nie rozgrzana, ale szybko boki sie scieraja i cala opona jest malo trwala. U nas w AutoKlubie Szczecinskim koles kupil za 125zł/szt jakiegos Falkena 195/50r15 i w testach w UK opona wykosila konkurencje z Michelinami itp na czele. falken ziex ze912 dokladnie.
-
ja latam na T1r 195/55/14 z 5tysi nie ma co strzelać bo to strata ze hej, na zawodach z pomiarem na 60ft najlepiej wychodziło ruszając z 3-3.4tys/obr czas 2.3,a start z 4,5-5,5tys nie da rady chyba zejść poniżej 2.5.
-
Bez przesady, D15B7
w EJ2 robi 0-100 km/h w 9,7sek i ma vmax rowne 190 km/h. Od GS`a to jednak sporo
lepiej, a od GTi nie ma przepasci (8.9 vs 9.7 to tylko start dobry zrobic). Jednak
po chwili namyslu D15B2 w hatchu tez ma niby 9.7, a moim ulubionym zajeciem bylo
znecanie sie nad nimi jak mialem GTi Na pewno kilka D15-tek ostro wybatorzylem na
miescie Wiec w sumie to chyba macie racje, ze to nie jedzie jakos szybko, zwracam
honor I gratuluje stluczenia hondy, nic tak nie poprawia humoruKrzysiu - to są z reala brane przykłady ... jechałem z D15B2 kolegi i za każdym razem go objeżdżałem
Dopiero jak zmienił na D15Z6 to już dostawałem
Teraz ma D16Z6 i już nawet nie mam po co startować
Ale już niedługo -
Tez jezdzilem GS`em chyba z 6 razy z kolega w d15b2, do 100 GS minimalnie szybszy ale bylo mokro i nie ogarnialem startow na zimowce, ale po zapieciu trojki niestety ale honda odjezdza 22HP wiecej i krotsza skrzynia robia swoje. Z rolki to samo od 40 do 100 GS odjezdza minimalnie, a po zapieciu trojki Honda robi papa. Szkoda tylko, ze GS jest nierozwojowy, a do hond jest milion rzeczy. No ale z GTi nie ma szans, za to d16z6 w tej budzie powinno isc jak GTi co potwierdza kolega przedmowca (0.2s na cwiare na korzysc SS).
Zeby tylko jakis patent znalezc na te k biegi zeby nie byly tak dlugie
GTi jeszcze upolowalem Corse A ogolocona do KJS z 1.4 87hp i krotka skrzynia. Dobrze ze to nie C20 bylo
-
Z autkiem lecimy dalej: zostala wymieniona cala maglownica na maglownice uzywana (3-lednia) owiele lepiej sie prowadzi, do tego doszly nowe kacowki drazkow kierowniczych. Dzis w wolnym czasie wyspawalem rozporke przednia dolna, wyszla fajnie, lecz na zime zostala zamalowana minia, moze na lato poleci na nia czerwien od zaciskow. Odrazu widac fragment wydechu 2".
Autko w tygodniu jedzie na przeglad tym razem o wlasnych silach(sadze ze w tamtym roq tylko dowod pojechal:D)
No i na koniec filmik wyjazdu z garazu- po podpieciu aku zanim komp sie ustawil, pierdzi auto jak opetane: -
Widzę, że ruda wpierdziela belkę pod chodnicą jak w moim...
-
czy wciska, hm byl to delikatny nalot rudej all zostalo obczyszczone i zakonserwowane, wiec zadnej dziurki nie ma tam.
-
czy wciska, hm byl
to delikatny nalot rudej all zostalo obczyszczone i zakonserwowane, wiec zadnej
dziurki nie ma tam.u mnie niedługo to wzmocnienie się przełamie
-
nie no to umnie tak naszczescie nie jest:D
-
nie za cienka ta rureczka na rozpórkę?
-
tez tak myslalem ale jest to rura z gruba scianka dzieki czemu jest twarda i czuc roznice.