Swift 1.3 świece - jedno czy trójelektrodowe?
-
rowniez polecam ngk, ale to kwestia przyzwyczajen kupuj jednoelektrodowe, w koncu w czasie zaplonu przeskakuje tylko jedna iskra
-
Co polecacie? mam Swifta 1.3 GLX '97 (sedan AH35).
Nie cuduj z Boshem W Swifcie najlepiej się sprawdzają NGK BPR6ES
-
I oba rodzaje świec są zalecane do tego modelu?
-
FAQ prawdę Ci powie
"16. Jakie świece założyć do Swifta?
Oryginalnie montowane były następujące typy świec:
Silnik 1.0, 1.3 8V, 1.3 16V -> NGK BPR6ES (odstęp elektrod: 0,8 mm)
Silnik 1.6 -> NGK BKR6E (odstęp elektrod: 0,9 mm)W nowych Swiftach we wszystkich silnikach montowane są świece NGK IFR6J11 (odstęp elektrod: 1,1 mm) "
-
Nasunęło mi się takie pytanie.. Jaki jest odstęp elektrod w NGK BPR6ES.. ? Bo zawsze po zakupie od razu zakładam i nigdy nie sprawdzam..
-
Nasunęło mi się takie pytanie.. Jaki jest odstęp elektrod w NGK BPR6ES.. ? Bo zawsze po zakupie od razu zakładam i nigdy nie sprawdzam..
hyhyhy.....zawsze trzeba sprawdzać ja swoje musiałem trochę poprawić bo był za mały
-
hyhyhy.....zawsze trzeba sprawdzać ja swoje musiałem trochę poprawić bo był za mały
Na moich był napis Made in Japan, nic nie sprawdzałem, założyłem i śmiga > oczywiście NGK BPR6ES
Ostatnio sprawdzałem na ebay i znalazłem jeszcze coś takiego:
-
Kup NGK z serii V-line . Środkowa elektroda nacięta w kształcie litery V. Tak więc nie jest to świeca 3 elektrodowa tylko taka pseudodwuelektrodowa.
-
SWift 1.3 8V w zupełności wystarczy dedykowana NGK BPR6ES. GTI zdecydowanie DENSO Irydium lub platinumum.
-
FAQ prawdę Ci powie
"16. Jakie świece założyć do Swifta?
Oryginalnie montowane były następujące typy świec:
Silnik 1.0, 1.3 8V, 1.3 16V -Silnik 1.6 -
W nowych Swiftach we wszystkich silnikach montowane są świece NGK IFR6J11 (odstęp elektrod: 1,1 mm) "Ja kupiłem NGK niby też BPR6Es tylko, że z fabrycznym odstępem 1,1 mm - zmienić na 0,8?
-
NGK wcale nie są takie dobre,Bosh totalna porażka, czy nikt naprawde nie słyszał o CHAMPIONACH? Brisk też niezłe. Trójelektrodowe świece są dedykowane przeważnie do silników volkswagena, żadne suzuki na tym nie chodzi. Moim zdaniem najlepsze są świece champion, dwumiedziowe, które mają miedź w elektrodzie wewnętrznej (jak wszystkie) i zewnętrznej. Przez to lepiej odprowadzają ciepło, silnik osiąga normalne spalanie przy niższej temperaturze. Komputer szybciej wyłącza bogatszą mieszankę, więc ,moi mili, autko mniej pali. Przez swoje zalety są też najlepsze do jazdy na gazie, ograniczają też liczbę "strzałów" . Na dodatek mają dwa razy wyższą żywotność niż zwykłe świece, przy cenie chyba cztery złote większej. Ostatnio płaciłem chyba piętnaście złotych za sztukę. Mam je sprawdzone na wielu samochodach, z gazem i bez. Na NGK próbowałem jeździć ostatnio motocyklem, ciągłe problemy, musiałem zamawiać w serwisie championy. Motocyklowe nie są tak popularne, więc nie mogłem kupić w moim mieście. Nie twierdzę że NGK nie będą chodzić w samochodzie, przecież każde będą. Iskry też ludzie kupują. Wybór należy do szanownych kolegów. Powodzenia