Co o tym sądzicie? Czy miał ktoś już z tym do czynienia?
-
Pytanie jak w temacie, dotyczące tego: http://www.allegro.pl/item816985083_chip_race_a_suzuki_swift_gti.html A może znacie jakieś źródło które by sie mieściło w polsce?
-
moim zdaniem, to przekonasz sie jak kupisz ale lepiej by bylo jakbys poradzil sie jakiego elektryka samochodowego, ktory zajmuje sie takimi rzeczami bo sam wiem z autopsji, ze te czipy czesto moga wiele nabroic zamiast pomoc
-
Pytanie jak w temacie, dotyczące tego: http://www.allegro.pl/item816985083_chip_race_a_suzuki_swift_gti.html A może znacie jakieś źródło które by sie
mieściło w polsce?tez sie nad tym zastanawialem ale nie kojarze goscia ktory to sprzedaje wiec moze byc niepewny zakup
zreszta w dzisiejszych czasach wystarczy programator, zakupic czip ktory juz jest zrobiony a potem tyko kopiowac.
-
Z tego co wiem to moduły tego typu są stosowane z powodzeniem i przesuwają rzeczywiście odcięcie. Tylko czy można to nabyć w naszym kraju nie ściągając tego ze Słowacji?
-
możliwe że to działa, choc lepiej na pewno zapłacić więcej za porządne wystrojenie samochodu, w końcu każdy zachowuje się inaczej, zwłaszcza że to nie są fabrycznie nowe auta
A swoją drogą co da samo przesunięcie odcinki?
-
A swoją drogą co da samo przesunięcie odcinki?
Dobre pytanie!
Jeżeli w silniku nie ma żadnych przeróbek konstrukcyjnych, to nic. Jeżeli fabrycznie moc max jest na "X" obrotów, to przesunięcie odcięcia IMO nic nie da. -
Dobre pytanie!
Jeżeli w silniku nie ma żadnych przeróbek konstrukcyjnych, to nic. Jeżeli fabrycznie moc max jest na "X" obrotów, to przesunięcie odcięcia IMO nic nie da.Tu raczej chodzi nie o zwiększenie mocy czy momentu (bo faktycznie od pewnych obrotów te wartości spadają a nie rosną), ale po to, żeby przy zmianie biegu wpadać w optymalne obroty.
-
Bez chociazby ostrzejszych walkow to sens imho slaby, tym bardziej ze seryjny GTi i tak juz puchnie od 7 tys. Widze w sumie jeden zysk: po dokreceniu jedynki do konca i wrzuceniu dlugasnej dwojki mamy 500 rpm wiecej, a na jedynce to i tak ulamek sekundy dokrecic go wyzej mimo ze moc leci juz np. w dol.
edit:
Blade mnie uprzedzil. -
Bez chociazby ostrzejszych walkow to sens imho slaby, tym bardziej ze seryjny GTi i tak juz puchnie od 7 tys. Widze w sumie jeden zysk: po dokreceniu jedynki do konca i wrzuceniu dlugasnej dwojki mamy 500 rpm wiecej, a na jedynce to i
tak ulamek sekundy dokrecic go wyzej mimo ze moc leci juz np. w dol.
edit:
Blade mnie uprzedzil.tak jak tutaj seria z czipem i 4-1: