swift hamulce


  • Użytkownik archiwalny

    Cze. Jak dla mnie hamulce Swifta są nie wystarczające. Chce sobie dać serwo i pompę z innego auta. Co polecacie? Ma ktoś w tym doświadczenie? Na pierwszy rzut oka moim zdaniem podchodzi serwo z baleno bo suzukowskie, podobny z wyglądu i tanie na allegro. Czy to pasuje? a może coś innego?


  • Użytkownik archiwalny

    Którego Swifta? Dla mnie hamulce w GTI są wystarczające, jak się przesiadłem z powrotem do litrówki, to faktycznie auto nie hamuje...


  • Użytkownik archiwalny

    Którego Swifta? Dla mnie hamulce w GTI są wystarczające, jak się przesiadłem z powrotem do litrówki, to faktycznie auto nie hamuje...

    w GTi nie sa wystarczalne, to sa zwalniacze nie hamulce.


  • Użytkownik archiwalny

    w GTi nie sa wystarczalne, to sa zwalniacze nie hamulce.

    Takie jak Twoje to faktycznie spowalniacze
    Zrobiłeś już coś z nimi, czy dalej patrzysz śmierci w oczy?


  • Użytkownik archiwalny

    Cze. Jak dla mnie hamulce Swifta są nie wystarczające. Chce sobie dać serwo i pompę z innego auta. Co polecacie? Ma ktoś w tym doświadczenie? Na pierwszy rzut oka moim zdaniem podchodzi serwo z baleno bo suzukowskie, podobny z wyglądu i
    tanie na allegro. Czy to pasuje? a może coś innego?

    A może zaciski z CRXa?


  • Użytkownik archiwalny

    Takie jak Twoje to faktycznie spowalniacze
    Zrobiłeś już coś z nimi, czy dalej patrzysz śmierci w oczy?

    przetoczylem tarcze
    teraz lepiej lapie ale do doskonalosci daleka droga


  • Użytkownik archiwalny

    przetoczylem tarcze
    teraz lepiej lapie ale do doskonalosci daleka droga

    Ja bym jednak się upierał, że z serwem masz coś nietentego


  • Użytkownik archiwalny

    Ja bym jednak się upierał, że z serwem masz coś nietentego

    jest plan zeby wszystko wymienic na lepsze


  • Użytkownik archiwalny

    A może zaciski z CRXa?

    główną wadą to servo przy takim secie ...
    trzeba podpasować inne bo będzie szybka blokada kół i jedziemy na sankach ...


  • Użytkownik archiwalny

    Którego Swifta? Dla mnie hamulce w GTI są wystarczające, jak się przesiadłem z powrotem do litrówki, to faktycznie auto nie hamuje...

    Może masz coś uszkodzone, moja litrówka z wentylkami z przodu staje dęba. Sprawdź stan hamulców w swoim aucie


  • Użytkownik archiwalny

    Może masz coś uszkodzone, moja litrówka z wentylkami z przodu staje dęba. Sprawdź stan hamulców w swoim aucie

    dęba a dęba to różne pojęcia
    Jednym autem staniesz dęba, a drugim wlecisz w dąb


  • Użytkownik archiwalny

    jest 10 odpowiedzi na moją wiadomość ale każda ma się nijak do pytania. Skoro pytam o serwo to nie piszcie mi o tym żebym sobie zaciski zmienił. Jak ktoś coś wie jakie serwo podchodzi to proszę o odpowiedź


  • Użytkownik archiwalny

    jest 10 odpowiedzi na moją wiadomość ale każda ma się nijak do pytania. Skoro pytam o serwo to nie piszcie mi o tym żebym sobie zaciski zmienił. Jak ktoś coś wie jakie serwo podchodzi to proszę o odpowiedź

    od hondy pasuje bo jest wieksza, trzeba tylko inaczej wygiac rurki


  • Użytkownik archiwalny

    a z której dokładnie?? i mówisz ze taki jak trzeba rozstaw śrub?


  • Użytkownik archiwalny

    "za mocne hamulce" chciałbym mieć taki powód do narzekań:)


  • Użytkownik archiwalny

    a z której dokładnie?? i mówisz ze taki jak trzeba rozstaw śrub?

    rozstaw sie zgadza, jest tylko wieksza cala membrana i tloczysko.
    Z ktorej to ci dokladnie nie powiem ale rocznikowo to lata 90te

    jakbys mial wiecej info to daj znac


  • Użytkownik archiwalny

    chodzi mi po głowie myśl dzika
    aby okiełznać gti - rozbójnika
    pompą od Hondy jazz, bo na allegro są z 2004 bardzo tanie komplety a i sąsiad ma Hondę Jazz to se podpatrzę jak przewody lecą.



  • Mam pytanko: czy w przewodzie podciśnieniowym idącym od kolektora ssącego (dolotowego) do serwa hamulców jest taki zaworek z kulką taki sam jak stosowany w Tico? W sumie i to Suzuki i to Suzuki... Pytam, bo jak moje autko postało w garażu kilka m-cy to wspomaganie hamulców praktycznie padło - pedał hamulca jest strasznie twardy. Sprawdziłem tarcze, klocki i zaciski, tłoczki nie są zastane ani zapieczone. Profilaktycznie wymieniłem pompę z serwem na sprawną używaną (thx dla borucha) i w sumie nic to nie dało. Podciśnienie też nie ucieka, żadnych syków spod maski nie słychac...
    Na forum Tico pisali, że w Tico właśnie - technika w sumie Suzuki - odpowiedzialny jest za to przewód podciśnienia kolektor-serwo, który ma w środku taki zaworek kulowy przeciwdziałający uciekaniu podciśnienia z serwa do kolektora w momencie hamowania. Jeśli ten zaworek jest zwalony to podciśnienie w momencie hamowania wraca do kolektora i wspomaganie hebli szwankuje... Jest w Swifcie też takie coś? Może tu jest wyjaśnienie zagadki słabego wspomagania? Gdyby tak było, to kawałek przewodu za kilkanaście/kilkadziesiąt złotych i heble jak nowe


  • Użytkownik archiwalny

    Owszem, jest tam zaworek. Ściąg sobie ten przewód i dmuchnij z obu stron. Jak w jedną powietrze leci stronę a w drugą trzymie to jest OK.


  • Użytkownik archiwalny

    Czy korektor siły hamowania - ten na ściance grodziowej vis a vi pompy hamulcowej może się zepsuć? Bo sprawdziłem już wszystko prócz tego i nie wiem co robic, bo hampli nie ma


Log in to reply