Volvo
-
Rozmowa przeniesiona do odpowiedniego działu
-
Wrzucic na LPG i po problemie
Osobiście powoli zaczynam rozglądac się za leciwym 6-cylindrowym kanciastym (no jakże by inaczej) kombi ze stajni Volvo. Koszt 100 km na LPG jest o jakąś niecałą dyszkę wyższy niż przy benzynowym Tico.
Mam tylko nadzieję, że będzie tak samo bezawaryjny jak Tico i elementy eksploatacyjne będą wytrzymywac dłużej. Tu już nie będzie tak różowo jak w Tico z cenami....
-
Wrzucic na LPG i po
problemie
Osobiście powoli
zaczynam rozglądac się za leciwym 6-cylindrowym kanciastym (no jakże by inaczej)
kombi ze stajni Volvo. Koszt 100 km na LPG jest o jakąś niecałą dyszkę wyższy niż
przy benzynowym Tico.
Mam tylko nadzieję,
że będzie tak samo bezawaryjny jak Tico i elementy eksploatacyjne będą wytrzymywac
dłużej. Tu już nie będzie tak różowo jak w Tico z cenami....Co to za Volvo? Jakaś 850?
Mam zagazowaną S40 i nie żałuje zakupu, porobiłem zaraz po zakupie podstawowe rzeczy tj. rozrząd z pompą wody, pasek klinowy, świece kable, w zawieszeniu co trzeba było i wrzuciłem LPG. Zaraz będzie 20 tys na LPG i nic niepokojącego się nie dzieje. Zawieszenie troche zaczeło stukać po zimie, ale sądzę, że to raczej kwestia tego ile km. wcześniej już przejechało. -
No prawie Nie 850 a 960. Większy, bardziej komfortowy i o dziwo zwrotniejszy. Pewnie przez tylny napęd. Tylko zanim znajdę dobry egzemplarz w manualu (automatom mówię zdecydowane nie, chocby ze względu na zwiększone spalanie) to minie sporo czasu. Automat był niestety standardowy w 960. Było niedawno ogłoszenie z takim w Warszawie, ale niestety zagazowany, a tego się obawiam.
http://allegro.pl/volvo-960-exclusiv-2-5l-24v-170km-benz-lpg-gaz-waw-i4137894431.html
Wolę sam zakładac instalację. Poza tym miał butlę w bagażniku, co w kombi jest nieporozumieniem Wszak atutem tego Volvo jest bagażnik, który po złożeniu siedzeń ma ponad 2000 litrów (bez złożonych jest taki jak w Tico ze złożoną kanapą )
-
Jeszcze stare prawdziwe i pancerne Volvo Co do automatu, z jednej strony rozumiem, że zwiększone spalanie, ja bym jednak się bardziej bał o stan tej skrzyni, chociaż bym nie wykluczał auta ze względu na automat. W sumie sam teraz żałuje, że nie wziąłem automatu, w korkach jest genialny. Co do gazu wiem, o co chodzi bo sam nie wierze sprzedającym i temu co mówią w konfrontacji z tym co jest zamontowane
Nic tylko, życzyć powodzenia i owocnych poszukiwań Ja zachorowałem na Subaraka, ale Volvo musi jeszcze troche posłużyć
-
http://allegro.pl/volvo-960 exclusiv-2-5l-24v-170km-benz-lpg-gaz-waw-i4137894431.html
Piękny egzemplarz
Przesiadka do takiej limuzyny z Tico to będzie szok - Tico może parkować w bagarku tego Volvo
-
A wiesz, że właśnie niekoniecznie? Prowadząc to Volvo nie czuje się absolutnie tej wielkości. Gorzej czułem się w niektórych mniejszych samochodach. Poza tym zawraca w miejscu - to jest najdziwniejsze
Najtrudniej to będzie parkowac, ale to też nie problem - Tico w założeniu zostaje jako samochód miejski. Chodzi o to, żeby nie jeździło tyle tras z prędkością 120 km/h
-
Ten egzemplarz z Michałowic co dałeś linka na zdjęciach prezentował się świetnie. Za niecałą "dychę" można mieć taki krążownik
-
No, tylko po co ta butla za siedzeniem?? Gdyby nie to, brałbym, pal sześc kolor - i tak niezły - choc wolę srebrny Nie dośc, że piękny stan to jeszcze manual i z beżową skórą. Rodzynek
-
No, tylko po co ta
butla za siedzeniem?? Gdyby nie to, brałbym, pal sześc kolor - i tak niezły - choc
wolę srebrny Nie dośc, że piękny stan to jeszcze manual i z beżową skórą.
RodzynekButlę zawsze można wywalić i dać zbiornik w koło - pewnie i tak już stara była i legalizacja się kończyła
-
Witajcie , czy jeszcze są aktywne tematy z Volvo -bo jakoś to wszystko ucichło a ja mam od tygodnia C-30 i przeżywam szok cenowy w porównaniu do Tico lub Forda focusa . Ceny astronomiczne części zamiennych . Montowałem teraz nadkole na błotnik , cena nowego ok 240 zł - kupiłem używkę za 100 zł . Ale spinki klipsy do niego składają się z 2 części , okrągłe miałem a chciałem kupić 2 część która przychodzi do nadkola . Takie spinki do Forda podobne kosztują ok 10 zł 10 szt , ale do Volvo nie ma zamienników tylko orginały w cenie ok 14 zł 1 szt - musiałem kupić aby zrobić 6 szt . Pytałem się na forum Volvo czemu tak jest - odpowiedź bo to jest Volvo i widać że nie ma takiej tam życzliwości jak na złosniki .pl tylko sprzedam kupie lub oddaj do serwisu .
-
@tadeusz-malinka załóż odpowiedni wątek o swoim egzemplarzu. :) Zawsze fajnie poczytać coś o innych autach, a może i ktoś podzieli się wiedzą w problematycznej sprawie. ;)
-
@tadeusz-malinka napisał w Volvo:
Pytałem się na forum Volvo czemu tak jest - odpowiedź bo to jest Volvo i widać że nie ma takiej tam życzliwości jak na złosniki .pl tylko sprzedam kupie lub oddaj do serwisu .
Bo my to takie dinozaury 😁 podobne wrażenie odnoszę na grupach FB dotyczących Suzuki, pytam o proste sprawy to odsyłają do serwisu, a jak jeden z aktywniejszych z grupy (Pozdrawiam Kubę) opisał procedurę regulacji zaworów to tylko ja go pochwaliłem i podziękowałem na 4 tysiące osób w grupie.. ale jak potrzebujesz coś kupić to bardzo chętnie Ci sprzedadzą choć nie najtaniej 😒
Volvo niestety jest bardzo drogie w serwisowaniu.
-
@bpx33 Wiesz ten temat Volvo już występuje tutaj na forum , ale w archiwalnym wydaniu ale ostatnie wpisy były ponad 10 lat temu , jeżeli nie będzie sprzeciwu to będę kontynuować może ktoś się odezwie
-
@tadeusz-malinka napisał w Volvo:
@bpx33 Wiesz ten temat Volvo już występuje tutaj na forum , ale w archiwalnym wydaniu ale ostatnie wpisy były ponad 10 lat temu , jeżeli nie będzie sprzeciwu to będę kontynuować może ktoś się odezwie
A czemu miałby być sprzeciw? ;)
Ja mówię, żebyś opisał auto tak jak my to robimy w wątkach o Swiftach czy Tico. Krótka historia, kilka zdjęć, planowane naprawy itp. itd. :)
-
Moje volvo C30 - posiadam od Świąt Wielkanocnych - jest to 1,6 Disel drive z 2010 r , przebieg 248 tys , sprowadzony z Holandii z autentycznym przebiegiem z pełna dokumentacja przeglądów , który miał 2 właścicieli . 2 właścicielem był mój syn przez 2 lata . Ostatnio wymieniłem listwę tylniego nadkola , zamówiłem już 2 opony wielosezonowe z Lublina , znaczek na emblemat na gril orginał Volvo . Części sa drogie ale damy rade , Auto na trasie dobrze się spisuje i w mieście , wyłączyłem tą oszczędną jazdę bo mi się wyłączał na światłach co mie denerwowało![text alternatywny]( url obrazu)
to zdjęcie przed wymianą listwy ![text alternatywny]( url obrazu)