Mercedes teścia odmawia posłuszeństwa!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 wrz 2013, 09:26 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
Witajcie,
Pacjent-Merc C220 benzyna 94r.automat
A dolegliwości są następujące ,rano często chodzi na trzy garki ,przy przełączaniu z Drive na wsteczny lubi sie zdławić i zgasnąć ,czasem jak sie postoi dłużej w mieście to zaczyna sie grzać mocno,czasem jak mu sie depnie na trasie to nie chce sie zebrać i dymi jak TDI z rzygającą turbiną.Postanowiłem zapytać tu ,bo to dość popularne autko i może ktoś zabierze głos w tej sprawie .
Pozdrawiam. -
napisał 8 wrz 2013, 07:07 ostatnio edytowany przez clavish 11 paź 2016, 12:05
Mój co prawda W201 grzał się w korku i nie chodził równo, po wymianie kabli i świec wszystko wróciło do normy. Co do kopcenia nie mam pojęcia...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 wrz 2013, 14:00 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 paź 2016, 12:05
To trudno powiedzieć bo to symptomy wielu potencjalnych awarii. A to cewka bo chodzi na 3 garach a to może UPG bo grzeje się i kopci. Najlepiej odkręcić świece i zobaczyć czy któraś nie jest bardziej czarna. i sprawdzić oczywiście błędy w kompie może coś pokaże.
-
napisał 8 wrz 2013, 14:04 ostatnio edytowany przez clavish 11 paź 2016, 12:05
94 rok i komputer??? Raczej nie ... Jest na pewno wejście do sterownika poduszek powietrznych, ale to tyle jeśli chodzi o "komputerowatość"
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 wrz 2013, 14:55 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 paź 2016, 12:05
Skoro u brata w seacie ibizie z 94r jest złącze OBD2 i można sprawdzić wszystko to i w mercedesie też komputer powinien mieć możliwość połączenia sie kabelkiem.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 wrz 2013, 15:57 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
możliwość sprawdzenia jest pod kompem, świece sprawdziłem wszystkie takie same ,niedawno zmienione z kablami, może przepływka?
I jeszcze co ciekawe merc nie ma silnika na wentylatorze ,jest pędzony paskiem, pewnie to powoduje grzanie się autka,ogólnie szykuje sie duży remont ,bo zaczyna pływać na drodze ,w kilku miejscach wyszły parchy z rdzy i te problemy ... -
napisał 8 wrz 2013, 17:58 ostatnio edytowany przez clavish 11 paź 2016, 12:05
A układ chłodniczy nie jest zapchany kamieniem???
-
napisał 8 wrz 2013, 17:59 ostatnio edytowany przez clavish 11 paź 2016, 12:05
Skoro u brata w
seacie ibizie z 94r jest złącze OBD2 i można sprawdzić wszystko to i w mercedesie
też komputer powinien mieć możliwość połączenia sie kabelkiem.Jeśli auto nie posiada wtrysku mechanicznego to istnieje taka możliwość..., tyle, że niewiele informacji otrzymamy..
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 wrz 2013, 21:56 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
układ zawsze zalany płynem , u niemców raczej też tak było , kiedyś sie grzał bo kat był zapchany,ale już go niema ,jest też nowa pompa wody ,bo poprzednia podciekała.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 wrz 2013, 19:22 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 paź 2016, 12:05
chyba po problemie , jeden kabel WN był trafiony ,przebijał od czasu do czasu.
Idąc już dalej zabrałem sie za zrobienie nawiewu , coś sie zawiesiło kiedyś bo ciągle dmucha ciepłym powietrzem ,podpowie mi ktoś na jakiej zasadzie w tym meśku są sterowane przesłony od kanałów nawiewu ? Może ktoś już naprawiał coś podobnego ? Te pokrętła od temperatury to potencjometry czy jakoś są skonstruowane dźwigienki tam? -
Użytkownik archiwalnynapisał 12 wrz 2013, 20:01 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 paź 2016, 12:05
Najprawdopodobniej podciśnieniowo, jak to w mercedesach