Obsługa Akumulatora
-
Napięcia ładowania nie regulujesz, lecz natężenie.
Dziękuje za wyjaśnienie to tak samo jak z określeniem "TIR" na samochody ciężarowe.
Mam odpowiwietrznik (widoczny z boku korek)
Kupowałem go w sklepie motoryzacyjnym mam instrukcje obsługi, ale nie wszystko napisane .Dziękuje serdecznie za pomoc, już się ładuje
-
prądu Jak ktoś
nie jest obeznany w terminologii (o czym świadczy błąd w poście) to najlepiej pisać pełnym
zdaniemOczywiście, że prądu, bo czegóż by innego...
No chyba, że posiada się
prostownik z wyższej półki, gdzie ustala się początkowy prąd ładowania, który automatycznie
jest zmniejszany w zależności od stopnia naładowaniaHm, ale kto ze zwykłych kierowców takie posiada... To był kiedyś drogawy sprzęt (chociaż teraz nie wiem, może staniał ).
-
Dziękuje serdecznie za pomoc,
już się ładujeNie zapomnij wyłączyć...
-
Hmm..., ja mam taką zwykła ładowarkę za 50 złotych i jak włączę, to na początku daje ok. 5-6A a potem natężenie (prądu dla mniej pojętnych ) maleje do ok. 2A.
-
Hmm..., ja mam taką zwykła
ładowarkę za 50 złotych i jak włączę, to na początku daje ok. 5-6A a potem natężenie (prądu
dla mniej pojętnych ) maleje do ok. 2A.Pewnie więc masz jeden z tańszych automatów bez możliwości wstępnego ustawienia prądu ładowania.
-
Hm, ale kto ze zwykłych
kierowców takie posiada... To był kiedyś drogawy sprzęt (chociaż teraz nie wiem, może
staniał ).Ja mam, sam sobie zrobiłem w czasach, kiedy jeszcze nie byłem z leniem za pan brat Dodatkowo ma funkcję odsiarczania i wyłączania po naładowaniu.
-
Każdy prostownik tak ma, w miarę wzrastania stopnia naładowania, maleje prąd ładowania.
-
Ja mam, sam sobie zrobiłem w
czasach, kiedy jeszcze nie byłem z leniem za pan brat Dodatkowo ma funkcję odsiarczaniaZ ciekawości: na czym polega funkcja odsiarczania?
i wyłączania po naładowaniu.
O, to też fajne. Chociaż, znając siebie, i tak bym sprawdzał, czy sie wyłączył.
-
Posiadam prostownik ROMSTAN jak ładowałem amperomierz pokazywał 2A przy ustawionym 15A na pokrętle, jak zmniejszałem to amperomierz pokazywał lekko ponad 0. O co tu chodzi, jest trafiony prostownik ??
-
Nie było mnie na forum wcześniej, więc odpowiadam teraz. Akumulator jest ładowany w dodatniej połówce sinusoidy i rozładowywany w ujemnej w odpowiednim stosunku. Niestety już nie pamiętam w jakim, musiałbym poszukać w jakiejś mądrej książce. Prostownik ten zrobiłem z 10 lat temu i skleroza działa.
-
Niekoniecznie, jeżeli akumulator nie był rozładowany, to nie pociągnie większego prądu.