Auto za 4,5 tys. do miasta co polecacie


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jak w temacie


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jak w temacie

    swift i tico, niekoniecznie w tej kolejności


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jak w temacie

    astre f kombi - polecam, bo mam i sie sprawdza

    dobra rada: w tej cenie to poluj na cos z rodziny, znajomych, znajomych znajomych, itp.


  • Użytkownik archiwalny

    astre f kombi - polecam, bo mam i sie sprawdza
    dobra rada: w tej cenie to poluj na cos z rodziny, znajomych, znajomych znajomych, itp.

    troche za duze auto max dla dwoch osob ma byc


  • Użytkownik archiwalny

    Za ta kase mozesz miec np Tico ale komfort jazdy jest conajwyzej sredni. To male autko rekompensuje ta niedogodnosc bardzo niskimi kosztami eksploatacji, niska awaryjnoscia i dostepnoscia tanich czesci. Uwaga na rdze, warto dobrze ogladnac Tico przy zakupie bo ruda szaleje.

    Drugim autkiem, ktore moge polecic i kosztuje niewielkie pieniadze to Escort. Auto tanie w zakupie i eksploatacji. Komfort jazdy przyzwoity, a moze nawet dobry. Brat jezdzil jakies 5 lat dieslem i bardzo sobie chwalil. Nie jest moze zrywny ale pali malo i silnik jest nie do zarzniecia.



  • witam
    jak w temacie

    Przy takiej kwocie przeznaczonej na zakup skoncentrowałbym się na poszukiwaniach czegoś w dobrym stanie technicznym. Marka i model byłaby sprawą drugorzędną. Prawdopodobieństwo znalezienia dobrego egzemplarza konkretnej marki jest jednak mniejsze i poszukiwania mogą być dłuższe, a i owoce poszukiwań mogą być mizerne.

    Ale jeżeli już stawiać na coś, to stawiam na Swifta
    <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />



  • witam
    jak w temacie

    Seicento! <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />
    Ocynkowane blachy, różna gama silników do wyboru, tanie części.


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jak w temacie

    na zlosnikiu tak rzucone pytanie, swift, colin sprzedaje własnie coś w tej cenie, na motogełdzie widziałem.


  • Użytkownik archiwalny

    Przy takiej kwocie przeznaczonej na zakup skoncentrowałbym się na poszukiwaniach czegoś w dobrym
    stanie technicznym. Marka i model byłaby sprawą drugorzędną. Prawdopodobieństwo znalezienia
    dobrego egzemplarza konkretnej marki jest jednak mniejsze i poszukiwania mogą być dłuższe,
    a i owoce poszukiwań mogą być mizerne.
    Ale jeżeli już stawiać na coś, to stawiam na Swifta

    Złoty srodek
    Popieram w 100%

    <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" /> <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" /> <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" /> <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Ze względu na ocynk i tanie części to też proponuję coś fiata.


  • Użytkownik archiwalny

    Escorta odradzam... Ford g... wort <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" /> Jeździłem przez rok mk7 i wole Swifta mk2 <img src="/images/graemlins/jezor.gif" alt="" /> Jest teraz swift ładny w sedanie na motogiełdzie za 4,5k na alu itp <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Escorta odradzam... Ford g... wort Jeździłem przez rok
    mk7 i wole Swifta mk2 Jest teraz swift ładny w
    sedanie na motogiełdzie za 4,5k na alu itp

    Fiot jego brot <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />
    Co z tego ze Srajczento jest tanie, jak sie sypie ?


  • Użytkownik archiwalny


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    jak w temacie

    w moim otoczeniu ostatnio jest szal na mazdy 323 i 323F BG (z tymi swiatlami otwieranymi). Do 4,5 spokojnie kupisz cos dobrego. Znam ludzi ktorzy tymi efkami po pol miliona kilometrow zrobili i jest ok. Auto dobre, tanie i wciaz niezle wygladajace. Jezeli juz ci mniej zalezy na wygladzie i komforcie a chcesz mlodsze auto to nie byl bym soba gdybym tico nie polecil. Na rdze faktycznie trzeba uwazac. SC odradzam, wolalbym tico. Escorta tez rdza zjada niestety... Golf 3 nie jest tez zly ale znalezc cos zadbanego bedzie ciezko.


  • Użytkownik archiwalny

    Seicento!
    Za 4,5 tysiąca będzie ciężko, jesli już to "900".

    różna gama silników do wyboru
    W tej cenie brak wyboru - tylo przestarzała i paliwożerna "900", na 1100 zabraknie.

    Jeśli już Fiata, to CC Sporting (z uwagi na nowoczesny silnik 1.1) Jednak na Twoim miejscu wybrałbym coś typu: Tico, Swift, ewentualnie Starlet.


  • Użytkownik archiwalny

    Escorta odradzam... Ford g... wort Jeździłem przez rok
    mk7 i wole Swifta mk2 Jest teraz swift ładny w
    sedanie na motogiełdzie za 4,5k na alu itp

    Pierdzielicie hipolicie - nie każda morda pasuje do forda <img src="/images/graemlins/hehe_.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    w moim otoczeniu ostatnio jest szal na mazdy 323 i 323F
    BG (z tymi swiatlami otwieranymi). Do 4,5 spokojnie
    kupisz cos dobrego. Znam ludzi ktorzy tymi efkami
    po pol miliona kilometrow zrobili i jest ok. Auto
    dobre, tanie i wciaz niezle wygladajace.

    Popieram - fajny samochodzik <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" />
    Ewentualnie Corolla E9 też może się ładna trafić za te pieniążki


  • Użytkownik archiwalny

    Pierdzielicie hipolicie - nie każda morda pasuje do forda

    Jeżeli Twoja pasuje to Ci go z chęcią sprzedam <img src="/images/graemlins/diabel.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    troche za duze auto max dla dwoch osob ma byc

    Ja + zona = 2, dzialalnosci gospodarczej nie posiadam, ciezarow nie woze.

    Ale w podobnej cenie w miare pewne auto od rodziny wypadlo akurat takie - wiec kupilem.

    Nie jest to jakis egzotyczny model, wiec cena czesci sie nie martwie.

    Nie zamierzamy jezdzic wiecej niz 10tys na rok, wiec spalanie (~11/100 vs. ~6/100) mniej nas ubodzie niz przypadkowy mandat za nieprawidlowe parkowanie.

    Znajdziesz fajne tico? Kup tico. Znajdziesz fajnego swifta? Kup swifta. Znajdziesz sejkusia? Kup sejkusia. Znajdziesz opla? Kup opla.

    OT: poprzednie autko - opel vectra - poszlo na zlom, po tym, jak autobus skrocil je o ~50cm (srodek miasta). Ciesze sie, ze zona nie siedziala wtedy w pojezdzie klasy tico, a wlasnie w tym 'zaduzym' na miasto kombiaku.


  • Użytkownik archiwalny

    Fiot jego brot
    Co z tego ze Srajczento jest tanie, jak sie sypie ?

    Ciekawe bzdury opowiadacie... każde źle zadbane auto się sypie. Akurat za te 4.5 tysiaka nie wiem czy dorwałbyś zadbane seicento ale polecam CCS, w tej cenie na pewno da się znaleźć zadbany egzemplarz.


Log in to reply