ASTRA II 2.0 DTI 16V ciezko odpala i nie ma mocy
-
endriu121188 Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 06:38 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 wrz 2016, 22:47
Witam. Ogólnie uczestniczę na kąciku Daewoo Tico, ale znajomy prosił mnie o pomoc.
Sprowadził sobie niedawno Astre II z silnikiem 2.0 DTI 101km przebieg ponoć 220k km
-kontrolka świec żarowych się nie świeci (bezpieczniki sprawdzone) tak jak teraz jest chłodniej, to czasami pokręci i zapali, a innym razem zapali i zaraz zgaśnie. Maksymalnie do 4 razy silnik stroi takie fochy.
- mocy zero, nie przyspiesza prawie wcale, v-max okolo 120-130
-wiadomo-> check engine świeci się non stop
I teraz teorie mechaników:
-świece żarowe do wymiany
-przewody przelewowe do wymiany (spalanie ma bardzo niskie jak na 2.0)
-i standardowo: "Pan zostawi na dłużej to się zobaczy)Po mojemu to świece do wymiany bo na zimno jest kicha (chyba że jest jakiś bezpiecznik główny świec)
przewody bym odrzucił, bo spalanie ma w normie i nie kopciinteresuje mnie, czy przy Turbo nie ma jakiegoś sterowanego przez komputer zaworu, ten silnik nie ma nic pary, ja nawet nie przekraczając 3,5k obrotów w tico wyprzedzam go spokojnie, a on ma gaz do dechy i ledwo przyspiesza.
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
-
mariuznapisał 5 lis 2010, 09:26 ostatnio edytowany przez mariuz 11 wrz 2016, 22:47
-wiadomo- check engine świeci się non stop
No to pierwsze co, to podłączyć pod komputer i zobaczyć czemu się świeci.
To może być powodem braku przyspieszenia.I teraz teorie
mechaników:
-świece żarowe do
wymianyWykręcić i sprawdzić.
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2010, 17:54 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 wrz 2016, 22:47
Witam. Ogólnie
uczestniczę na kąciku Daewoo Tico, ale znajomy prosił mnie o pomoc.
Sprowadził sobie
niedawno Astre II z silnikiem 2.0 DTI 101km przebieg ponoć 220k km
-kontrolka świec
żarowych się nie świeci (bezpieczniki sprawdzone) tak jak teraz jest chłodniej, to
czasami pokręci i zapali, a innym razem zapali i zaraz zgaśnie. Maksymalnie do 4
razy silnik stroi takie fochy.- mocy zero, nie
przyspiesza prawie wcale, v-max okolo 120-130
-wiadomo-
I teraz teorie
mechaników:
-świece żarowe do
wymiany
-przewody
przelewowe do wymiany (spalanie ma bardzo niskie jak na 2.0)
-i standardowo:
"Pan zostawi na dłużej to się zobaczy)
Po mojemu to świece
do wymiany bo na zimno jest kicha (chyba że jest jakiś bezpiecznik główny świec)
przewody bym
odrzucił, bo spalanie ma w normie i nie kopci
interesuje mnie,
czy przy Turbo nie ma jakiegoś sterowanego przez komputer zaworu, ten silnik nie ma
nic pary, ja nawet nie przekraczając 3,5k obrotów w tico wyprzedzam go spokojnie, a
on ma gaz do dechy i ledwo przyspiesza.
Z góry dziękuje za
podpowiedzi.
Jest check więc pewnie przymulenie jest z powodu przejścia w tryb awaryjny=ograniczona moc
- mocy zero, nie
-
mariuznapisał 5 lis 2010, 19:48 ostatnio edytowany przez mariuz 11 wrz 2016, 22:47
Jest check więc
pewnie przymulenie jest z powodu przejścia w tryb awaryjny=ograniczona mocCytaty tnij
-
endriu121188 Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 06:58 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 wrz 2016, 22:47
Proszę nie śmiejcie się tylko. Na oplach się nie znam wogóle. Czy możecie mi powiedzieć gdzie w tej Astrze są bezpieczniki?
Kolega mnie ściemnił, bo wstyd mu było, że nie wie gdzie są...
-
Slavo88 Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 08:02 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 wrz 2016, 22:47
Proszę nie śmiejcie
się tylko. Na oplach się nie znam wogóle. Czy możecie mi powiedzieć gdzie w tej
Astrze są bezpieczniki?
Kolega mnie
ściemnił, bo wstyd mu było, że nie wie gdzie są...Są dwie:
Cytat:
Po lewej stronie kierownicy jest u dołu klapka schowka na drobiazgi. Należy ją otworzyć i monetą przekręcić cztery bolce trzymające ten schowek. Po wyjęciu schowka jest dostęp do płytki bezpiecznikowej, którą trzeba odchylić w celu sprawdzenia bezpieczników.
-druga pod maską
-
endriu121188 Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 12:42 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 wrz 2016, 22:47
Ok Panowie jest teraz sprawa. Brakuje połowy bezpieczników, a ja nie mam instrukcji obsługi a z tych obrazków połowy nie wiem. Czy mógłby mi ktoś rozpisać skrzynkę bezpieczników, albo zapodać link do takiego obrazka z rozpisaniem. Z góry dziękuje.
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 7 lis 2010, 12:58 ostatnio edytowany przez zagadka 11 wrz 2016, 22:47
Ok Panowie jest
teraz sprawa. Brakuje połowy bezpieczników, a ja nie mam instrukcji obsługi a z tych
obrazków połowy nie wiem. Czy mógłby mi ktoś rozpisać skrzynkę bezpieczników, albo
zapodać link do takiego obrazka z rozpisaniem. Z góry dziękuje.Poczytaj TU
-
piotrofff Użytkownik archiwalnynapisał 11 lis 2010, 21:05 ostatnio edytowany przez piotrofff 11 wrz 2016, 22:47
W tych silnikach są częste problemy z pompą wtryskową. Może ona siada?
-
Beastreg Użytkownik archiwalnynapisał 28 mar 2011, 17:36 ostatnio edytowany przez Beastreg 11 wrz 2016, 22:47
to nie teoretyzuj tylko zacznij od odczytania bledow - bedzie jasnosc
-
Sharkynapisał 28 mar 2011, 18:30 ostatnio edytowany przez Sharky 11 wrz 2016, 22:47
to nie teoretyzuj tylko zacznij od odczytania bledow - bedzie jasnosc
Sądzisz, że od listopada problem jest nadal nierozwiązany
-
mac_m Użytkownik archiwalnynapisał 5 lip 2011, 07:07 ostatnio edytowany przez mac_m 11 wrz 2016, 22:47
Witam. Czy byłaby możliwość podania co było przyczyną tych niedomagań. Myślę, że po to jest forum by dzielić się wiedzą.