Działanie forum
-
@Jaco no może wyjdę na czepialskiego..., ale może poziom naładowania baterii ma coś wspólnego z tym. Po naładowaniu masz tak samo ? Może telefon słabiej odbiera sygnał jak bateria słaba.
-
@likaon tu akurat bez znaczenia. Czy pełna czy pusta czasami się muli.
-
-
Ja widzę jakieś zmiany bo inaczej się odpowiada na posty.
-
Ktoś coś robi z forum
Essen to Twoja sprężyna? -
No i jest odpowiedź.
Nowy szablon
-
To nie jest tak że ja korzystam tylko na telefonie z forum ale też na laptopie.
Przez chwilę czekałem aż strona się wczyta. -
@Jaco napisał w Działanie forum:
E no bez przesady. No nie mam telefonu z 5G ale. LTE się świeci. Tyle że ten zasięg strasznie mruga. Raz 2 słupki raz 4. A mam aż 5 slupków i stacje u siebie ale aż tak nie było.
Ja od kilku miesięcy doświadczam bardzo dziwnych zachowań sieci T-mobile. Niestabilność zasięgu, skaczące słupki, chwilowe zaniki w miejscach, w których ich nie było... aż po połączenia od ludzi, które do mnie nie dochodzą, nie ma nawet komunikatu żadnego o nieodebranych połączeniach - jakby telefon nie istniał albo był wyłączony. I nie jest to wina aparatu, bo z tego powodu właśnie go wymieniłem 3 miesiące temu na inny (podejrzewając poprzedni o problemy).
-
Czizas co tu się odwaliło. Muszę się przyzwyczaić.
Ps. Dobra minutka i fajny ten nowy szablon. Mi tam się podoba aby błedów nie było hehe. -
@leo napisał w Działanie forum:
od kilku miesięcy doświadczam bardzo dziwnych zachowań sieci T-mobile. Niestabilność zasięgu, skaczące słupki, chwilowe zaniki w miejscach, w których ich nie było..
Mam to samo. Nawet zgłaszałem operatorowi. Z kilkanaście dni dostałem odpowiedź ze problem został naprawiony a wcale tak nie było.
Mając u siebie nadajnik t-mobile powinienem mieć w domu zasięg pełny a nie skaczące kreski. Jak wyjdę z domu to go widzę. Jest jakieś 500m ode mnie. -
Dziś zgłosiłem kolejny raz problem.
A tak mam co chwile
-
@likaon hehe, jak siadłem do aktualizacji to pomyślałem że pójdę dalej bo zauważyłem że ten stary szablon miał inne problemy. Zdaje się ten nowy jest ogólnie lepszy pod kątem wydajności, tylko układ inny ale do tego się przyzwyczaicie :P
-
Piszę na wifi domowym i śmiga jak ta lala.
Dostałem odpowiedź z T Mobile. Każą chodzić tam gdzie jest zasięg. Śmieszne. -
@Jaco napisał w Działanie forum:
Mam to samo.
No właśnie. Ja dziś z powodu zanikania sygnału musiałem łączyć się nawet po 4-5 razy z innymi ludźmi, miałem też przerwy podczas rozmowy. Szef się do mnie nie dodzwonił, dopiero na stacjonarnym dało radę...
-
Na komputerze z Linux - bardzo dobrze chodzi
-
Nie wiem czemu ale po wifi działa dobrze. Po mobilnych źle ale inne strony chodzą dobrze.
O tak mam .
Jak wezmę na wifi to działa super.
-
Napisałem do swojego operatora o występującym problemie z tą witryną. Ciekawe co napiszą. Sprawdzałem na telefonie żony i jest tak samo. Strony się nie wczytują. Po WiFi wszystko jest ok.
-
Masło maślane maślane masło.Dziś będąc na rehabilitacji w Łukowie też wchodziłem na stronę złotnika i też przerywało lub strona nie chciała się wczytać. A oni piszą że strona działa prawidłowo w moim obszarze.
Sprawdzałem na syna telefonie z 5G bo on ma Redmi 11 Pro 5G i jest to samo. Na danych mobilnych strona forum wczytuje się z dużym opóźnieniem albo wcale.
Jestem ciekaw gdybym zaszedł do punktu T Mobile i kazał sprawdzić co jest grane. U siebie specjalnie resetowalem przeglądarkę, czyściłem pamięć i to nic nie daje. -
Kolejna odpowiedź z T Mobile dziś rano.
,, T-Mobile CRID00014000837: Zgłoszenie CRID00014000837: Potwierdzamy, że parametry transmisji danych w Twojej lokalizacji ulegają wahaniom z powodu przeciążeń sieci. Liczba użytkowników Internetu mobilnego nie jest stała, a jej wzrost może powodować zmniejszenie komfortu korzystania z Internetu. Przykro nam z powodu niedogodności związanych z przeciążeniami sieci, które możesz odczuwać. Dostęp do Internetu jest stały i jego parametry (prędkość, opóźnienia) dopasowujemy do technicznych możliwości sieci. Na działanie usług mogą wpłynąć również inne czynniki, np. jakość używanego sprzętu lub siła sygnału wewnątrz mieszkania. Wskazówki dotyczące działania naszych usług umieściliśmy na stronie: https://www.t-mobile.pl/c/informacje-i-pomoc/pomoc-techniczna/dlaczego-moj-internet-wolno-dziala-internet-mobilny-telefon-tablet-modem-laptop. ,,
No i kto miał rację ? Klient. Ale jak zwykle oni się starają. Wcześniej piszą co innego a teraz co innego.
-
U mnie też czasem się zdarzy że muszę zrestartować przeglądarkę bo strony wczytać nie chce i na telefonie i na kompie.