Trochę prac serwisowych: Tłumik, zawieszenie tylne, zbiornik paliwa...
-
@ryszard napisał w Trochę prac serwisowych: Tłumik, zawieszenie tylne, zbiornik paliwa...:
@tom83ek
Wygląda jakby miał konsystencję wazeliny. Czy po nałożeniu trochę gęstnieje/przysycha? Bo obawiam się, że dyby nie gęstniał to do niego kleiłby się piach i wszelki brud z drogi.U mnie coś takiego już 4 lata na podwoziu w Musso się trzyma i nie zauważyłem by wypłukało go jakoś specjalnie. Pewnie nie nadaje się na całe podwozie ale na te głębsze zakamarki gdzie rdza lubi się zagnieździć to sobie poradzi..
-
@pacior napisał w Trochę prac serwisowych: Tłumik, zawieszenie tylne, zbiornik paliwa...:
U mnie coś takiego już 4 lata na podwoziu w Musso się trzyma i nie zauważyłem by wypłukało go jakoś specjalnie. Pewnie nie nadaje się na całe podwozie ale na te głębsze zakamarki gdzie rdza lubi się zagnieździć to sobie poradzi..
Na głębsze zakamarki tak, na miejsca cały czas opłukiwane przez wodę typu belka, wahacze, Rust Check szybko się zmyje...
Dzisiaj zmontowałem lewą stronę na nowych śrubach i nakrętkach ze stali nierdzewnej. Pozostało mi jeszcze dokręcić śruby odpowiednim momentem (nie miałem ze sobą Trzeciaka) :)
Nowy zbiornik paliwa oraz wahacz zakonserwowałem Noxudol -em 1600 + Noxudol Body.Zdemontowałem stary tłumik i zacząłem rozbierać prawą stronę. Udało mi się przeciąć jedną śrubę wahacza (pozostały jeszcze dwie). Śrubę amortyzatora górną i dolną odkręciłem.