Tico chodzi non stop na ssaniu
-
Spokojnie - ja bym ten alarm ( czarna skrzyneczka ) zmostkował takie grubsze przewody + , wejście z wyjściem bo tam masz spadek napięcia -a jak będzie ok to odłącz ją całkowicie .Co do tego stopu to zrób taką próbę wykręć 1 żarówkę stopu - i zobacz jaka kontrolka się zapali . Może to być układ prądowy z przekaźnikiem prądowym -który jest wpięty szeregowo w obwód świateł stopu i reaguje na zmiany oporności
-
@TADEUSZ-MALINKA napisał w Kupiłem Tico chodzi no stop na saniu:
Co do tego stopu to zrób taką próbę wykręć 1 żarówkę stopu - i zobacz jaka kontrolka się zapali . Może to być układ prądowy z przekaźnikiem prądowym -który jest wpięty szeregowo w obwód świateł stopu i reaguje na zmiany oporności
A do czego taki układ miałby służyć?
-
@lepik89 napisał w Kupiłem Tico chodzi no stop na saniu:
@lepik89 filmik bym stawił ale nie jestem zarejestrowany na youtube
A konto Google masz? Jeśli tak to tym się zaloguj na YT.
-
@leo Witam - przepalenia żarówki stopu - kiedyś robiłem do WSK 175 na kontraktonie - jak będziesz miał czas to poczytaj tutajtekst odnośnika
Pisał też Albercik 321 że były takie układy w Polonezie -
jak ktoś chce filmik to na meila mogę komuś wyslać chyba że sie nie da
-
@TADEUSZ-MALINKA napisał w Kupiłem Tico chodzi no stop na saniu:
@leo Witam - przepalenia żarówki stopu - kiedyś robiłem do WSK 175 na kontraktonie - jak będziesz miał czas to poczytaj tutajtekst odnośnika
Pisał też Albercik 321 że były takie układy w PolonezieAha. No, faktycznie był taki dinks w ostatnich polonezach (kolega miał, jeździłem takim parę razy, bodajże Atu czy Atu Plus, ale głowy nie dam). Po włączeniu zapłonu zapalała się specjalna kontrolka, trzeba było nacisnąć lekko na pedał hamulca i gasła.
Ja myślałem raczej o prostszej wersji - czyli bezpośredniej sygnalizacji spalenia żarówki: naciskam hamulec - jeśli żarówki są OK, nic mi na zegarach nie świeci; a jeśli żarówka jest spalona, zapala się kontrolka.
Takie sygnalizatory można było samemu zrobić na podstawie opisów w książkach dla majsterkowiczów lub w miesięczniku "Zrób Sam" (lata 80-te). -
@lepik89 A gdy kupowałeś to autko, właściciel nie opowiedział Ci, co tam wsadził i do czego to służy?
-
może tam był montowany 2 akumulator i poprzedni właściciel miał reklame na dachu i na postoju jeździł - bo czytałem taki artykół ze w Bytomiu -były taksówkarz jeździ tico i pomaga starszym ludziom
-
@leo ten mechanik co to robił nie żyje a ta babeczka mówiła że nie wie
-
@TADEUSZ-MALINKA tez o tym czytałem ale nie było drugiego akumulatora
-
@lepik89 napisał w Kupiłem Tico chodzi no stop na saniu:
jak ktoś chce filmik to na meila mogę komuś wyslać chyba że sie nie da
Spakuj do .Rar i wrzuć na darmowy serwer i my sobie pobierzemy i obejrzymy.
Np. ten : https://megawrzuta.pl/
Pobierz https://megawrzuta.pl/download/9b339b0684f9b29c34f1212af61046db.html
-
-
@lepik89 zobaczcie czy działa jak coś to kolejny dodam
-
-
@pacior dobra dodaje nastepny 15 minutowy
-
@pacior czyli szczałka czrana obroty na ssaniu linaka jest nie napięta
-
-
@lepik89 mam jeszcze filmik który zajmuje 1.25gb ale nie da go się wrzucić
-
@lepik89 tak, śrubka zaznaczona czarną strzałką. Dostęp do śrubki można uzyskać np w momencie wciśnięcia pedału gazu do podłogi (śruba podnosi się wraz z otwarciem przepustnicy), potrzebny długi krzyżakowy śrubokręt.
Jeżeli nie będzie żadnej zmiany to możesz wykręcić kolejne pół obrotu. Jak to nie przyniesie efektu w postaci zmniejszonych obrotów na ssaniu to problem może leżeć gdzieś indziej. Więcej nie wykrecaj bo jak się skończy gwint to możesz ją zgubić. -
@lepik89 po tych 20km tragedii nie ma. Moze ma lekko przy wysokie obroty ale jak juz napisal pacior lekkie obroty śrubą.