Filmiki ze Swiftami :)
-
A chcesz się bić
-
Jak widać kolega w
Gti 4wd akurat ogarnia
Jeszcze Slow MotionCzerwona 3D mk3,prawie jak moja Swoją droga myślałem,że się już z tego wyleczyłem,ale bym sobie tak pośmigał ojjjj taaaakkk Filmik super
-
Powiem tak... jak jest odpowiednio szybko to i przednim napędem niewiele efektowniej niż ten czerwony 4wd się pójdzie. Po prostu musi być naprawdę szybko i wszystko (bez ESP, lub z w pełni wyłączalnym) pójdzie taaaaakimi bokami.
... a im lepsza opona i zawias tym fajniej
-
A chcesz się bić
o lol, to widzę że wpadniesz w końcu na zlot
Powiem tak... jak
jest odpowiednio szybko to i przednim napędem niewiele efektowniej niż ten czerwony
4wd się pójdzie. Po prostu musi być naprawdę szybko i wszystkoale co 4WD to 4WD
-
Powiem tak... jak
jest odpowiednio szybko to i przednim napędem niewiele efektowniej niż ten czerwony
4wd się pójdzie.Tylko zrob odpowiednio szybko na takiej drodze z drzewami wcale nie zbyt szerokiej i to jeszcze cywilem Ja pamietam, ze na lotnisku na pasie startowym jak chodzilem bokami po sniegu przy predkosciach rzedu 100-120 to ni ch nie dalo sie tego opanowac i pas robil sie jakby waski, a wszystko konczylo sie mega baczkiem, a gdzie droga i drzewa Ale wrazenia dobre jak sie leci ponad paczke totalnym bokiem. Szkoda, ze z Przemkiem nie nakrecilismy jakis filmikow Szacunek do tego 4wd, bo trzeba umic i sie nie bac. Ja bym nie dal rady tak miedzy drzewami
-
jest odpowiednio szybko to i przednim napędem niewiele efektowniej niż ten czerwony
4wd się pójdzie. Po prostu musi być naprawdę szybko i wszystko (bez ESP, lub z w
pełni wyłączalnym) pójdzie taaaaakimi bokami.ja tak latam moim litrem po śniegu - ale między tymi drzewami bym się nie odważył
-
Jeśli chodzi o zimę to trenowałem od kilku lat na Orłowcu. Dzida od Złotego Stoku pod miejsce gdzie zginął Marian Bublewicz, zapalałem znicz, posiedziałem chwilę przy pomniku i z powrotem. Na Orłowcu drzewa wyrastają z asfaltu... kwestia treningu i pewności, a bywało naprawdę szybko, choć zawsze z dużą rozwagą i rezerwą, szczególnie, że cywilnym autem, a nie rajdówką.
To jest po prostu kwestia umiejętności, odpowiedniej ilości treningu i myślenia. Naprawdę wielu ludzi jeździ bezpieczniej bokiem, po śniegu, między drzewami, mając 140 na liczniku, niż większość tzw. zwyczajnych kierowców na co dzień po naszych (i nie tylko) drogach, przestrzegając ograniczeń prędkości.
-
Ja wiem ze mozna po sniegu na dobrej zimowce nawet oska szybko polatac i efektywnie i efektownie, ale jak widze drzewa to mi sie stop wlacza Jakiego masz cywila?
-
MG ZR 160. Nie lubię "zwykłych" aut, wolę dziwne i poje..ne
-
widac sa kierowcy i wymiatacze.
-
Witaj. A wyszedłeś już ze szpitala?
-
15 grudnia.
-
Bogu dzięki bo z tego co pisałeś to zapowiadał się o wiele dłuższy pobyt. Oby Cię coś nie podkusiło aby od razu brać się za grzebanie z autem bo pewnie nawet zgiąć się ciężko masz. Pozdrawiam i powodzenia w rehabilitacji.
-
http://www.youtube.com/watch?v=fO3590_r6DQ
1600+ zdjeć z budowy swifta
-
Genialne, to chyba ten sam autor co nakrecil filmiki z fiatem 125p
-
http://www.youtube.com/watch?v=fO3590_r6DQ
1600+ zdjeć z
budowy swiftarobi wrażenie - trzeba by to na jakiś konkurs zgłosić
-
A ja nakręciłem filmik telefonem 3 godziny temu z pierwszego odpalenia silnika "na szybko" po modach i tak powstał ten króciutki filmik o ziejącym ogniem G13B heheheh
-
ueee skrzynie zapomnial zalozyc
ale filmik wypas
-
Wydaje się banalne poskładanie swifta też tak chce
-
ueee skrzynie
zapomnial zalozyc
ale filmik wypasskrzynia wjeżdża w 2:26 (prawy dół ekranu)
ogólnie jest dużo uproszczeń, ale to przecież nie podręcznik