[Mk IV/GTi/ALL] Zablokowany Immobiliser po SWAP-ie
-
Immo by w ogóle nie dopuścił do odpalenia silnika nawet na chwilę. Wiem, bo przerabiałem temat jak rozładowała mi się bateria w pilocie od alarmu i go nie mogłem wyłączyć. Jedyne co to kręcił rozrusznik, ale mogłem go zajechać, a i tak by nie odpalił...
-
BPX tu nie chodzi o padnięty aku, po prostu jest połączenie wiązek i kompów i chodzi o ogarnięcie tego, co by został stary( obecny )imo a nowy( nowy stary z GTi ) komp go nie blokował
-
A nie ma kolega immo które pracowało oryginalnie z tym "nowym starym kompem GTI"? i kluczyka z pastylką z niego? Można by wtedy pierścień z pastylką włożyć pod obudowę kierownicy, a stacyjkę zostawić tą która jest. Immo jest jakoś sparowane z ECU - słyszałem że byli tacy co w ECU wycinali jeden scalak (pamięć EEPROM) i w ten sposób omijali immo, tylko że non stop świecił się CHECK i ECU nie rejestrowało błędów.
-
BPX tu nie chodzi o
padnięty aku, po prostu jest połączenie wiązek i kompów i chodzi o ogarnięcie tego,
co by został stary( obecny )imo a nowy( nowy stary z GTi ) komp go nie blokowałWg mnie twoi fachmani coś sknocili w wiązce a IMMO nie ma tu nic do rzeczy.
Kody błędów błyskali? Napięcia na pinach ecu przemierzone? Są wartości podane w manualu. -
Wg mnie twoi
fachmani coś sknocili w wiązce a IMMO nie ma tu nic do rzeczy.
Kody błędów
błyskali? Napięcia na pinach ecu przemierzone? Są wartości podane w manualu.kody błędów pewnie nie były błyskane.
Manualu - tym dużym o Mk II rozumiem ? -
Padnięta przepływka często ma objawy gaszenia auta od razu po odpaleniu. Co do immo to nie ma nic do rzeczy ponieważ komp z gti go nie ma. Najprościej i najszybciej będzie sprawdzić wszystkie piny w kompie.W Manualu jest piękna rozpiska
-
Akurat immo jest dość prosty do podłączenia, zasilanie immo, zasilanie pompy, zapłon chyba też ale nie pomierzyłem pinów przed sprzedażą mojego immo, jakaś padaka z osprzętem lub wiązką silnika prędzej, goń fachmanów do roboty.
-
kody błędów pewnie
nie były błyskane.A od tego trzeba zacząć...
Manualu - tym dużym
o Mk II rozumiem ?Standardowy Swift Gti Workshop Manual - jest rozpiska jak przemierzyć Ecu i poprawne wartości na każdym z pinów, napięcia na przepływce itd. Nie wiem jak oni Ci chcą tego Swapa zrobić jak nie mają nawet manuala...
Kompa masz z Gti jak mniemam więc immo nie ma nic do rzeczy - wystarczy sygnał ze stacyjki, że rozrusznik ma zacząć kręcić i komp nie ma prawa nic odciąć.
Jak jeszcze tego nie zrobili to na dzień dobry niech sprawdzą które kable we wiązce są od przełącznika kodu błędów (z tego co pamiętam nawet przełącznika nie trzeba tylko masę na jeden przewód podać) i które idą do lampki check engine (podpiąć albo wiązkę od licznika albo coś w zastępstwie np. żaróweczkę).
Tak jak Plastek pisze na 90% przepływka, ew. sygnał z zapłonu do Ecu albo walnięty czujnik temp. cieczy ale wtedy by raczej w ogóle nie odpalał ani na moment.
-
Tak jest pany, już daję im znać co i jak, co by w końcu to się skończyło ... bo za długo to cosik trwa
-
podobno komp się zablokował ...
GTi Mk 3 miało seryjne imo ?
Jest dołożona czarna puszka ponoć 20 czarnych kabli i nie ma nigdzie do tego schematu, cholera wie co to jest ... do tego wiem, że dawca kiedyś miał problemy z elektroniką i był robiony. -
GTi MK3 seryjnie nie miał żadnego immo, jedynie późniejsze dokładane już przez właścicieli bądź w serwisie.
-
Ori immo suzuki miał postać małej puszeczki, ok 9 kabli, pętla przy stacyjne i pestka przy kluczyku, możliwe że to czarne cudo jest dokładane, sądzę że jest do odszukania pinologia
-
podobno komp się
zablokował ...
GTi Mk 3 miało
seryjne imo ?
Jest dołożona
czarna puszka ponoć 20 czarnych kabli i nie ma nigdzie do tego schematu, cholera wie
co to jest ... do tego wiem, że dawca kiedyś miał problemy z elektroniką i był
robiony.Zmień mechaników