Swift MK3 a karoseria MK4
-
Witam,
Czy ktos z forumowiczow sie orientuje jakie sa roznice miedzy buda MK3 i MK4? Na oko wyglada ze roznica jest w masce i blotnikach. Szukam juz od dosc dawna budy do MK3 ale niestety jest z tym baardzo ciezko. Czy jest to mozliwe zeby z MK4 zrobic Mk3 - tzn przelozyc tylko blotniki i maske i wlozyc wszystkie czesci (poczawszy od zawieszenia a skonczywszy na silniku czy desce rozdzielczej) do mk4??
-
Czy ktos z
forumowiczow sie orientuje jakie sa roznice miedzy buda MK3 i MK4? Na oko wyglada ze
roznica jest w masce i blotnikach.Jeszcze zderzaki, reflektory i pewnie coś jeszcze, no chyba, że chodzi Ci o samiutką budę to bez znaczenia.
-
okulary pod lampy w MK4 są inne , cała reszta to samo
no i buda od litrówki nie przyjmie silnika Plug&play 1.3 i odwrotnie , nie pasuje jedno mocowanie które łatwo przerobić
-
okulary pod lampy w
MK4 są inne , cała reszta to samobelki są jeszcze inne ... jeśli dobrze pamiętam
-
Generalnie chodzi o zbudowanie rajdowki na bazie tej budy wiec nie interesuje mnie kwestia platikow itp. Mam tez cala bude z wszystkimi czesciami mk3 tylko niestety podloga i mocowania wahaczy w stanie nei nadajacym sie do uzytku. Stad pomysl zeby kupic nowszego swifta i przerzucic do niego z mk3 to czym sie rozni zeby wygladal dokladnie tak jak mk3 przez co moglby przejsc badanie techniczne przed rajdem.
Stad teraz doprecyzuje pyutanie:
Czy jak bede mial bude od mk4. Wyzruce wspomniane lampy, zderzaki itp to bede mogl bez problemowo zamontowac te czesci od mk3 czym spowoduje ze samochod bedzie wygladal identycznie jak mk3? Czy mocowania sie jakos roznia ze bedzie potrzebna jakas grubsza przerobka? Jesli chodzi o przekladke silnika 1.3 GTI to oprocz tego jednego mocowania rozumiem ze wszystko jest to samo? Rozumiem ze zawieszenie przekladam bez problemowo i ze wymiary calego samochodu tez sa identyczne?Dzieki za wszystkie odpowiedzi
-
jesli chodzi o kwestie wygladu mk3 w budzie mk4 to tak jak mowilem , okulary na 99% sa inne wiec nie wiem jak z montazem przednich lamp , a jak przednie lampy to cały front czyli błotniki i masa sa takze inne , wiec zakladać trzeba calosc od danego modelu , jedynie zderzaki można przekładać sobie dowolnie
Cała reszta pasuje. Jesli masz budę mk4 czy mk5 z silnikiem 1.3 to silnik też pasuje Plug & play , zawias to samo
-
Rozumiem. Czyli chyba tak zrobie. Mam sporo czesci od mk3 wiec nie ma problemu zeby przekladac calymi "pakietami". Dzieki !
-
plastekk jeszcze jedna rzecz bym potwierdzil - czy jak bede mial bude z 1.0 to zawieszenie tez pasuje plug&play czy tylko w budach z 1.3?
-
plastekk jeszcze
jedna rzecz bym potwierdzil - czy jak bede mial bude z 1.0 to zawieszenie tez pasuje
plug&play czy tylko w budach z 1.3?zawieszenie pasuje, tylko mocowanie silnika 1.3 trzeba przerobić w wersji 1.0
-
czy jak bede mial bude z 1.0 to zawieszenie tez pasuje
plug&play czy tylko w budach z 1.3?
Litr nie ma staba i jego mocowania. Jak masz stabilizator z GTi z mocowaniem, to nie ma problemu, reszta P&P -
Nie ma mocowania stabilizatora z tyłu, z przodu jest normalnie, analogiczna sytuacja jest w 1,3 8V, z tyłu trzeba rzeźbić, przód jest P&P.
-
Nie ma mocowania
stabilizatora z tyłu, z przodu jest normalnie, analogiczna sytuacja jest w 1,3 8V, z
tyłu trzeba rzeźbić, przód jest P&P.oprócz chyba sedan-ów, które staba z tyłu mają/mieć powinny
-
O ile już ruda nie przeżarła 4wd też mają staba z tyłu, ale mocowany jest do belki zawieszenia.
-
mi z jednej strony przeżarło ale wystarczy użyć blaszki z otworami po obu stronach budy. analogicznie można zamocować stab tylny do budy która nie ma na niego mocowania
-
Właśnie tak to miałem zrobione, jak mi to w GTi się urwało
http://teamswift.net/viewtopic.php?f=10&t=50864
Tylko zamiast tych podkładek porządny płaskownik
-
no i najlepiej po obu stronach karoserii
-
I tak właśnie było zrobione