plastekk jeszcze jedna rzecz bym potwierdzil - czy jak bede mial bude z 1.0 to zawieszenie tez pasuje plug&play czy tylko w budach z 1.3?
woodoo
@woodoo
Najnowszy post utworzony przez woodoo
-
RE: Swift MK3 a karoseria MK4
-
RE: Swift MK3 a karoseria MK4
Rozumiem. Czyli chyba tak zrobie. Mam sporo czesci od mk3 wiec nie ma problemu zeby przekladac calymi "pakietami". Dzieki !
-
RE: Swift MK3 a karoseria MK4
Generalnie chodzi o zbudowanie rajdowki na bazie tej budy wiec nie interesuje mnie kwestia platikow itp. Mam tez cala bude z wszystkimi czesciami mk3 tylko niestety podloga i mocowania wahaczy w stanie nei nadajacym sie do uzytku. Stad pomysl zeby kupic nowszego swifta i przerzucic do niego z mk3 to czym sie rozni zeby wygladal dokladnie tak jak mk3 przez co moglby przejsc badanie techniczne przed rajdem.
Stad teraz doprecyzuje pyutanie:
Czy jak bede mial bude od mk4. Wyzruce wspomniane lampy, zderzaki itp to bede mogl bez problemowo zamontowac te czesci od mk3 czym spowoduje ze samochod bedzie wygladal identycznie jak mk3? Czy mocowania sie jakos roznia ze bedzie potrzebna jakas grubsza przerobka? Jesli chodzi o przekladke silnika 1.3 GTI to oprocz tego jednego mocowania rozumiem ze wszystko jest to samo? Rozumiem ze zawieszenie przekladam bez problemowo i ze wymiary calego samochodu tez sa identyczne?Dzieki za wszystkie odpowiedzi
-
Swift MK3 a karoseria MK4
Witam,
Czy ktos z forumowiczow sie orientuje jakie sa roznice miedzy buda MK3 i MK4? Na oko wyglada ze roznica jest w masce i blotnikach. Szukam juz od dosc dawna budy do MK3 ale niestety jest z tym baardzo ciezko. Czy jest to mozliwe zeby z MK4 zrobic Mk3 - tzn przelozyc tylko blotniki i maske i wlozyc wszystkie czesci (poczawszy od zawieszenia a skonczywszy na silniku czy desce rozdzielczej) do mk4??
-
Homologacja
Witam,
Odswierzam temat ktory juz kilka razy sie na tym forum pojawial ale lata temu - byc moze cos sie zmienilo. Czy ktos moze posiada w wersji elektronicznej homologacje gr.N i A do swift'a? Zanim zakupie w PZM chcialbym sie zaznajomic czy wogole jest sens to robic.
-
RE: Przepustnica od nissana
Dzieki za pomoc. Raczej zostawie w takim wypadku tak jak jest - da sie z tym zyc a byc moze w zamian pare niutonow jest wiecej
-
RE: Przepustnica od nissana
To nie jest tak ze delikatnie wcisne gaz i przyspiesza a jak wcisne glebiej to mnie wciska w fotel Chodzi o to ze gaz teraz jest "nie liniowy" - na samym poczatku jest gwaltowna reakcja a potem mozna wciskac glebiej i juz nic sie nie zmienia... Przeszkadza to teraz zwlaszcza jak sie jedzie z gorki na ledwo wcisnietym gazie - objaw wtedy jest taki ze jak minimalnie wcisne to samochod zaczyna przyspieszac a jak probuje odrobine odpuscic to od razu calkowicie odcina paliwo i samochod hamuje silnikiem - nie ma jakby posredniego polozenia - wydaje mi sie ze tak nie powinno byc...
falucujace obroty to byla kwestia ustawienia wolnych obrotow srubka na motylku (byly ustawione za wysoko)
-
RE: Przepustnica od nissana
Oczywiscie czytalem ten watek kilka razy. Niestety nie znalazlem tam odpowiedzi na moje pytania...
-
Przepustnica od nissana
Mam maly problemik. Wczoraj zamontowalem przepustnice od nissana. Dostalem ja w calosci razem z kolektorem dolotowym. Calosc jezdzila w swifcie wiec w teorii zakladalem ze nie musze nic regulowac (tpsow itp) tylko przekladka i powinno smigac. Po zalozeniu widze dwie rzeczy ktore nie wiem czy sa ok:
1. Wolne obroty faluja pomiedzy 1000-2000 obrotow (po rozgrzaniu silnika. na zimnym i ssaniu chodzi caly czas rowno na wyzszych obrotach).
2. Samochod jest bardzo wrazliwy na delikatne nacisniecie pedalu gazu - delikatne wcienisecie gazu powoduje szybkie wchodzenie na obroty.Prosze o informacje czy jset to ok, czy nie i co ewentualnie tzreba wyregulowac?
-
RE: Twardsze stabilizatory w GTI
No tak to calkiem inna bajka.