[ALL/1.0] Jakie świece/kable ?
-
czyli wydolą? z dlugościa
-
od lutego czy marca jeżdżę - zrobię jutro fotkę jak nie zapomnę , dziś nawet śwista nie ruszałem więc nie szukałem tego pudełka a pewno lata po bagażniku
-
mi tylko chodzi o dlugość czy wystarczą bo jest
inny rozstaw swiec w glowicy , więc zastanawiam sie czy sięgnie do 4 swiecy może ktoś wie -
Aha ty masz 1.3
-
no właśnie i nie wiem czy wydoli
jak ty masz najdłuższy kabel do 3 cylindra to zapewne będzie lipa -
no właśnie tak mam - został mi najkrótszy
-
dzieki za info zamówiłem własnie boscha za 68zł zobaczymy jak długo wytrzyma
yanmory mi padły tzn przetarł sie jeden od cewki do aparatu w 2 miejscachzałozone nowe odpalił na dotyk
czyli od poloneza do silnika 1,3 nie pasują
-
-
Zadne z tych, muszą mieć grube końcówki (poldki na gaźniku, nie mpi, bosh, abimex...), a jak nie to po prostu zamawiaj kable od swifta 1,3 8V, są takie jak mają być, no i jeden zostaje "na później"
-
Jak już chcesz SENTECH to weź te o symbolu 8301 - dedykowane do 1.0. Sam mam od zeszłej jesieni i nie narzekam, wyglądają prawie jak oryginalne przewody BOUGICORD (gumki od strony silnika).
-
Zadne z tych, muszą
mieć grube końcówki (poldki na gaźniku, nie mpi, bosh, abimex...)A możesz podesłać mi linki jakichś pasujących.
-
Jak już chcesz
SENTECH to weź te o symbolu 8301 - dedykowane do 1.0.Nie muszą być konkretnie SENTECHY. Po prostu chcę jakieś kable pasujące do Swifta 1.0, bo moje JANMORY zakupione w zeszłym roku nie pasują, a NGK są za 130 zł.
-
A możesz podesłać
mi linki jakichś pasujących.http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-polonez-125p-1-3-1-5-91-i4390190936.html
http://allegro.pl/kable-zaplonowe-fso-polonez-caro-1-5-1-6-lpg-i4411224971.html -
Pierwsze to JANMORY, więc podziękuję, ale drugie muszę rozważyć.
-
w intercarsie są magneti marelli i sentechy po 33zł, tylko szukaj pod polonez II 1,5
-
Dobra dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Na razie chyba spróbuję tych Bosch'ów z IC, jak nie będą pasować to będę męczył temat Poloneza...
A teraz mam jeszcze jedno pytanie i proszę się nie śmiać, bo nigdy tego nie robiłem. Czy wymiana przewodów to coś trudnego czy dam radę sam pod blokiem? Trzeba zachować jakąś kolejność podłączania przewodów czy coś w ten deseń? Kable od aparatu łatwo się odczepia? -
Wymiana kabli to masakra, raz że ciężki dostęp, dwa że trzeba końcówkami kabli wykonać 268 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara (potrzebny kątomierz), dopiero wtedy puszczą. Aha, przed założeniem kabli, smarujemy świece pastą ceramiczną....
Dobra, to był żart, oczywiście nie będziesz miał żadnych problemów z wymianą, wyszarpujesz stare i zakładasz nowe. Kolejność oczywiście zachowujesz- wymieniaj po jednym przewodzie, w litrze ich tyle jest, że możesz później nie ogarnąć
-
Ok, dzięki. Jak zamontuję i nie wylecę potem w powietrze to dam znać.
-
Ok, dzięki. Jak
zamontuję i nie wylecę potem w powietrze to dam znać.Odlaczaj i wymieniaj pojedynczo, to nic nie pomylisz. Latwiejszej wymiany w świecie nie ma - oczywiście mam na myśli Swifta, bo w innych autach jest różnie
-
Dziś zamówiłem te Bosch'e z IC. Od razu zabrałem się za przymierzanie do najdalszej świecy i niestety jest za krótko.
Na jutro mam mieć te Sentechy i Magneti Marelli do Poldka, więc będę próbował dalej.