Nie działa wentylator i klakson. Przekaźnik?
-
Od kupna w moim Gti nie działa klakson , jakieś pare miesiecy temu przestał działać i wentylator chłodnicy a one sa podlączone pod tem sam przekaźnik ( obok puszki głownej bezpieczników , przekaźnik włożony w gumową osłonę )
Wszystkie 4 kable idące do przekaźnika były już lutowane w tym samym miejscu , niby styk jest ale może nie taki jak trzeba? BO chyba kontakt musi być bardzo dobry.
Kostke od czujnika załączania wentylatora wypialem i zwrałem - efekt jest taki że przekaźnik pyka , daje dźwieki lecz wentylator sie nie załacza ( kabelki przy tej kosce są lekko poprzycinane i słabe ale jeśli przekaźnik sie załacza to chyba jest ok ? )
Na klaksonie ciągle jest jakieś 0.9V , jak naciskam klakson to jest 1.3v . Gdzie szukać przyczyny?
-
może jest problem z masą... stąd te 0.9V
-
z wentylatorem doszedłem do skutku , poszedł bezpiecznik ten koło kielicha który ma aż 30A , czemu się spalił? Chyba nikt się nie dowie - po wymianie wszystko ok
a doszedłem do tego dzięki całej wiązce z gti która miałem , bo nawet nie wiedziałem że ten bezpiecznik jest od wentylatora - na mojej puszcze nie ma napisu FAN , na drugiej której mialem już był
A Co do klaksona to też szukałem gdzie idą kabelki i nie mają zadnego przekaźnika po drodze , idą w okolice bezpieczników itp , chyba nie uda mi się tego naprawić
-
A Co do klaksona to
też szukałem gdzie idą kabelki i nie mają zadnego przekaźnika po drodze , idą w
okolice bezpieczników itp , chyba nie uda mi się tego naprawićTo zrób sobie swoją instalację
-
nikt nie wie gdzie jest przekaźnik klaksonu w mk3? bo na schemacie od mk2 niby jest pod maska obok puszki ale w rzeczywistosci znajduje sie tam przekaznik wentylatora
-
Może to głupie, ale może sam klakson zwarcie robi ?
Podmieniałeś na inny? mierzyłeś napięcie bez podłączonego klaksonu ? -
klaksonów mam z 3 szt , mierzyłem miernikiem i mam stałe 12v , brakuje mi masy . PRzekaznika znaleść nie mogę a raczej musi być
-
Albo po prostu go brakuje. Dołóż przekaźnik, będziesz sterował poprzez przycisk w kierze, a pełne zasilanie pociśniesz z aku.
-
a to nie ten przy puszce ale od zewnatrz niej ?
-
klaksonów mam z 3
szt , mierzyłem miernikiem i mam stałe 12v , brakuje mi masy . PRzekaznika znaleść
nie mogę a raczej musi byćNiekoniecznie musi być przekaźnik do klaksonu, skoro do świateł nawet nie ma
-
wg schematu elektrycznego, światła w mk3 nie mają przekaźnika, ale klakson ma.
-
wg schematu
elektrycznego, światła w mk3 nie mają przekaźnika, ale klakson ma.Wydawać się może, że bardziej przydatny byłby w światłach, większe obciążenie idzie na przełącznik
-
ja mam instalacje z mk3 ale z przelacznikiem mk5 zatem samoróbka na 2 przekaźnikach