Swift 4WD GTi
-
Jest LSD do 4WD jak wspomniał Toydols. Można też spróbować się pobawić w dyfer z BMW- pieniądze praktycznie żadne a można mieć już uzbrojony fabrycznie w szperę.
-
Mi się wydaje, że
lepiej kupić wersję 1.3 16v,4wd, na jednym wałku i nic nie przekładaćDokładnie - Subaru Justy kupujesz z G13BB i po problemie
-
...tylko wolę te
pieniądze wydać na rajdówkę. A jak będzie rajdówka to na starty. A jak będzie na
starty, to na treningi.A jak będzie na treningi to na co?
-
mnie też
zainteresował temat rwd w suzuki i nawet 3 filmy znalazłem:
http://www.youtube.com/watch?v=e4hZx3o94Ik
http://www.youtube.com/watch?v=yNW0jk7MY0A&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=XQSkoF1Vskc&feature=relmfuSuper - zwykły 1,3 a taki zarzynacz opon
Ciekawe czy zimą da się tym jakoś normalnie przemieszczać
-
Pewnie da, po paru bokach można się nauczyć z umiarem tym jeździć
-
Tylko ze lepiej za ulamek tych pieniedzy kupic normalne, fabryczne rwd
-
Tylko ze lepiej za
ulamek tych pieniedzy kupic normalne, fabryczne rwdMoże i tak, ale nie każdy chce BMW, którym bez instalacji lpg nie da się jeździć
A żeby BMW latało bokami jak ten Swift 1,3 8V z filmików wklejonych przez Likaona to BMW musi mieć pewnie ze 2.0
-
moj kumpel ma 1.8is 140k i jakos daje rade tylko waga troche przeszkadza
-
To teraz pytanie za 100 pkt, da się podpiąć do budy fwd osprzęt z 4wd ??
chodzi mi o skrzynię, wał, most, no nie wiem co tam jeszcze, sporo różni się tył swifta fwd od rwd? Jakieś zdjęcia? Dużo spawania jest ? -
duzo .
Jest inny tunel , 4wd ma kołyskę wiec tył jest też dużo inny , inne są baki paliwa , wydech. SKrzynia tez ma podporę swoja w tunelu a tam zadnych otworów nie widać.
Ja natomiast widziałem skrzynie 4WD w swifcie FWD GTi i fajnie to latało , jest ona chyba mocniejsza niż odpowiedniki z przednim napędem
-
Mam prośbę - poszukuję zdjęć łap silnika/skrzyni przy 4WD od strony ściany grodziowej, najlepiej z silnikiem 1.3 16V. Najprawdopodobniej brakuje mi jakiejś łapy/mocowania, bo nie idzie przykręcić zespołu napędowego.