Przewody zapłonowe do Swifta
-
-
Seiwa - jedne z lepszych kabli .
Sentechy miał brat i szybko padły
-
Ojciec ma Sentech przy Clio i trzymają 6 lat chyba, około 50tys przebiegu,
Ja mam Janmory, z takimi kupiłem, czyli ponad rok na pewno, nie świecą, ale chyba już można by je wymienić...
Czyli mamy chyba najbardziej kontrowersyjne firmy, a sprawują się nie tak tragicznie jak ludzie piszą i bądź tu mądrySeiwy nie brałem pod uwagę, bo nigdzie nie znalazłem do mojego silnika
A wiem, że chwalone -
sentech... na 5 przewodów do 1.6 po 6 miesiącach 2 padły.
-
Czyli większość dziadostwo, ale trafiają się dobre
No to Sentech odpadaZostaje NGK, Janmor i Bosch
-
Bosch.Od kiedy kupiłem swistaka to były bosch.kupiłem nowe boscha i drugi miesiąc nie muszę o nich myśleć.
Te poprzednie to pewnie sporo przejechały ze swiftem... -
A ja mam od początku Sentech'y, czyli od roku
-
A ja mam od początku Sentech'y, czyli od roku
-
No właśnie - jakie?
Takie klik
Ogranicza mnie
kwota w wysokości 100 złotychPasują bezproblemowo i jeszcze Ci na zostanie z tej stówki
-
Nigdy w życiu Janmorów... jedną zimę przetrzymały a podczas drugiej już kupowałem nowe kable
-
Nigdy w życiu
Janmorów... jedną zimę przetrzymały a podczas drugiej już kupowałem nowe kablemogą być sentechy byle były do Poldka
-
Janmor jest popsuty już w pudełku Ja mam u siebie kable i świece NGK i jest git
-
Jutro spodziewam się przewodów NGK RC-LC1201
-
Przewody od Poloneza 1,5GLE firmy ZEM Ełk, ewentualnie inne markowe, koszt 20-40zł, p&p do 1.0 i 1.3 8V, więc po co przepłacać.
-
Jak NGK padną to kupię takie jak radzisz, ok?
-
Dziś dotarły kable NGK RC-LC1201, są już założone.
I podsumować mogę tak...nigdy nie narzekałem na Janmory...Dopóki nie założyłem NGK...
-
Dziś dotarły kable
NGK RC-LC1201, są już założone.
I podsumować mogę
tak...nigdy nie narzekałem na Janmory...
Dopóki nie
założyłem NGK...Możesz opisać różnicę? Miałem Janmory w Samuraju (oryginalny silnik) i układ zapłonowy działał nawet pod wodą.
pzdr, W
-
U mnie podczas jazdy było wszystko ok, ale na wolnych obrotach, zimnym silniku i gazie silnik nierówno pracował przez jakiś czas, niedługo...minutę, dwie...
Teraz po zapaleniu chodzi jak ciepły, więcej wrażeń jutro