Klimatyzacja z mk3 w mk5
-
Wkładałem klimę z
GeoMetro 1996 rocznik do Swifta MK4 i w zasadzie jest to autonomiczny układ. Jedynie
jeden drut idzie do komputera. Musisz na schemacie sprawdzić czy komputer z MK5 ma
też jeden przewód do klimy czy jest to jakoś inaczej zrobione.Wkładaliśmy drogi Michale
A tak wracając do tematu. Klima jest taka sama. Ba nawet kabelka nie trzeba dokładać, po prostu między rocznikami są różnice w wiązkach. W mk3 kabel idący do kompa który informuje go że została włączona klima by ten na luzie podniósł obroty jest na innym pinie
Kolor jest nawet ten sam - czarny Co do wiązki też nie trzeba mieć całej. Trzeba mieć natomiast taki "mostek" - foto.
Po operacji z ^Mickey^ (w 14h demontaż z Geo i montaż w Sedanie) robiłem klimę jeszcze raz dla siebie.
Jako off-top dodam że mam dwie sprężarki z sankami, i jedną klimę kompletną , jeden sterownik na zbyciu, ale chłodnicę warto wziąć od Michała bo moja może rok pociągnie - wszystkiego się chętnie pozbędę bo już mam dość przekładania tego z póły na półe. -
sholek, to jakbyś mógł jeszcze skrzynkę opróżnić, bo byłbym zainteresowany kompletem
-
Na allegro jest
pełno zderzaków do kupienia do mk3 już z takimi zaślepkami pod kolor
Ja już zamawiam od
jednego mk3 co na części idzie ;pA nie lepiej halogeny zakupić z Wesem-u?
Chyba, że przy mega glebie cały czas by się tłukły
-
A za ile pozbyłbyś się kompletnej klimki?
-
Skrzynka próżna
-
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, już wszystko mniej więcej wiem, teraz tylko czekać na wiosnę bo teraz za zimno na takie operacja no i klima póki co nie potrzebna. Jeszcze mam jedno pytanie, ile średnio wzrasta zuużycie paliwa przy chodzącej klimie w 1.0, i jak bardzo go zmula?
-
Dzięki za wszystkie
odpowiedzi, już wszystko mniej więcej wiem, teraz tylko czekać na wiosnę bo teraz za
zimno na takie operacja no i klima póki co nie potrzebna. Jeszcze mam jedno pytanie,
ile średnio wzrasta zuużycie paliwa przy chodzącej klimie w 1.0, i jak bardzo go
zmula?A masz wspomaganie kierownicy?
-
A masz wspomaganie
kierownicy?Nie mam
-
Nie mam
To całe szczęście, bo jakbyś miał i wspomę i włączoną klimę to zostałoby w aucie ze 40 koników
-
To całe szczęście,
bo jakbyś miał i wspomę i włączoną klimę to zostałoby w aucie ze 40 konikówZastanawiałem się czy wspomagania też sobie nie przełożyć, ale jeżeli to tak by miało wyglądać to sobie to wspomaganie daruje i skupie się na klimie
-
Zastanawiałem się
czy wspomagania też sobie nie przełożyć, ale jeżeli to tak by miało wyglądać to
sobie to wspomaganie daruje i skupie się na klimieEee, jak przekładać to wszystko, żeby był full wypas - wspoma żre moc jak kręcisz kółkiem, klimkę też zawsze można wyłączyć
-
Wkładaliśmy drogi Michale >
Cytat:
Da się to założyć w garażu (zakładaliśmy ze Sholek pod garażem)
:-)
-
jak już o tych rzeczach gadamy zmierzy mi ktoś koło pasowe na wale silnika dla wspomagania w 1.0 ? oraz koło wspomagania na pompie z 1.6 ?
-
A to w jakim celu?
-
z tego co się zdążyłem zorientować to koło pasowe od wspomagania kierownicy na silniku jest większe w 1.6 niż w 1.0, chcę się zorientować jakie są przełożenia zanim założę pasek do mojej pompy wspomagania z 1.0
-
none, zmierze Ci jutro, chodzi Ci o średnicę i szerokość zewnętrznej bieżni koła pasowego? Wewnętrzna drze alternator i pompe wody, a zewnętrzną mam nieużywaną- to do wspomy?
Edit:
Z ciekawości- grodź coś musiałeś rzeźbić? -
tak, chodzi mi o to koło pasowe zewnętrzne.
delikatnie musiałem dospawać mocowanie silnika, zrobić otwór na cięgna zmiany biegów oraz delikatnie przesunąć otwór pod pedały z 1.6.