Lepsze wybieranie zakrętów Swift GTI
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 16:58 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
Kompletne
wspomaganie. Po prostu Kolumna, przekładnia, drążki, końcówki, pompa z
mocowaniem, węże, zbiorniczek, płyn.czyli dawca musi mieć wspomaganie, ok, trochę to utrudnia życie, bo dużo GTi go nie ma, mowa raczej o Mk II, bo Mk III więcej ma to udogodnienie, ale obawiam się siadającej maglownicy
A bo ja wiem do
jakiej mocy. Do dużej. Pancerna jest. Innych porządnych nie znamcirka 200KM ?
To jeszcze gripera
znam ;Dtu już lepiej cenowo - 3k pln, ale jak z częściami zamiennymi jak coś się posypie ( Duńczyk może wiesz ? ) ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 17:11 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 00:09
Hellsin - szukaj wspomagania samego. Ja kupiłem za 250 zł komplet cały. Inna rzecz, że będę to dawał do Laubera do pełnej regeneracji przed założeniem do rajdówki. Ogólnie rzecz biorąc miałem 2 GTi Mk2 i 2 GTi Mk3 i żaden sam z siebie nie miał wspomagania. Jeśli chodzi o możliwość przeniesienia bardzo dużej mocy, to oryginalna skrzynia ze swifta jest mała i delikatna i trzeba będzie na pewno mocno na nią uważać. Oryginalny dyfer rozwali się pewnie bardzo szybko. Trzeba wstawić minimum dyfer z GTI Mk1 (ma 4 satelity), albo właśnie szperę dobrą. Wtedy raczej padać będzie reszta skrzyni, a nie dyfer.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 18:09 ostatnio edytowany przez Dunczyk 11 lis 2016, 00:09
, ale jak z częściami zamiennymi jak coś się posypie ( Duńczyk może
wiesz ? ) ?
Ja kupywalem w anglii i wiem ze mozna dostac wszystkie czesci bez problemu, ale ja jeszcze nie mialem problemu i koniecznosci kupna czesci.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 18:14 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
Hellsin - szukaj
wspomagania samego. Ja kupiłem za 250 zł komplet cały.raczej powoli przymierzać się będę po nowym roku jak dobrze pójdzie do kupna dawcy, więc pójdzie wszystko co jest możliwe
Inna rzecz, że będę to dawał
do Laubera do pełnej regeneracji przed założeniem do rajdówki. Ogólnie rzecz biorąc
miałem 2 GTi Mk2 i 2 GTi Mk3 i żaden sam z siebie nie miał wspomagania.czyli trzeba trochę je przerobić u fachmanów ?
Jeśli chodzi
o możliwość przeniesienia bardzo dużej mocy, to oryginalna skrzynia ze swifta jest
mała i delikatna i trzeba będzie na pewno mocno na nią uważać. Oryginalny dyfer
rozwali się pewnie bardzo szybko. Trzeba wstawić minimum dyfer z GTI Mk1 (ma 4
satelity), albo właśnie szperę dobrą. Wtedy raczej padać będzie reszta skrzyni, a
nie dyfer.dlatego o tą szpeję pytam na razie będzie to seryjne n/a, ale plany są inne, jakie czas pokaże oraz portfel
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 18:46 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 00:09
czyli trzeba trochę
je przerobić u fachmanów ?
Nie. Po prostu trzeba zmienić układ bez wspomagania na taki z Można w garażu, a nawet na podwórku. -
napisał 5 paź 2011, 19:24 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:09
Nie. Po prostu
trzeba zmienić układ bez wspomagania na taki z Można w garażu, a nawet na
podwórku.Ale ściankę grodziową trzeba trochę podciąć?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2011, 19:46 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 00:09
Dziurkę powiększyć. Poszukaj na forum. Było. Ja będę to robił najszybciej w grudniu.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 05:13 ostatnio edytowany przez szymonsct 11 lis 2016, 00:09
też włożyłem sobie wspomaganie, sam zakładałem - łatwo poszło, a nie jestem mechanikiem (już bardziej informatykiem :)), tylko jak będziesz kupował to kup wszystko łącznie z kolumną (inny krzyżak jest) - zresztą ja też mam szperę ale taką pseudo, bez ramp, tylko z wstępnym (toydols widział fotki tego), ale po mojej "regeneracji" jakoś daje rade, czuć że auto się lepiej zabiera i na syfku dwa ślady zostawia .. no i ten fajny efekt odpychania się w zakręcie - dociągania jakby do wewnątrz zakrętu, na początku można się zdziwić ale po "wdrożeniu: się jest super - a bez wspomagania byłoby ciężko nad tym zapanować !
tu można zobaczyć na filmiku mniej więcej jak auto się zachowuje (szpera i r888) http://www.youtube.com/watch?v=QDyw-wdXzQM -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 06:22 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:09
mk4 i mk5 ma chyba w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 08:58 ostatnio edytowany przez DawideGP 11 lis 2016, 00:09
mk4 i mk5 ma chyba
w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy
wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.Owszem, jest inny otwór techniczny w grodzi, a to ze względu na to, że mk4-mk5 maja wspomaganie
Wystarczy zadziałać otwornicą lub przespawać fragment grodzi mk4/mk5 z otworem do wspomagania. -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 09:00 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:09
ale krzyżak (w mk3) jak dobrze pamiętam jest dłuższy i ma inny frez (w mk5 ma mniej ząbków i mniejszą średnicę)
-
napisał 6 paź 2011, 12:20 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:09
Dziurkę powiększyć.
Poszukaj na forum. Było. Ja będę to robił najszybciej w grudniu.Coś mi świta - było w wątku kolegi Przemask84
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 16:08 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
mk4 i mk5 ma chyba
w innym miejscu wyjście na kolumnę kierowniczą ... wiec z nich nie wiem czy
wspomaganie (maglownica) do GTI podejdzie.to może uda się złożyć hybrydę Mk IV/V wspomaganie, a dół od Mk III ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 17:01 ostatnio edytowany przez DawideGP 11 lis 2016, 00:09
Przekładając komplet (maglownica, kolumna) nie ma problemu, trzeba tylko powiększyć otwór techniczny
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 17:23 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
Przekładając
komplet (maglownica, kolumna) nie ma problemu, trzeba tylko powiększyć otwór
technicznywolałbym nie ingerować w blachy tego auta
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 18:18 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 lis 2016, 00:09
Coś mi świta - było
w wątku kolegi Przemask84Taaaa zakladalismy wspome u Przemka, poszerzenie otworu.... trzeba wywalic wielkie jak stodola dziurzysko zeby to weszlo. I oczywiscie najlepiej miec caly komplet z auta ze wspoma.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 18:32 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:09
najlepiej poszukać wspomagania z mk2 mk3... wtedy najmniej kombinacji będzie.
pompa wspomagania z mk5 do mk3 pasuje (przynajmniej do 1.6 16V)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 18:41 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
najlepiej poszukać
wspomagania z mk2 mk3... wtedy najmniej kombinacji będzie.
pompa wspomagania z
mk5 do mk3 pasuje (przynajmniej do 1.6 16V)a jak ktoś ma Mk IV bez wspomagania a je planuje + przełożyć silnik ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 18:49 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:09
to wrzuca z mk4, mk5 wspomaganie a silnik ma otwory technologiczne nagwintowane pod pompe wspomy
PS: przeciez tak jest u mnie: MK5 + 1.6 z mk3
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 paź 2011, 22:49 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 lis 2016, 00:09
napiszę inaczej - dawca Mk III, biorca Mk IV, wszystko z dawcy do Mk IV - czy będzie cięcie
Jeśli tak, to czy lepiej szukać wspomagania i gratów z MkIV/V i połączyć się to da w całość z resztą Mk III