suzuki swift mk3 1.0 swap na silnik g16b 1.6 16v
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 17:35 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:05
jestem w trakcie
-
witam wszystkich
lobujących się z suzanach:DMiło by było, gdybyś wpadł do "powitalni" i przywitał się ze wszystkimi
-
pyrex1 Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 20:42 ostatnio edytowany przez pyrex1 11 lis 2016, 00:05
na jakim etapie jestes??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 20:45 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:05
na etapie wspawania mocowania silnika do sciany grodziowej i tunelu. zawieszenie zmienione. układ el zmieniony. paliwa zmieniony, sprzęgło hydrauliczne
-
pyrex1 Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 20:47 ostatnio edytowany przez pyrex1 11 lis 2016, 00:05
to jednak nie pasuja do tych mocowan z 1.0?
ile ci to juz zajmuje??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 21:14 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:05
2 pasuja. na scianie grodziowej ok 2cm w bok + czwarta w tunelu.
robie tylko w soboty + kilka h w niedziele.
3 tyg wybebeszenie swfta 1.6 ze wszystkiego
i od poczatku sierpnia mojego juz robie
zanim zabierzesz sie za cos takiego to trzeba najlepiej cala połówkse swifta miec 1.6 przednia.
mam nadzieje ze w ten weekend juz mi wspawaja mocowania i rusze dalej.
robie sam na podwórku. silnik wyciagam i wkładam od spodu
-
mockba Użytkownik archiwalnynapisał 8 sie 2011, 21:34 ostatnio edytowany przez mockba 11 lis 2016, 00:05
tak sie wydaje ale przy tego typu pracach czas leci jak szalony... a kasa jeszcze szybciej ...
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 9 sie 2011, 13:44 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:05
nie no, z kasą jeszcze nie jest tak źle (chyba że mowa o dojazdach - co tydzień 280 km w jedną i 280 km z powrotem). ale z tym czasem to jest całkowita prawda, leci za szybko.
Jeżeli ktoś nie chce się pobrudzić. pomęczyć. to niech nie podchodzi do takich rzeczy
a jak ktoś się zabiera do roboty przy aucie to klucze 10, 12, 14 i 17 to podstawa bez nich ani rusz. płaski, oczkowy i nasadowy. i wiele więcej innych jakże potrzebnych narzędzi
-
adamo81napisał 9 sie 2011, 13:56 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:05
jestem w trakcie
Jak tam moje graty?
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 9 sie 2011, 15:05 ostatnio edytowany przez mercuc 11 lis 2016, 00:05
a jak ktoś się
zabiera do roboty przy aucie to klucze 10, 12, 14 i 17 to podstawa bez nich ani
rusz. płaski, oczkowy i nasadowy. i wiele więcej innych jakże potrzebnych narzędziczyli duuuuzy mlotek xD
i piwko
-
pyrex1 Użytkownik archiwalnynapisał 9 sie 2011, 15:21 ostatnio edytowany przez pyrex1 11 lis 2016, 00:05
wiesz sprawa jest taka ze chce 2 tyg wziasc urlopu i z kumplem go zrobic.
tydzien na malowanie
tydzien na swapaniepatrzac na to wszystko juz zaczelem szlifowac zaslepki i tylnia klape czekam jeszcze na progi (takie jak w gti) maja przyjsc lada dzien:)
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 28 maj 2012, 19:40 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 00:05
zrobiłeś kolego tego swapa ?