Pomocy GTI 1.3 16v 92r Podłaczenie pod kompa i dziwna usterka
-
Czy przy
przekręceniu kluczyka pompa paliwa buczy?
Czy przewód na
listwie jest twardy, czy paliwko jest pod ciśnieniem w nim? Oczywiście benzyna jest?tak zapomniałem dodać pompa pracuje jak szalona i ciśnienie jest i to bardzo duże
a co sprawdzenia tych wtrysków to nie mogę znaleść tego na forum ale nie widzę. szukałem na wszystkie sposoby może ktoś podeśle link -
Musisz service manula'a ściągnąć i tam znajdziesz. Ale mówisz, że świece suche, nic nie leje?
-
Musisz service
manula'a ściągnąć i tam znajdziesz. Ale mówisz, że świece suche, nic nie leje?tak suche i właśnie tak myślę to sprawdzić.tylko jeszcze nie wiem jak,szukam w necie tego manula'a do swifta
-
tak suche i właśnie
tak myślę to sprawdzić.tylko jeszcze nie wiem jak,szukam w necie tego manula'a do
swiftaszukaj "Swift Gti Workshop Manual"
-
szukaj "Swift Gti
Workshop Manual"dzięki już mam idę walczyć z moim GTI
-
właśnie odczytałem kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok. -
1_2 = wszystko dobrze
-
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.10-11 bar w Gti to kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontu
-
właśnie odczytałem
kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.U mnie ostatnio walczę ze znikającym olejem, ale na pomiarze kompresji po 15 mi wyszło na garnkach, także... Jakby co - mam namiar na gościa, co silnik sprzedaje.
-
10-11 bar w Gti to
kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontujak go kupiłem to już takie było ciśnienie i co to będzie powodem
-
u mnie ani oleju nie ubywało ani płynu wszystko było w normie
-
Punkt 6A-6 w manualu, poczytaj o pomiarze kompresji i jaka jest normalnie. 11 to limit, poza tym różnice nie powinny przekraczać 1 jednostki.
Nie rośnie Ci stan oleju? Olej i chłodziwo wyglądają w normie? -
Punkt 6A-6 w
manualu, poczytaj o pomiarze kompresji i jaka jest normalnie. 11 to limit, poza tym
różnice nie powinny przekraczać 1 jednostki.
Nie rośnie Ci stan
oleju? Olej i chłodziwo wyglądają w normie?tak cały czas było wszystko ok na 10.000km dolałem z 200ml oleju i z 0.5litra płynu mogło mi się trochę wyparować bo nie powiem autko ciężko pracuje w sporcie
-
tak cały czas było
wszystko ok na 10.000km dolałem z 200ml oleju i z 0.5litra płynu mogło mi się trochę
wyparować bo nie powiem autko ciężko pracuje w sporcieja w swoim nic nie dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHC
-
ja w swoim nic nie
dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHCto znaczy że ci trafiła lepsza wersja juro się biorę za sprawdzanie wszystkich kabli jakie są i mierzenia to to nie możliwe że tak po prostu zgasł
-
Złączkę od odcięcia pompy paliwa masz w okolicy bagnetu od strony kabiny, może się urwało, czy co.
-
Oleju to kazdy silnik minimalnie moze lyknac jak go krecimy, ale plynu? Ja dolewalem tylko jak strzelila uszczelka pod glowica
-
Oleju to kazdy
silnik minimalnie moze lyknac jak go krecimy, ale plynu? Ja dolewalem tylko jak
strzelila uszczelka pod glowicaU mnie to samo + jak wymontowałem LPG to złączka na jednym z przewodów od płynu chłodniczego trochę popuszczała i musiałem nową rurkę tam zamontować (między nagrzewnicą a czymśtam) i płynu przestało ubywać ze zbiorniczka)
-
ja w swoim nic nie
dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHCAle Ty jeździsz nim pewnie tylko raz na tydzień i nie w sporcie
-
Ale Ty jeździsz nim
pewnie tylko raz na tydzień i nie w sporciejeżdżę nim ostatnio dosyć często, parę razy w tygodniu, w sporcie - to fakt nie, nie zmienia to jednak tego, że jak by miał brać olej lub płyn to by brał