Pomocy GTI 1.3 16v 92r Podłaczenie pod kompa i dziwna usterka
-
właśnie odczytałem kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok. -
1_2 = wszystko dobrze
-
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.10-11 bar w Gti to kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontu
-
właśnie odczytałem
kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.U mnie ostatnio walczę ze znikającym olejem, ale na pomiarze kompresji po 15 mi wyszło na garnkach, także... Jakby co - mam namiar na gościa, co silnik sprzedaje.
-
10-11 bar w Gti to
kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontujak go kupiłem to już takie było ciśnienie i co to będzie powodem
-
u mnie ani oleju nie ubywało ani płynu wszystko było w normie
-
Punkt 6A-6 w manualu, poczytaj o pomiarze kompresji i jaka jest normalnie. 11 to limit, poza tym różnice nie powinny przekraczać 1 jednostki.
Nie rośnie Ci stan oleju? Olej i chłodziwo wyglądają w normie? -
Punkt 6A-6 w
manualu, poczytaj o pomiarze kompresji i jaka jest normalnie. 11 to limit, poza tym
różnice nie powinny przekraczać 1 jednostki.
Nie rośnie Ci stan
oleju? Olej i chłodziwo wyglądają w normie?tak cały czas było wszystko ok na 10.000km dolałem z 200ml oleju i z 0.5litra płynu mogło mi się trochę wyparować bo nie powiem autko ciężko pracuje w sporcie
-
tak cały czas było
wszystko ok na 10.000km dolałem z 200ml oleju i z 0.5litra płynu mogło mi się trochę
wyparować bo nie powiem autko ciężko pracuje w sporcieja w swoim nic nie dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHC
-
ja w swoim nic nie
dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHCto znaczy że ci trafiła lepsza wersja juro się biorę za sprawdzanie wszystkich kabli jakie są i mierzenia to to nie możliwe że tak po prostu zgasł
-
Złączkę od odcięcia pompy paliwa masz w okolicy bagnetu od strony kabiny, może się urwało, czy co.
-
Oleju to kazdy silnik minimalnie moze lyknac jak go krecimy, ale plynu? Ja dolewalem tylko jak strzelila uszczelka pod glowica
-
Oleju to kazdy
silnik minimalnie moze lyknac jak go krecimy, ale plynu? Ja dolewalem tylko jak
strzelila uszczelka pod glowicaU mnie to samo + jak wymontowałem LPG to złączka na jednym z przewodów od płynu chłodniczego trochę popuszczała i musiałem nową rurkę tam zamontować (między nagrzewnicą a czymśtam) i płynu przestało ubywać ze zbiorniczka)
-
ja w swoim nic nie
dolewam ale ja nie mam 1.3 16V DOHCAle Ty jeździsz nim pewnie tylko raz na tydzień i nie w sporcie
-
Ale Ty jeździsz nim
pewnie tylko raz na tydzień i nie w sporciejeżdżę nim ostatnio dosyć często, parę razy w tygodniu, w sporcie - to fakt nie, nie zmienia to jednak tego, że jak by miał brać olej lub płyn to by brał
-
nono właśnie koledzy udało mi się uruchomić moje GTI ale co było to się każdy się zdziwi
rozrząd maiłem dobrze znaki się zgadały ale wałka na kołach się po przestawiały nie wiem jakim cudem jak chciałem odkręcić koła z wałków musiał aż użyć klucz pneumatyczny:)i mogę powiedzieć ze te silniki są nie kolizyjne. Po ustawieniu wałków i złożeniu rozrządu autko odpaliło no i sprężanie wróciło do normy 12-13 na garach .
Ale ze się jak one przestawiły to nie wiem mój tata który już robi 33lat jako mechanik samochodowy się strasznie zdziwił jeszcze nigdy mu się nie zdarzyło coś takiego.
Teraz czekać na super sprint w mikołajkach nie mogę się doczekać. Zapraszam Wszystkich Do olsztyna na http://www.nightpower.pl/ NIGHT POWER ® 9 LIPCA 2011